"Створення презентації біографій письменників"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ БІОГРАФІЙ ПИСЬМЕННИКІВ ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ 11 – Х КЛАСІВ КЕРІВНИК вч. української мови та літератури Іванова В.В.
Навчальний аспект: створення в учнів образу цілісного знання, підвищення мотивації учнів для отримання нових знань; вироблення вміння конструювати свої знання; вивчення найважливіших методів наукового пізнання (висунути й обґрунтувати задум, самостійно поставити й сформулювати завдання проекту, знайти метод аналізу ситуації); вироблення вміння висувати теми (підтеми) проектів; формування вміння висувати, аргументувати та захищати свої ідеї; ознайомлення зі способами роботи з інформацією; формування навичок самоорганізації (планування діяльності, програмування дій, корекція етапів і способів діяльності, гнучкість і варіативність дій). Дидактична мета проекту
Дидактична мета проекту Розвивальний аспект: розвиток дослідницьких і творчих здібностей особистості; розвиток здібностей до самовизначення й визначення мети; розвиток критичного мислення (готовність до планування, гнучкість мислення, наполегливість, готовність виправляти свої помилки, пошук компромісних рішень); розвиток навичок аналізу та рефлексії (встановлення причинно-наслідкових зв’язків, визначення суттєвих ознак з орієнтацією на поставлену мету, моделювання конкретного або абстрактного продукту); розвиток уміння визначати свою позицію, планувати свою роботу і час; розвиток комунікативних умінь і навичок; розвиток уміння презентувати результати своєї роботи.
Дидактична мета проекту Виховний аспект: виховання значущих загальнолюдських цінностей (соціальне партнерство, толерантність, діалог); виховання почуття відповідальності, самодисципліни й самоорганізації; виховання бажання виконати роботу якісно.
Дидактична мета проекту Соціалізаційний аспект: вироблення особистого погляду на події; усвідомлення значення спільних зусиль, роботи в команді; застосування суб’єктного досвіду учнів та узгодження його з науковим змістом проекту; стимулювання учнів до самооцінної освітньої діяльності; формування та розвиток здібностей учнів організовувати творчість інших.
Етапи роботи над проектом Визначення теми і мети проекту. Добір інформації Планування Збір матеріалів. Добір інформації. Аналіз. Узагальнення зібраних матеріалів, формування висновків. Подання й оцінювання результатів. Участь у колективному обговоренні результатів проекту та процесу роботи над ним. Оцінювання зусиль, використаних можливостей, творчого підходу. Презентація проекту. Публічний захист проекту. Рефлексія.
Олександр Довженко ЖИТТЯ У ТВОРЧОМУ ЗЛЕТІ Художник великої епохи, він мислив масштабами століть і тисячоліть. О. Гончар
Людина – це найвеличніша з усіх істот. Людина – найнещасливіша з усіх істот. Людина – найпідліша з усіх істот. Як тяжко з цих трьох рубрик вибрати першу для доведення прикладом. Іван Багряний Робота Ігнатової Ксенії
Пантелеймон Куліш (26.VІІ.1819 — 2.ІІ.1897) Я не поет і не історик — ні! Я піонер з сокирою важкою: Терен колючий в рідній стороні Вирубую трудящою рукою.
Рефлексія 1. Чи зрозуміли ви, що таке проект? 2. Ви навчились визначати цілі? 3. Ви можете розбити загальну ціль на менші задачі, що дозволяють отримати результат? 4. Чи навчились складати план дій з реалізації проекта? 5. Чи активно ви приймаєте участь в його реалізації? 6. Ви отримали навички роботи з комп’ютером, Інтернетом? 7.Чи самостійно зробили презентацію проекта? 8.Ви отримали задоволення від його виконання?
Схожі презентації
Категорії