Архітектура Латинської Америки
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Архітектура Латинської Америки Для раннього періоду латиноамериканської архітектури характерний “фортечний” стиль. Будівлі цього періоду монументальні; могутні стіни, контрфорси, які погашають розпір зводів. Зводи, раніше невідомі індійцям, зараз отримали широке розповсюдження. Орнамент у стилі платереско насичений арабськими деталями й мотивами. Часті землетруси заставляли шукати засоби для захисту будівель від завалів: будуються грубі стіни, зводи укріплюються каркасом із вигнутого кедра або повністю будувались з дерева. Куполи, найбільш характерна частина архітектурного пейзажу латиноамериканських міст, робились різноманітними по формах, розмірах, конструкціях і виконанню. Дуже легенькі й міцні куполи будувались, з глечиків, в яких носять воду
Кафедральний Собор Успіння Пресвятої Богородиці в Мехіко Католицький храм, який знаходиться на північній стороні площі Конституції. Він представляє унікальне поєднання ренесансу, бароко і неокласицизму. Висота собору - 75 метрів, в двох його 70-метрових баштах розміщуються 25 дзвонів, найбільший з них, присвячений Діві Марії Гваделупської, важить 13 тонн. У внутрішній обробці храму використані позолота, перламутр і слонова кістка Привертають увагу різьблений хор роботи кінця XVIII століття і два органу XVIII століття. У нижній церкви собору в XVI-XVII століттях ховали єпископів Мексики. Храм, споруджений на честь Пресвятої Богородиці, був закладений в 1573 році.
Будівля бібліотеки Архітектор Альберто Калачу. Призматичний її обсяг повністю покритий величезними килимовими мальовничими композиціями, що перебувають у синтетичній єдності з архітектурною основою.
Церковный комплекс Бон-Жесус-ду-Конгоньяс XVIII ст. Розкішний інтер'єрам з безліччю оригінальних скульптур, яскравий зразок бароко. Фасад церкви виконаний у стилі барокко, тоді як внутрішні приміщення церкви — в стилі колоніального рококо. В інтер'єрах каплиць митець створив шість скульптурних груп з 66 статуй у людський зріст. У цих скульптурах майстерно опрацьовані деталі одягу, вирази облич персонажів На землях Бразилії, завойованих португальцями, палаци і церкви були камерні, гармонійно вписані в ландшафти. Самобутнім зразком колоніального стилю бароко і шедевром католицької архітектури другої половини XVIII ст. є комплекс споруд церкви Бон-Жезус-ду-Конгоньяс бразильського архітектора і скульптора Алейжадінью Новіков І.А.
Кафедральний собор храм Діви Марії – католицький собор архієпархії Бразиліа. Споруджений в стилі модернізм за проектом відомого архітектора Оскара Нимейєра. Під час проектування Оскара Нимейєра надихнув Ліверпульський собор. Будівля складається з 16 гіперболоїдних колон, символізуючих руки, підняті до неба. Простір між колонами закритий вітражами. Через особливості архітектури внутрішній простір заповнений світлом, для більшого візуального ефекту архітектор задумав достатньо довгий і темний коридор перед входом у головне приміщення.
статуя Христа Спасителя Символ міста і Бразилії. Розкинуті руки Христа ніби обіймають місто. Здалеку скульптура «прочитується» як величезний хрест і викликає захоплення. Монумент обрано одним з нових чудес світу. Статуя Ісуса Христа в Ріо-де-Жанейро, Бразилія - має розмір 39,6 м заввишки (розмах рук 28 метрів), важить 1145 тонн, і знаходиться на вершині 710-метрової гори Корковаду в національному парку ліс Тіжука, в межах міста. Збудована як символ християнства, статуя стала символом Ріо-де-Жанейро і Бразилії.
Схожі презентації
Категорії