тестові завдання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Згідно з таксономією Блума, можливо ставити запитання на перевірку знань і одночасно стимулювати мислення.
довести, захистити точку зору, спрогнозувати, продемонструвати, побудувати створити, продумати, скласти план, описати, тлумачити, проаналізувати проаналізувати, перевірити, провести експеримент, порівняти, виявити відмінності застосувати, проілюструвати, вирішити, установити описати, пояснити, визначити ознаки, сформулювати по-іншому скласти список, виділити, розповісти, показати, назвати, перерахувати, констатувати
У оповіданні В.Бондаренка “Тварини спілкуються між собою ….” Про що згадувала бабуся з оповідання “Пастух рогатий”: “поле …”
У оповіданні В.Сухомлинського головним героєм є: а) Горобчик, б) Ластівка, в) Журавлик, г) Щиглик Хто покликав дітей до Хати у оповіданні “Рогатий пастух”: а) мати, б) батько, в)дідусь, г) бабуся
Пригадай, які дії виконували річки у вірші В.Лучука “Скільки рік в Україні?” Прут і Ластовиця омиває Тиса полтавки зорять Черемоші котить Дністер біжить невпинний Стрий мчить, шлях верстає Уж впадає Донець диво навесні Дон поспішає чимдуж Дніпро плесо розпростер Десна іскряться Ворскла рине Буг щоб з’єднатись
У Бразилії Діда Мороза називають Міколаус? Так Ні Чи правда, що у вірші “Хотів би я знати…” “гори дихають”? Так Ні
Головною думкою якого твору є прислів’я “Хто багато питає,той багато знає”. Зміст якого твору розкриває прислів’я “Що вміти, того за поясом не носити”.
Як звали дітей із оповідання І.Сенченка “Рогатий пастух”: а) Сергійко і Катруся, б) Катруся і Юрчик, в) Максимко і Тетянка, г) Юрчик і Тетянка Про які журнали розповідається в оповіданні О.Савченка “Чи любиш ти читати журнали?” а) “Пізнайко” і “Соняшник”, б) “Стежка” і “Джміль”, в) “Барвінок” і “Джміль”, г) “Барвінок” і “Пізнайко”
Відтвори правильну послідовність подій у оповіданні “Неслухняна кулькова ручка”: А що, коли створити таку ручку? Художник замилувався, як маляр фарбує валиком стіну. Замінили валик на маленьку кульку. Виготовили маленьку ручку з валиком на кінці. Ручка не хотіла писати прямо. Ручка потекла, залишаючи плями. Тепер кулька котилася в коробочці в будь-який бік. Одинадцять років я змарнував на цю ручку. Фарба за ніч засохла і ручка зіпсувалась. В Америці Січ вигадав нове чорнило. Повинна ж бути така, яка не дасть ручці засихати! Маленький пам’ятник розуму людини. Воно перетворилось на пасту. Гліцерин не дав чорнилу засохнути.
У оповіданні В.Бондаренка “Як розмовляють тварини” подають звуковий сигнал: білка “уф-уф” бобер “стукотить задніми лапами” олені “тоненько свистить” зайці “ляпає хвостом” кабан “б’ють копитами” лось “хрюкає” козуленя “форкає” лисиця “скрекоче”
Відомо, що журналу “Барвінок” більше 80 років. А це означає,що його читали не тільки твої батьки, а й бабусі та дідусі. Що його вирізняє з поміж інших дитячих журналів? Доведіть, “що загадково струмочок шепоче, забігаючи в пишну долину ярком?”
Схожі презентації
Категорії