Урок Євроінтеграція України
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета учнів: Усвідомити сутність понять „глобалізація”, „інтеграція”, „Європейський Союз”, „Рада Європи”, „НАТО”, „ВТО”, „ОБСЄ”. Визначити , чому для України вступ до ЄС – віддалена перспектива;
Мета учнів: Вчитися працювати в МГ, колективно обговорювати матеріал, аналізувати, презентувати результати своєї самостійної роботи зі схемою, таблицею, діаграмами, електронною презентацією;
Мета учнів: співставляти різні точки зору, давати власну оцінку подіям, процесам, аргументуючи власну думку.
Етапи вивчення матеріалу: 1 етап Україна в умовах глобалізації. 2 етап Європейська інтеграція, шлях України до Європейського союзу. 3 етап Сучасний стан співпраці України з Європейським союзом.
складний загальноцивілізаційний процес становлення єдності взаємозв`язку світу, що охоплює всі сторони суспільного розвитку. Глобалізація
Головний двигун глобальних процесів – ТНК (транснаціональні корпорації), які контролюють 50% світового виробництва, 70 % світової торгівлі, 80 % патентів й ліцензій новітньої техніки та технологій, 90 % прямих зарубіжних інвестицій Глобалізація
Зображені на малюнку речі можуть слугувати ілюстрацією поширення глобалізаційних процесів. Спробуйте пояснити, чому? Зверніть увагу на те, де вони “народились”, де виробляються, чи виробляються вони в Україні?
Переваги глобалізації: міжнародна торгівля, економічна ефективність, здешевлення товару, модернізація економіки, можливість подорожувати, спілкуватися. Негативи глобалізації: неоколоніалізм, витіснення національної культури, безробіття, засилля масової культури, розваг.
ПОДУМАЙТЕ: Який висновок можна зробити, ознайомившись з перевагами та недоліками глобалізації?
Інтеграція з латинської мови – зближення, тобто поглиблення взаємодії, об`єднання в ціле раніше ізольованих частин
Голова Єврокомісії Жозе Мануел Баррозу Голова Європарламенту Ханс Герт Петтеринг Держава – голова Ради Євросоюзу Швеція ( с 1 червня 2009 року)
Площа — Загальна 4 892 685 км² Населення — Всього (2009) 499.673.325 Щільність 116,4 чол/км² ВВП (на базі PPP) — Всього (2006) $ 17.08·10¹² — ВВП/чол $ 39,900
ЄС постійно розширюється. Країни – претенденти на вступ до ЄС можна поділити на 3 групи: 1. Країни, з якими початі конкретні переговори про вступ; 2. Країни, з якими заплановані переговори на пізніший термін. 3. Країни, для яких приєднання до ЄС – віддалена перспектива.
Як ви гадаєте, до якої групи країн відноситься Україна? Чому для України приєднання до ЄС віддалена перспектива і чому вона не є асоційованим членом ЄС?
ДОСЛІДЖЕННЯ в МГ завдання: Визначити, чому для України приєднання до ЄС – віддалена перспектива?
Висновок: Україна теріторіально- найбільша країна в Європі, а в економічному плані – найменш розвинута серед 10 країн Європи. Рівень економічного розвитку України майже в 2 рази менше у порівнянні з другими країнами – претендентів на вступ до ЄС.
Напрямки Європейської інтеграції: Україна і Європейський Союз ( політична , економічна співпраця); -Україна і Рада Європи (захист прав людини, демократія, верховенство закону); Україна і ОБСЄ ( безпека ьа співробітництво).
Етапи Євроінтеграції: 1992 рік - Україна працює з ОБСЄ; 1995 рік – Україна стала членом Ради Європи; 1996 рік – ЄС прийняла ПЛАН дій щодо України; 1998 рік –набула чинності Угода про партнерство між Україною та ЄС; 1998, 2000 р.р. Указом Президента затверджена Програма євроінтеграції України
Етапи Євроінтеграції: 2003р. - в Україні створена Державна Рада з питань Євроінтеграції; 2005 рік – ЄС надає Україні статус країни з ринковою економікою; 2008 р. – вступ України до СОТ 2005 рік
ВІЗИТ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ у БРЮСЕЛЬ - 1.03.2010р. Відродження співпраці з МВФ ; Про модернізацію газового сектору й приєднання до Європейської енергетичної співпраці; Про Зону вільної торгівлі, збільшення у 2 рази українського експорту; Про безвізовий режим; Про молодіжну співпрацю.
Резолюція Європарламенту від 25.02.2010 р.: Поступове впровадження в Україні 4-х свобод: - вільний рух людей; - послуг; - товарів; - капіталу;
РЕФЛЕКСІЯ ДІЯЛЬНОСТІ: Чи досягли ми поставленої мети? (повернемося до початку уроку). Яка інформація вас вразила? Чи допоміг урок визначити вам своє ставлення до ЄС, євроінтеграції України?
Мета учнів: Усвідомити сутність понять „глобалізація”, „інтеграція”, „Європейський Союз”, „Рада Європи”, „НАТО”, „ВТО”, „ОБСЄ”; Визначити , чому для України вступ до ЄС – віддалена перспектива;
Мета учнів: Вчитися працювати в МГ, колективно обговорювати матеріал, аналізувати, презентувати результати своєї самостійної роботи зі схемою, таблицею, діаграмами, електронною презентацією;
Мета учнів: співставляти різні точки зору, давати власну оцінку подіям, процесам, аргументуючи власну думку.
Схожі презентації
Категорії