X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
культура Індії

Завантажити презентацію

культура Індії

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація на тему: Ігри на заняттях з математики Виконала: Сухорутченко А.О. 4 8 1 3

Слайд 2

БУДИНОЧОК ДЛЯ ЛЯЛЬКИ Мета: учити створювати предмет, використовуючи геометричні фігури. Ігровий матеріал: для кожної дитини геометричні фігури (круг, два трикутники, два квадрата, п’ять прямокутників). Хід гри Вихователь із дітьми розглядає зображення будиночка із геометричних фігур, пригадують назви геометричних фігур та пропонує дітям викласти будиночок для ляльки.

Слайд 3

День народження Мухи-Цокотухи На день народження Муха-Цокотуха покликала гостей. Накрила святковий стіл, розставила стільці. Першими приповзли 2 гусениці та сіли на стільці. Потім прилетіли 3 метелики і теж сіли на стільчики. Незабаром прискакали коники і всілися на двох стільцях. І коли всі сиділи за столом і пили чай, у двері постукали – прилетів жук і зайняв ще одне місце. Запитання: Скільки було гостей? (8).

Слайд 4

Мотрійки Діти мають розподілити три мотрій ки, стільчики та квітки різних розмірів на ве ликі, середні, малі та пояснити, чому біля ве ликої (маленької) мотрійки поставили великий(маленький) стільчик і квітку тощо. Відтак ви хователь пропонує дітям заплющити очі, а саму цей час ховає один із предметів. Діти маютьне лише помітити, що одного предмета бракує,а точно назвати, якого саме.

Слайд 5

Що змінилося? Обладнання: 2—З групи однорідних предметів по 4—5 штук в кожній, гірка-драбинка. Хід гри: Вихователь виставляє на гірці іграшки в один ряд, пропонує дітям полічити їх і заплющити очі. Потім змінює просторове розміщення іграшок (наприклад, 2 внизу і З— вгорі). За сигналом діти розплющують очі і говорять, що змінилось. Потім вихователь може забрати іграшку (або декілька), діти називають, як змінилась кількість іграшок.

Слайд 6

Пошта Обладнання: поштова сумка, конверти з листівками (намальовані або наклеєні предмети у кількості від 1 до 5) для кожної дитини. Хід заняття: У групу вноситься поштова сумка з листами для дітей. Вихователь виймає конверти, роздає дітям. Пропонує відкрити конверт, роздивитись, що намальовано на листівці, і полічити предмети. Викликана дитина показує свою листівку всім дітям, називає, що намальовано і скільки. Якщо товариш сказав правильно, всі нахиляють голову вперед, якщо неправильно — роблять заперечливі рухи головою. Закінчуючи гру, вихователь може запропонувати дітям, у кого 5 предметів, поставити свої листівки на вітрину, потім тим,, у кого 4, і т. д.

Слайд 7

Погодуємо звірят Обладнання: З—4 групи іграшкових тваринок, набір продуктів. Хід заняття: Вихователь виставляє на столі різну кількість іграшкових тваринок, наприклад З білки, 4 їжаки, 5 зайчиків. Далі пропонує дітям погодувати звірят — набір «продуктів» стоїть поряд. Діти повинні подумати, ш;о їсть тварина і скільки принести «їжі». Вихователь допомагає запитаннями, наприклад: «Скільки білок? Чим будемо годувати їх? Скільки горіхів принесемо?» Одна дитина виконує завдання, інші уважно дивляться. Якщо буде допущена помилка, виправляють.

Слайд 8

Одягнемо ляльку на прогулянку Обладнання: лялька, її одяг (платтячка, паль течка, шапочки, туфельки двох розмірів, дві стрічки різної довжини). Хід заняття: Діти сидять колом. Вихователь приносить ляль ку Оленку і пропонує одягти її на прогулянку. Кільком дітям доручає принести одяг (плаття, пальтечко, шапоч ку, туфельки). Потрібно вибрати одяг відповідно до розміру. Одягнувши ляльку, діти разом з нею виходять на прогулянку. Можна проводити гру так: одягти дві ляльки — велику і маленьку.

Слайд 9

Гра «Математичне лото» Мета: формувати у дітей кількісні уявлення, вміння рахувати, розвивати уявлення про цифри. Хід гри: Кожній дитині роздають картку, розділену на 6 частин з різною кількістю предметів. Дітям показують розрізані картки і пропонують знайти на своєму аркуші таку ж кількість предметів. Уточнюємо, чому дитина вибрав саме цю картку. Виграє той, хто раніше за всіх заповнив свою картку.

Слайд 10

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Архітектура