X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Збереження та відтворення традиційних християнських моральних чеснот у ході впровадження експериментального курсу “Християнська етика

Завантажити презентацію

Збереження та відтворення традиційних християнських моральних чеснот у ході впровадження експериментального курсу “Християнська етика

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Збереження та відтворення традиційних християнських моральних чеснот у ході впровадження експериментального курсу “Християнська етика в українській культурі”

Слайд 2

Згідно рішення педагогічної ради закладу від 30.08.2006 р. (протокол № 11), наказу по закладу від 01.09.2006 р. № 156 в 2006-2007 н.р. школа взяла участь у педагогічному експерименті з вивчення курсу “Християнська етика в українській культурі. Дорога добра” для учнів 1-х класів.

Слайд 3

“Реалізація програми “Освіта столиці. 2006-2010 р.р. в навчально-виховному процесі”. Використання інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі. Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках. Участь у педагогічному експерименті з вивчення курсу “Християнська етика в українській культурі” для учнів 1-4 класів. Життя і здоров’я дитини – найвища цінність. Культура українського народу починається з душі маленької дитини”.

Слайд 4

«Виховання серця – це цілий світ турбот і тривог, про які ми, дорослі, ніколи не повинні забувати». В.Сухомлинський

Слайд 5

Програма курсу “Християнська етика в українській культурі” побудована на засадах інтеграції етичного, естетичного та релігійного компонентів у житті дитини на основах християнської моралі, традиційної для українського народу. Курс повинен ввести учнів у світ краси людських почуттів: милосердя, любові до ближнього, співчуття, жертовності, вдячності, гідності та шляхетності. Основою формування цих чеснот є християнська етична традиція, яка гармонійно поєднана з багатовіковою культурою українського народу. Педагогічний вплив полягає у прилученні дитини до тих християнських цінностей, які мають універсальне гуманістичне значення, абсолютний характер і, що найважливіше для виховання – позитивну спрямованість.

Слайд 6

Поширення через засоби масової інформації насильства, страху, аморальності та інших чинників, які призводять до падіння моральних якостей людини, дитини. Моральний досвід особистості включає в себе систему різних взаємопов’язаних компонентів, які характеризують: 1. Розвиток свідомості – знання, поняття, переконання. 2. Поведінку – вчинки, звички, вміння.

Слайд 7

Курс “Християнська етика в українській культурі” враховує, що рівень релігійної свідомості духовних знань і взагалі духовного життя як у дітей, так у їхніх батьків невисокий. Тому викладання має бути достатньо делікатним, обережним. Не хотілося б, щоб уроки перетворилися на рутину, моралізаторські нотації, а Заповіді Божі використовувались вчителями і батьками для залякування дітей, як погроза покарання.

Слайд 8

Духовне, релігійне виховання дитини – це, насамперед, сімейне виховання. Тому відвідування уроків християнської етики відбувається за згодою батьків. Програма і підручники побудовані так, щоб якомога більше залучити батьків до участі у вивченні даного курсу, створюючи привід для духовного спілкування в родині. Без єдності та згоди вчителів і батьків практично неможливе успішне духовне виховання дітей.

Слайд 9

Сприяння духовно-моральному розвитку дітей і прищеплення їм любові до Бога, до ближнього, до України, через ознайомлення з національним культурним надбанням, кращими зразками вітчизняної культури. Сприяння вихованню моральних цінностей: працелюбства, людяності, вдячності, побожності, милосердя, пошани до батьків і старших. Навчання в початкових класах є благотворним періодом прищеплення основних моральних правил.

Слайд 10

Відповідність основним цінностям і спрямуванням національної педагогіки; Культуровідповідність; Теоцентризм; Цілісність; Інтегрованість; Наступність й доступність; Толерантність; Превентивність; Життєва смислотворча самодіяльність.

Слайд 11

“Християнська етика в українській культурі. Дорога добра” / Методичний посібник для вчителів/ – Київ, вид-во “Поліпром”: - Скибенко І.В. – заступник директора з НВР “Краса та багатство великодніх звичаїв в Україні”. “Найдорожча в світі - мама”. - Єлфімова Д.М. - вчитель початкових класів “Для чого ми живемо?”. “Вдячність тому, хто дарує добро”.

