X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Архітектурний Львів"

Завантажити презентацію

"Архітектурний Львів"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Ні , ти відповів невірно!

Слайд 2

Каплиця Боїмів

Слайд 3

Так, це правильна відповідь!

Слайд 4

З 1569 року після утворення єдиної Речі Посполитої українські землі було включено до складу так званих коронних земель. У той час, коли в Європі розвивається мистецтво Відродження, в архітектурі Україн панують давньоруські, візантійські, готичні традиції. Але поступово в Україну (особливо в західні землі) проникають і поширюються впливи європейського Ренесансу. Історія проникнення європейського Ренесансу на українські землі

Слайд 5

Влітку 1527 року у Львові на вулиці Пивоварів (тепер Театральна) виникла пожежа. На другий день Львів являв собою суцільне Причина , із – за якої Львів відбудовували у ренесанському стилі згарище. Але протягом відносно короткого часу, місто було відбудовано в новому, ренесансному стилі.

Слайд 6

Провідну роль в архітектурі 2-ої пол. XVI ст. у Львові відіграють італійські архітектори Петро Барбон, Паоло Домінічі, якого у Львові називали Павлом Римлянином, Петро Італієць та ін. Працювали у Львові також німецькі, польські архітектори і місцеві майстри. В 1572 році у місті було створено спеціальний цех будівельників. Найкращі ренесансні споруди Львова створили видатні зодчі, котрі працювали поза цехом. Архітектори що відіграли велику роль у відбудовуванні Львова

Слайд 7

Львів планувався по-новому. Зберігалося тільки середньовічне розміщення центру –ринкова площа з ратушею. Центральна частина міста була укріплена камінними стінами та вежами, передмістя мали дерево-земляні укріплення. У другій половині XVI – першій половині XVII століття було проведено значні роботи із розширення та влаштування нових укріплень. Площа Старий Ринок

Слайд 8

Нові вежі були відкритими з боку міста. Специфіка будинків на площі Ринок диктувалася магдебурзьким правом: на вузьких ділянках споруди розміщалися суцільною шпалерою. Отже, вся увага приділялася фасаду, що набував першочергового значення.

Слайд 9

Площа Ринок – Серце Львова

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Слайд 13

Над містом на високій замковій горі розміщений так званий „Високий замок”, заснований давньоруськими князями; в укріпленнях центра міста, в його північно-західному куті, «Високий замок» та «Низький замок» розташовувався так званий „Низький замок”.

Слайд 14

«Низький замок»

Слайд 15

У Львові зіткнулися два різновиди Ренесансу в житловій архітектурі: італійський та німецький, на яких дуже позначились місцеві традиції. Будинки завершувались не трикутним щитом (як у містах Північної Європи), а рівною горизонталлю на зразок італійських палаццо. На першому поверсі асиметрично розміщувались вхідні двері та вікна. Це диктувалося господарським призначенням цієї частини будинку. Гармонійне поєднання цілості залежало від таланту будівничого. Різновиди Ренесансу в житловій архітектурі

Слайд 16

На планування житлового будинку впливали форма та розміри ділянок. Зазвичай, це прямокутник зі сторонами 10 – 12 м по вулиці та 20-30 м вглиб кварталу. По довжині будинок зазвичай членувався на три частини. Для планування другого та наступних поверхів було влаштування у бік вулиці двох житлових приміщень: „світлиці” з двома Житловий будинок вікнами та „хати” з одним вікном. Сильні стельові балки прикрашались різьбленням, надписами та розписом.

Слайд 17

Колись вона називалася іменем власника Альберті, для якого почали її будувати в 1588 – 1589 роках Петро Барбони і Павло Римлянин . Вся фасадна стіна покрита „діамантовою” рустикою. Наличники вікон і дверей обрамляють чудові орнаменти – мотив виноградної лози. Інтер’єри будинку вдало розміщені і пишно оздоблені порталами, які покриті викарбуваними в камені орнаментами. Найрозкішнішою деталлю інтер’єрного декору є оздоблення фрамуги вікон другого поверху – орнамент у рельєфі з мотивом гнутої виноградної лози, звисаючі грона якої клюють пташки. Чорна кам’яниця

Слайд 18

Слайд 19

Будинок Корнякта було побудовано в 1580 році архітектором Петром Барбони на замовлення православного купця Костянтина Корнякта, члена Ставропігійського братства. Своєю архітектонічною цільністю, монументальною величчю і стильовою єдністю, будинок перевершує все, що було збудоване в старому Львові з цивільної архітектури. Будинок Корнякта

Слайд 20

Це шедевр, що виходить за межі Львова, стаючи поряд із славними європейськими спорудами ренесансного зодчества. Будівля зведена на місці трьох попередніх кам’яниць: двох – від площі Ринок, одної – від вулиці Бляхарської (тепер Ставропігійської). Деякі частини з двох перших так і залишились тут: підвали, готичний зал тощо.  

