"МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПРЕЗЕНТАЦІЯ досвіду роботи вчителя біології Червоноградського НВК №13 Теслюк Наталії Юріївни
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ У зв'язку з упровадженням у навчально-виховний процес школи інформаційних технологій змінилися й освітні цілі, що в значній мірі тепер спрямовані на формування й розвиток здібностей учнів до самостійного пошуку, збору, аналізу та представлення інформації; виховання творчої особистості, в результаті яких вона буде підготовлена до активного, самостійного життя в інформаційному суспільстві.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ Формування вмінь учнів установлювати гармонійні стосунки з природою на основі поваги до життя як найвищої цінності, до всього живого, як унікальної частини біосфери. Оволодіння вміннями самостійного вивчення основних біологічних понять, законів, біологічних закономірностей; уміннями спостерігати, досліджувати й пояснювати явища природи. Використання теоретичних знань з метою професійного самовизначення у прикладних сферах людської діяльності (медицина, сільське господарство, біотехнологія, педагогіка). Розвиток розумових здібностей та якостей особистості (теоретичного стилю мислення, пізнавального інтересу, уяви, уваги, пам’яті), прагнення до самоосвіти. Формування емоційно-цілісного ставлення до природи, до себе, до людей.
ШИФРОВІ БІОЛОГІЧНІ ДИКТАНТИ 11-й клас. Тема «Статистичний характер закономірностей моногібридного схрещування».
ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВІ ЗАВДАННЯ 9 клас. Тема «Опора і рух» Розгляньте витриману в кислоті кістку. Поясніть, що з нею відбувається? Розгляньте прожарену кістку. Спробуйте її зігнути. Поясніть, що відбувається при прожарюванні. Зробіть загальний висновок про дані, отримані в результаті дослідів. Чому в дітей переломи кісток зустрічаються рідко, незважаючи на те, що вони часто падають?
ЗАВДАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ХАРАКТЕРУ 9 клас. Тема “Дихання” (групова форма роботи) Дослід 1. У дві склянки налийте вапнякової води. Одну склянку поставте в кімнаті, де сплять люди, а другу – у приміщенні, де немає людей. Вранці порівняйте ступінь закаламучення води в обох склянках і зробіть висновок. Дослід 2. Порахуйте кількість своїх дихальних рухів протягом 1 хв. Після цього понюхайте ватку, змочену нашатирним спиртом, і знову порахуйте кількість дихальних рухів за 1 хв. Що спостерігаєте і чому? Дослід 3. Порахуйте кількість дихальних рухів до занурення рук у холодну воду й після. Що можна помітити? Як це пояснити?
ЗАВДАННЯ, РОЗРОБЛЕНІ В КОНТРОЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНІЙ СИСТЕМІ TEST-W 10 клас. Тема “Віруси та прокаріоти” 1. Завдяки чому бактерії живуть у найнесприятливіших умовах життя? а) високій здатності до розмноження; б) вдосконаленій організації; в) низькій здатності до розмноження; г) примітивній будові тіла. 2. До захворювань людини, які спричинені вірусом належать: а) туберкульоз; б) СНІД; в) малярія; г) віспа; д) грип. 3. Що являють собою бактеріофаги? а) фагоцити; б) віруси бактерій; в) гриби-паразити; г) лейкоцити, які знищують бактерій; д) бактерії-хемосинтетики. 4. Наука, яка вивчає неклітинні форми життя: а) імунологія; б) зоологія; в) альгологія; г) цитологія; д) вірусологія. 5. Який тип живлення характерний для вірусів та бактеріофагів? а) сапрофітний; б) паразитичний; в) симбіотичний; г) міксотрофний. 6. Який вчений відкрив віруси? а) І. Мечников; б) Д. Івановський; в) Т. Шванн; г) М. Мальпігі; д) Луї Пастер. 7. Для яких організмів характерна наявність у клітині нуклеоїду? а) мохів; б) папоротей; в) грибів; г) бактерій; д) зелених водоростей. 8. У яких організмів немає ендоплазматичної сітки, мітохондрій, ядра? а) ціанобактерій; б) найпростіших; в) голонасінних; г) бактерій; д) грибів. 9. Які організми належать до прокаріотів? а) хламідомонада; б) синьо-зелені водорості; в) бактерії; г) дріжджі; д) амеба дизентерійна. 10. Про які організми йдеться у такому визначенні: поза живою клітиною - речовина, у живій клітині - організм? а) віруси; б) прокаріоти; в) бактерії; г) еукаріоти; д) ціанобактерії. 11. Захворювання людини, спричинені бактеріями: а) туберкульоз; б) ангіна; в) СНІД; г) папілома; д) чума. 12. До якої групи бактерій належать сіркобактерії? а) бактерії-сапрофіти; б) бактерії-паразити; в) автотрофи; г) хемосинтетики.
РОБОТА З НІМИМИ МАЛЮНКАМИ 11-й клас. Тема «Статистичний характер закономірностей моногібридного схрещування».
Схожі презентації
Категорії