Слайд 12

“Християнська етика в українській культурі. Дорога милосердя” /Методичний посібник для вчителів/ Київ, вид-во “Поліпром” – 2009 - Єлфімова Д.М. – вчитель початкових класів “Справжнє добро. Скромність”. “Працелюбність”. “Душевна щедрість”.

Слайд 13

“Християнська етика в українській культурі. Дорога доброчинності” / Розробки уроків для 3 класу. Методичний посібник для вчителів/ Київ, 2009, вид-во “Поліпром”: - Єлфімова Д.М. - вчитель початкових класів “Бережливість і байдужість?”. “Розсудливість і нерозсудливість”. “Божий дар знань”.

Слайд 14

1. Чи задоволенні ви тим, що Ваша дитина вивчає предмет «Християнська етика в українській культурі»? а) так; б) ні; в) частково. 2. Чи влаштовує Вас зміст матеріалу курсу? а) так; б) частково; в) ні. 3. Якщо не влаштовує, то що саме? 4. Чи задоволенні Ви, яким чином викладається цей предмет? а) так; б) ні; в) частково. 5. Як впливають на поведінку Вашої дитини заняття з предмету ? а) позитивно; б) негативно; в) не впливає. 6. Наскільки навчальний матеріал спрямований на формування світоглядних позицій дитини: а) повністю; б) в основному; в) частково; г) зовсім не спрямований.

Слайд 15

7. Чи дотримується ваша дитина правил духовної безпеки у власному житті? (Позначте усі обрані відповіді) з повагою ставиться до старших; з повагою ставиться до однолітків; слухається батьків; виконує настанови вчителів; поважає себе; не ображає інших; не засуджує інших. 8. Оцініть за 5-бальною шкалою, наскільки курс сприяє формуванню особистісних якостей (чеснот) дитини: доброти, милосердя, наполегливості, працелюбності, старанності…

Слайд 16

Згідно анкети всі батьки наших учнів задоволені вивченням предмету “Християнська етика в українській культурі”. Зміст курсу влаштовує 80% батьків, 20%- частково. Всі задоволені, яким чином викладається цей предмет. Щодо впливу на поведінку дітей занять курсу, батьки висловлюються позитивно. З вивченням курсу “Християнська етика в українській культурі”, згідно думки батьків, діти стали більш дотримуватись духовної безпеки у власному житті.

Слайд 17

Слайд 18

Якщо дитина живе у ворожнечі – вона вчиться агресивності. Якщо дитину висміюють-вона стає замкнутою. Якщо дитину постійно критикують-вона вчиться ненавидіти. Якщо дитина зростає у докорах - вона починає жити з почуттям провини. Якщо дитина зростає у терпимості – вона вчиться сприймати інших. Якщо дитину підбадьорюють - вона починає вірити в себе. Якщо дитину хвалять - вона вчиться бути вдячною. Якщо дитина зростає в чесності - вона вчиться бути справедливою. Якщо дитину підтримують - вона вчиться цінувати себе. Якщо дитина живе у розумінні і доброзичливості - вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

Слайд 19

Слайд 20

Тепло рідної домівки Тепло Божої любові

Слайд 21

У квітні 2008 року відбувся семінар директорів шкіл Голосіївського району, на якому Єлфімова Діна Миколаївна, вчитель початкових класів провела презентацію курсу “Християнська етика в українській культурі”

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

1. Чому ти вживаєш лайливі слова? 2. За яких обставин ти найчастіше вживаєш лайливі слова? 3. Як ти себе виправдовуєш?

Слайд 26

Щоб виразити свій гнів, розчарування – 70 % учнів. Щоб привернути увагу – 5 % учнів. Щоб догодити одноліткам – 0% учнів. Щоб показати свою незалежність – 24 %. Інше – 1 % учнів.

Слайд 27

У школі – 16 % учнів. На вулиці – 60 % учнів. Коли переписуєшся із знайомими через Інтернет – 14 % учнів. Коли наодинці – 10 % учнів.

Слайд 28

Так роблять однолітки – 10 % учнів. Так роблять батьки – 12 % учнів. Лайливу мову вживають в кінофільмах – 24 % учнів. У цьому немає нічого особливого, тому що це просто слова – 10 % учнів. Я вживаю лайливу мову лише серед людей, яких це не дратує – 44 % учнів.

Слайд 29

Засилля брудної мови. Це не просто слова. Лайлива мова шкодить твоїй репутації. Вживання лайливих слів свідчить про зневагу до Творця мови.