Одеса
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Дитяча лірика Г.Могильницької. Учитель української мови та літератури Раухівської ЗОШ І - ІІІ ст. Кушнірчук О.С.
Епіграф до уроку: Бути щасливим – це талант Як і бути поетом, художником, Добрим кухарем чи педагогом. Г.Могильницька
Дослідницька робота. І група – “біографи” : підготувати діалог про життя і творчість поетеси. ІІ група – “літературознавці” : визначити провідні мотиви Г.Могильницької.
ЗБІРОЧКА ДИТЯЧИХ ВІРШІВ ВІРШІ ЗАЙМАЛИ ГІДНЕ МІСЦЕ В АНТОЛОГІЧНОМУ ЗБІРНИКУ “ МІЙ РІДНИЙ КРАЙ” ( ВЕСЕЛКА: 1982 р.)
Художні засоби Назви художніх засобів Роль художніх засобів Синя, невеличка, дрібної, лагідним, іскристім, самотні, бабусиних, пухнастий, плю- шеві епітети виразно описують предмет, поняття як птаха, як сонце, як звіря- та порівняння яскравіше змальовує предмет лагідний, синя, щоденно повтори звертає увагу очиці згрубілі слова напевне вставне слово виражає невпевненість
Домашнє завдання I група. Написати твір- роздум “Що я відкрив для себе в поезії Г.Могильницької”. II група. Аналіз художніх засобів вірша “Спо- мин” і визначення їх ролі у творі.
Схожі презентації
Категорії