Проект консультування злиття
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Проект консультування злиття ІнтелектСервіс та ТехноСервіс З позиції незалежної групи консультантів: Дмитрецький Д., Король О., Канавець А., Чупахін Є. Каскевич Є., Єгорочкіна Т.
Успішне злиття 1. Керівництво ІнтелектСервіс 2. Організаційна структура 3.Ефект синергії 4.Персонал нової компанії 5. Організаційна культура 6.Двухстороній зв’язок 1.1. 2.2. 2.1. 4.1. 1.3. 3.2. 3.1. 6.2. 5.2. 4.2. 6.1. 5.1. Метод Ішикави 1.2.
1. Керівництво ІнтелектСервіс 1.1. Роль директора 1.3. Бачення кінцевої стратегії 1.2. Погляд на проблеми в новій фірмі
5. Організаційна культура 5.1. Цінності, та устої компаній 5.2. Спільний погляд на існування
Очікування та результати Позиційні групи Очікування Результати КерівникStrategicGroup Якісне та своєчасне виконання проекту Можлива втрата замовника Проектна команда Без особливих зусиль виконати просте завдання Виявлення нових проблем, ускладнення завдання КерівникІнтелектСервісу Успішне об’єднання стратегій 2-х фірм Погіршення ситуації Персонал нової компанії Позитивна адаптація Збільшення незадоволеності злиттям
Можливість усунення чинників Можливо усунути Неможливо усунути Недостатньо узгоджена ОСУ Існування деякої розбіжності цінностей компаній Недосконала координації між підприємствами Боязнь втратити роботу Недостатнє розуміння працівниками нових порядків керування Існування деякої конкуренції щодо нових посади Важкість делегування повноважень Одноосібне керування діяльністюпід-ва Приділення недостатньої уваги відмінностям орг. культури Недостатність заходів для створення нової корпоративної культури Працівники мають не повне уявлення про мету діяльності Незалученістьперсоналу до змін Бажання прискорити процес злиття Брак часу для пристосування доnewумов Недостатня довіра консалтинговій компанії Недостатньо повно сформована єдиної стратегії Недостатньо правильно налагоджені комунікація та зворотній зв’язок
Еластичність Чинник Еластичність Недостатньо узгоджена ОСУ >1 Недосконала координації між підприємствами >1 Зацікавленість консультантів в успішному злитті компаній 1 Приділення недостатньої уваги відмінностям орг. культури >1 Намагання створити конкурентоздатне об’єднання 1 Незалученістьперсоналу до змін >1 Бажання прискорити процес злиття >1 Знання усіх «підводних» каменів даного бізнесу 1 Існування сформованої клієнтської бази 1
За критерієм підтримки змін, визнання цінностей спільної системи: Злиття: керівники компаній Р. Кривенко та С.Макаренко Опір змінам: Топ-менеджмент, який має достатньо незалежну від керівника позицію у полі своєї роботи Байдужість: Працівники нижчого рівня, робота яких контролюється відповідно до статуту
Мотиваційний механізм Напрям Способи Заробітна плата Підвищення заробітної плати працівникам. Цілі Припостановціконкретних,яснихічіткихцілейзростаєпосиленнямотиваціїдіятивзаданомунапрямі,важкіціліволодіютьсаміпособімотивуючимефектом. Системавнутрішньо фірмових пільг Наданняправакористуваннятранспортомфірми, продажпродукціїпідприємствасвоїмпрацівникаміззнижкою,повнаабочастковаоплатавитратнапроїздпрацівникадомісцяроботиіназад,наданнясвоїмпрацівникамбезпроцентнихпозикабопозикзнизькимрівнемвідсотка. Нематеріальні пільги і привілеї Наданняправа наковзаючийграфікроботи,наданнявідгулів,збільшеннятривалостіоплачуванихвідпустокзапевнідосягненняіуспіхивроботі.
Вибір альтернативи Злиття Зміна орг. структури Співробітництво так ні Якісне злиття, з усуненням супутніх проблем Швидке, але не якісне злиття так ні
Експертна оцінка альтернатив Критерії Значущість Альтернативи Змінаорг. структури Беззміни орг. структури Відмова від злиття Час 0,1 2 3 3 Вартість 0,2 3 4 5 Людськізатрати 0,1 3 3 4 Згідністьперсоналу 0,25 5 2 5 Ступінь ризику 0,1 3 5 3 Задоволеність керівництва 0,25 5 2 1 Значення 3,9 2,9 3,5
Схожі презентації
Категорії