X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
“ Про результати опитування слухачів магістерської програми МРА (2007-2009рр.)“

Завантажити презентацію

“ Про результати опитування слухачів магістерської програми МРА (2007-2009рр.)“

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Національна академія державного управління при Президентові України Інститут проблем державного управління та місцевого самоврядування “ Про результати опитування слухачів магістерської програми МРА (2007-2009рр.)“

Слайд 2

* Основні завдання дослідження Розробка показників оцінювання слухачами викладання нормативних та варіативних дисциплін Виявити рівень оцінки слухачами викладання нормативних дисциплін Виявити рівень оцінки слухачами викладання варіативних дисциплін Розробка рекомендацій щодо удосконалення навчання

Слайд 3

Показники оцінювання дисциплін 1. Чи достатньо Ви мали знань для засвоєння дисципліни 2. Викладач дотримувався представленої програми курсу 3. Курс був логічно побудований 4. Викладач зрозуміло та доступно подавав матеріал 5. При викладанні дисципліни використовувались сучасні навчальні технології 6. Рекомендована література була корисною для розуміння предмету 7. Викладач давав корисні коментарі на усні виступи слухачів 8. На лекціях приділялось достатньо часу для дискусій 9. На мою думку, рівень педагогічної майстерності викладачів дисципліни був… 10. Протягом семестру я відвідував цю дисципліну з задоволенням 11. Зміст дисципліни відповідає моїм професійним очікуванням 12. Викладачеві вдалося створити атмосферу сприятливу для навчання *

Слайд 4

Перелік нормативних дисциплін Вступ до публічного адміністрування Соціальний розвиток Політичні інститути і процеси Комунікації в публічній адміністрації Право, Конституція та врядування Публічні фінанси Держ. регулювання економіки та економічна політика Електронне врядування Історія європейської інтеграції Інституційні основи ЄС Вступ до європейського права Public management та процеси децентралізації Територіальне управління в Україні в умовах реформ Планування розвитку територій *

Слайд 5

Розподіл нормативних дисциплін за рівнем оцінки слухачами І група дисциплін – оцінено найгірше, в межах 50-60 балів - «Комунікації в публічній адміністрації», «Електронне врядування», «Вступ до європейського права». ІІ група дисциплін - оцінено дещо краще, в межах 60-70 балів - «Вступ до публічного адміністрування», «Соціальний розвиток», «Державне регулювання економіки та економічна політика», «Історія європейської інтеграції», «Інституційні основи ЄС»; ІІІ група дисциплін – оцінено найкраще в межах 70-80 і більше балів – «Політичні інститути і процеси», «Право. Конституція та врядування», «Публічні фінанси», «Public management та процеси децентралізації», «Територіальне управління в Україні в умовах реформ», «Планування розвитку територій». *

Слайд 6

* Висновки за результатами дослідження нормативних дисциплін Виявлено чітку диференціацію оцінювання слухачами нормативних дисциплін програми МРА за трьома групами: з високими, середніми та низькими оцінками. Серед усіх (14) нормативних дисциплін програми МРА найвищу оцінку отримала дисципліна «Право. Конституція та врядування», найнижчу - дисципліна «Електронне врядування». Групи нормативних дисциплін, що мають високу оцінку слухачів характеризуються найбільш високими показниками щодо рівня педагогічної майстерності викладача, створення сприятливої атмосфери навчання, використання сучасних навчальних технологій, використання на лекціях дискусій. Групи нормативних дисциплін, що мають середню оцінку слухачів характеризуються відсутністю чіткого домінування оцінок. Групи нормативних дисциплін, що мають низьку оцінку слухачів характеризуються низькими оцінками створення сприятливої атмосфери навчання, використання на лекціях дискусій,

Слайд 7

Інтегральні показники оцінювання нормативних дисциплін магістерської програми з публічного адміністрування *

Слайд 8

Оцінювання нормативних дисциплін програми МРА за показниками викладання *

Слайд 9

Порівняння оцінок нормативних дисциплін з показниками середньої успішності слухачів програми МРА *

Слайд 10

Порівняння оцінок нормативних дисциплін магістерської програми з публічного адміністрування *

Слайд 11

Узагальнена оцінка дисципліни "Планування розвитку територій“ *

Слайд 12

Узагальнена оцінка дисципліни "Публічні фінанси" *

Слайд 13

Узагальнена оцінка дисципліни "Державне регулювання економіки та економічна політика" *

Слайд 14

Узагальнена оцінка дисципліни "Електронне врядування" *

Слайд 15

Узагальнена оцінка дисципліни "Історія європейської інтеграції: етапи, результати досягнення. Політичні виклики європейської інтеграції" *

Слайд 16

Узагальнена оцінка дисципліни "Інституційні основи ЄС" *

Слайд 17

Узагальнена оцінка дисципліни "Вступ до європейського права" *

Слайд 18

Узагальнена оцінка дисципліни "Public management та процеси децентралізації в Європі" *

Слайд 19

Узагальнена оцінка дисципліни "Територіальне управління в Україні в умовах реформ" *

Слайд 20

Узагальнена оцінка дисципліни "Планування розвитку територій" *

Слайд 21

Ділова гра Аналіз на прикладах Нормотворчість та аналіз норм Європейська політика згуртування: сутність, інструменти, практика транснаціональних проектів ЄС. Аналіз сфер політичної діяльності актуальних європейських та українських політик Управління територіальними ресурсами Складові місцевої політики Інструменти територіального розвитку Застосування європейського права * Перелік варіативних дисциплін

Слайд 22

Висновки за результатами дослідження варіативних дисциплін Серед усіх варіативних дисциплін програми МРА найвищу оцінку отримали дисципліни: «Ділова гра», «Нормотворчість та аналіз норм», «Аналіз на прикладах»; найнижчу – «Інструменти територіального розвитку» та «Застосування європейського права». Варіативні дисципліни програми МРА : «Інструменти територіального розвитку», «Застосування європейського права», «Управління територіальними ресурсами» характеризуються відсутністю чіткого домінування оцінок слухачів щодо: логічної побудови змісту дисципліни; намагання викладача створити сприятливу атмосферу для навчання; достатності власних знань для засвоєння дисципліни; загального задоволення від відвідування дисципліни протягом семестру; відповідності змісту дисципліни професійним очікуванням; використання сучасних навчальних технологій при викладанні дисципліни; надання корисних коментарів викладача на усні виступи слухачів. *

Слайд 23

Практичні рекомендації щодо удосконалення навчання Необхідність роботи над курсом Електронне врядування за всіма 12 показниками. Найбільшу підтримку слухачів мають курси, для яких характерне висока професійна майстерність викладача, використання на лекціях дискусій, відповідність змісту кусу професійним очікуванням, сучасних навчальних технологій, зрозумілість та доступність викладання матеріалу, що визначає основні вимоги до викладання. Активізація роботи в Національної академії науково-методичних семінарів. Створення в Національної академії системи підвищення кваліфікації викладачів. Стимулювати викладачів у відповідності з результатами соціологічних опитувань. *

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне