X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Проект консультування злиття

Завантажити презентацію

Проект консультування злиття

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Проект консультування злиття ІнтелектСервіс та ТехноСервіс З позиції незалежної групи консультантів: Дмитрецький Д., Король О., Канавець А., Чупахін Є. Каскевич Є., Єгорочкіна Т.

Слайд 2

Причини труднощів з консультуванням:

Слайд 3

Успішне злиття 1. Керівництво ІнтелектСервіс 2. Організаційна структура 3.Ефект синергії 4.Персонал нової компанії 5. Організаційна культура 6.Двухстороній зв’язок 1.1. 2.2. 2.1. 4.1. 1.3. 3.2. 3.1. 6.2. 5.2. 4.2. 6.1. 5.1. Метод Ішикави 1.2.

Слайд 4

1. Керівництво ІнтелектСервіс 1.1. Роль директора 1.3. Бачення кінцевої стратегії 1.2. Погляд на проблеми в новій фірмі

Слайд 5

2. Організаційна структура 2.1. Неповність структури 2.2. Розподіл повноважень

Слайд 6

3.Ефект синергії 3.1. Ідентичність компаній 3.2. Рівність компаній

Слайд 7

4. Персонал нової компанії 4.1. Ставлення до злиття 4.2. Розподілення ролей

Слайд 8

5. Організаційна культура 5.1. Цінності, та устої компаній 5.2. Спільний погляд на існування

Слайд 9

6.Двухстороній зв’язок 6.1Зв’язок з керівництвом 6.2. Взаємодія між персоналами компаній

Слайд 10

Зони конфліктів

Слайд 11

Слайд 12

Позиційний аналіз За критерієм формальної незалежності груп

Слайд 13

За критерієм підтримки змін, визнання цінностей спільної системи: Злиття: керівники компаній Р. Кривенко та С.Макаренко Опір змінам: Топ-менеджмент, який має достатньо незалежну від керівника позицію у полі своєї роботи Байдужість: Працівники нижчого рівня, робота яких контролюється відповідно до статуту

Слайд 14

За критерієм активності працівників в інноваційному процесі:

Слайд 15

Інноваційний потенціал персоналу Я буду діяти як господар Я господар

Слайд 16

Очікування та результати Позиційні групи Очікування Результати КерівникStrategicGroup Якісне та своєчасне виконання проекту Можлива втрата замовника Проектна команда Без особливих зусиль виконати просте завдання Виявлення нових проблем, ускладнення завдання КерівникІнтелектСервісу Успішне об’єднання стратегій 2-х фірм Погіршення ситуації Персонал нової компанії Позитивна адаптація Збільшення незадоволеності злиттям

Слайд 17

Мотиваційний механізм Напрям Способи Заробітна плата Підвищення заробітної плати працівникам. Цілі Припостановціконкретних,яснихічіткихцілейзростаєпосиленнямотиваціїдіятивзаданомунапрямі,важкіціліволодіютьсаміпособімотивуючимефектом. Системавнутрішньо фірмових пільг Наданняправакористуваннятранспортомфірми, продажпродукціїпідприємствасвоїмпрацівникаміззнижкою,повнаабочастковаоплатавитратнапроїздпрацівникадомісцяроботиіназад,наданнясвоїмпрацівникамбезпроцентнихпозикабопозикзнизькимрівнемвідсотка. Нематеріальні пільги і привілеї Наданняправа наковзаючийграфікроботи,наданнявідгулів,збільшеннятривалостіоплачуванихвідпустокзапевнідосягненняіуспіхивроботі.

Слайд 18

Альтернативи розв’язку завдання

Слайд 19

Вибір альтернативи Злиття Зміна орг. структури Співробітництво так ні Якісне злиття, з усуненням супутніх проблем Швидке, але не якісне злиття так ні

Слайд 20

Експертна оцінка альтернатив Критерії Значущість Альтернативи Змінаорг. структури Беззміни орг. структури Відмова від злиття Час 0,1 2 3 3 Вартість 0,2 3 4 5 Людськізатрати 0,1 3 3 4 Згідністьперсоналу 0,25 5 2 5 Ступінь ризику 0,1 3 5 3 Задоволеність керівництва 0,25 5 2 1 Значення 3,9 2,9 3,5

Слайд 21

Діагностика методом силового поля

Слайд 22

Можливість усунення чинників Можливо усунути Неможливо усунути Недостатньо узгоджена ОСУ Існування деякої розбіжності цінностей компаній Недосконала координації між підприємствами Боязнь втратити роботу Недостатнє розуміння працівниками нових порядків керування Існування деякої конкуренції щодо нових посади Важкість делегування повноважень Одноосібне керування діяльністюпід-ва Приділення недостатньої уваги відмінностям орг. культури Недостатність заходів для створення нової корпоративної культури Працівники мають не повне уявлення про мету діяльності Незалученістьперсоналу до змін Бажання прискорити процес злиття Брак часу для пристосування доnewумов Недостатня довіра консалтинговій компанії Недостатньо повно сформована єдиної стратегії Недостатньо правильно налагоджені комунікація та зворотній зв’язок

Слайд 23

Еластичність Чинник Еластичність Недостатньо узгоджена ОСУ >1 Недосконала координації між підприємствами >1 Зацікавленість консультантів в успішному злитті компаній 1 Приділення недостатньої уваги відмінностям орг. культури >1 Намагання створити конкурентоздатне об’єднання 1 Незалученістьперсоналу до змін >1 Бажання прискорити процес злиття >1 Знання усіх «підводних» каменів даного бізнесу 1 Існування сформованої клієнтської бази 1

Слайд 24

Оптимальний варіант подолання генеральної проблеми

Слайд 25

Недосконалість ОСУ + =

Слайд 26

Наслідки Реорганізованої ОСУ

Слайд 27

Яким чином???

Слайд 28

Відбір найкращих =

Слайд 29

Процес відбору

Слайд 30

Комунікація та зворотній зв'язок

Слайд 31

Для чого нам потрібні контракти?

Слайд 32

Адаптація, тренінги

Слайд 33

Об'єднання стратегій

Слайд 34

Етап Ініціації Етапи проведення запропонованих змін Етап ініціації

Слайд 35

Етап діагностики(7днів)

Слайд 36

Етап планування (9днів)

Слайд 37

Етап завершення (3 дні)

Слайд 38

Етап реалізації (17 днів) 3 дні 3 днів 3 дні 2 дні 4 днів 2 дні

Слайд 39

Дякуємо за увагу!!!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Біологія