Слайд 21

Вежа призначалася під дзвіницю — фортечний пост під час облог і спостережний пункт у протипожежних цілях. Спочатку було тільки три поверхи. Споруда поєднала класичні форми з традиціями української архітектури — дерев'яними вежами-дзвіницями. Вежа, будівництво якої закінчилося 1580 p., стала символом Львова. Для львівської архітектури другої половини XVI століття вежа Корнякта мала важливе значення — Ренесанс у ній запанував цілковито. Вежа Корнякта

Слайд 22

Каплиця Трьох Святителів Продовженням закладеної у вежі Корнякта ренесансної програми було спорудження каплиці Трьох Святителів (1578-1590). Споруда поєднала здобутки італійського Ренесансу з традиціями українського зодчества, вираженими у вирішенні її як однозального куба з трьома верхами. Замріяний ліризм будівлі особливо виділяється в порівнянні з мужньою силою вежі.

Слайд 23

Закладений в 1595 році, монастир бенедиктинок служив одночасно і фортецею під час облог міста. Костел бенедиктинок невеликий, з вузькими стінами-бойницями, могутніми контрфорсами нагадує костели-фортеці XV ст. Будівництво костелу тривало майже чверть століття. Споруда вражає своєю неузгодженістю: головний куб її вирішений в традиціях Ренесансу, а фасад несе на собі вплив північноєвропейського маньєризму. Чисті риси Ренесансу збереглися в боковому фасаді і вівтарній частині: великі площини стін діляться пілястрами, на які спираються архівольти, фриз – метопи і тригліфи. Костел і монастир Бенедиктинок

Слайд 24

Вона створена як родинна усипальниця за наказом Мартина Кампіана, найвпливовішого городянина Львова, що був у ньому повновладним володарем. Ясна логіка конструкцій каплиці, її дидактично-повчальний характер оздоблення, благородна простота в сполуці з чисто світськими рішеннями естер’єра ставлять цю пам’ятку в ряд найвидатніших у Львові. Каплиця Кампіанів

Слайд 25

В каплиці Боїмів помітні запозичення зі Зигмунтівської каплиці у Кракові. Це, перш за все, загальне архітектонічно-конструктивне рішення. Будівля центрична, квадратна в плані, перекрита куполом. Все ж традиції і культурна атмосфера тогочасного Львова зумовили створення цілком оригінальної споруди, яка не має ні аналогії, ні повторень. Каплиця Боїмів

Слайд 26

Працюючи над проектом я дізналася : історію проникнення європейського Ренесансу на українські землі , причину , із– за якої Львів відбудовували у ренесанському стилі архітекторів що відіграли велику роль у відбудовуванні Я ознайомилася та дослідила архітектурні споруди які стоворювалися в ренесаському стилі . Мене вразила їхня краса та історія . Я вважаю що ознайомившись з моєю презинтацією ви дізналися більше про архітектуру Львова. Висновок

Слайд 27

Ренесансна архітектура Львова http://septima.net.ua/ukr/statii/renescansnaya-arkhitektura-lvova-4-4 Культура України кінця ХIV- першої половини ХVIІІ ст. Високий замок http://travellviv.com/uk_vysokuy_zamok.html Фотопроект Николая Кравцова «Моменти з минулого Львова», старинные фото города и наши дни. http://www.archdesignfoto.com/ Фотографії старого Львова http://photo-lviv.in.ua/ploscha-rynok-sertse-lvova/ http://old.lviv.ua/fotografii_starogo_lvova_3.php Використані джерела

Слайд 28

Вікторина

Слайд 29

Після якої події в Україну поступово проникає і поширюється Європейський Ренесанс ? після розпаду єдиної Речі Посполитої після утворення єдиної Речі Посполитої після підписання Люблінської унії в 1569 р. Питання 1

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Слайд 33

Слайд 34

Слайд 35

Слайд 36

Слайд 37

Слайд 38

Слайд 39

Слайд 40

Слайд 41

Слайд 42

Слайд 43

Слайд 44

Слайд 45

Слайд 46

Слайд 47

Слайд 48

Слайд 49

Слайд 50

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Архітектура