Виступ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Дата народження 21.12.1959 р. У 1981 році закінчила Запорізьке педагогічне училище Спеціальність: учитель початкових класів, старший піонерський вожатий Загальний стаж: 31 рік Стаж роботи бібліотекаря: 5 років Курси: листопад 2010 р. «Бібліотекар ЗНЗ. ІКТ» Формування компетентного читача
Особлива тема бібліотеки Формування читацької компетентності першокласників інноваційними засобами бібліотечної діяльності
План 1. Бібліотека – фактор становлення особистості учня, формування його компетентності. 2.Формування компетентності користувачів, здатних творчо мислити: основні завдання; шляхи реалізації; очікувані результати. 3. Різноманітність форм і методів з читачами різних вікових груп. 4. Формування читацьких інтересів та керівництво читанням. 5. Висновок.
«Кожен з нас може отримати в бібліотеці душевний спокій, втіху і печаль, моральне оновлення і щастя, якщо тільки вміє володіти тим дорогоцінним ключем, який відкриває таємничі двері цієї скарбниці» Леббон
64 м2, 1-й поверх, наявність окремого читального залу на 12 місць, книгосховище для підручників на 12 м2, книгосховище для художньої літератури, бібліотечна кафедра, виставкові вітрини. Бібліотека ЗОШ №11
Саме бібліотека є одним із факторів становлення особистості учня, формування його компетентності. Саме бібліотека надає кожній дитині доступ до книги та інформації для набуття знань, духовного збагачення, втіхи та розваги.
Найважливіші завдання бібліотеки: виховання духовно багатої особистості; виховання інформаційної культури, постійного прагнення до пошуку інформації учнів початкової школи; бібліотечно-бібліографічна грамотність учня; упровадження інноваційних технологій; довести бібліотечні нововведення до користувача.
Шляхи реалізації завдань: Оновлення та поповнення книжкового фонду, яке відповідає сучасним вимогам виховання компетентного читача. Виявлення і розвиток читацьких інтересів. Індивідуальне керівництво читанням. Індивідуальна направленість щодо інформування користувачів з використанням новітніх інформаційних технологій.
Кожна дитина – унікальний світ, який потребує використання не стандартного, а особливого педагогічного «ключика». В.О.Сухомлинський
Основи бібліотечно-бібліографічних знань (уроки для учнів 1 кл) 1 урок.«Дім, де живуть книги». Ознайомлення з бібліотекою. Урок-екскурсія. 2 урок. Правила спілкування з книгою. Гігієна читання. 3 урок. Підсумкове заняття. «Посвячення в справжніх читачів». Свято.
«Читання як джерело духовного збагачення не зводиться до вміння читати: з цього вміння воно тільки починається…» В.О. Сухомлинський
Поради батькам Як зацікавити дітей читанням? Як допомогти дитині стати вдячним слухачем? Як правильно обговорити з дитиною прочитане? Пам’ятайте!
Книжковий фонд бібліотеки нашої школи – це систематизоване зібрання творів друку та інших документів.
Схожі презентації
Категорії