Соціальні проекти УАЗПВС
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Запрошуємо Вас приєднатись до еко-проектів Української асоціації заготівельників та переробників вторинної сировини Соціальні проекти УАЗПВС
Хто ми? Українська Асоціація заготівельників та переробників вторинної сировини створена як організація, щоб об'єднати максимальну кількість гравців ринку, що працюють в Україні, для консолідації зусиль по розвитку галузі та реалізації стратегічних напрямків Асоціації: Перевести всю Україну на роздільний збір побутових відходів (щонайменше на 2 фракції: мокра – органіка; та суха – все інше); Організувати розбір максимально можливої кількості офіційних та стихійних звалищ; Максимізувати ринки збуту вторинної сировини і продукції з неї в Україні. Асоціація є співорганізатором таких всеукраїнських еко-проектів, як “Не сміти”, “Зробимо Україну чистою!” та “Не забудь посадити дерево”. З кожним роком наші проекти залучають все більшу кількість партнерів та волонтерів, об'єднаних спільною метою — вирішенням екологічної проблеми в Україні.
В чому наші переваги? Унікальність наших проектів Досвід та професіоналізм нашої команди Реальна боротьба з забрудненням діями, а не словами Всеукраїнський масштаб Комплексний підхід: прибирання країни (ЗУЧ), інформування та освіта з роздільного збору сміття та енергоефективності (Не сміти), благоустрій та озеленення територій (Не забудь) Комунікативна координація проектів і, як наслідок, медіа-синергія.
В чому наші переваги? Мінестерство Освіти і Науки України Міністерство Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-Комунального господарства України Міністерство Екології та Природніх Ресурсів України Наші проекти мають підтримку профільних мінестерсв та найбільших громадьських об’єднань України.
Не сміти! Місія проекту: перевести населення України на роздільний збір сміття та прибрати усі стихійні сміттєзвалища. Напрямки реалізації: Освітній: Проведення еко-навчання в початковій та середній школі за програмою SPARE, що затверджена міністерством освіти, постійний коучинг ініціативних викладачів та контроль за проведенням програми. Інформаційний: Проведення рекламно-інформацйної кампанії серед населення України (покрокове опрацювання районів та областей) з залученням місцевих та національних зірок, лідерів громадської думки, концерти, флешмоби та інші активності. Інфраструктурний: Координація та активна співпраця з ЖКХ, бізнес-партнерами та сміттєзвалищами. Розбір стихійних свалок силами партнерів та волонтерів. Організація роздільного збору та подальшої утілізації отриманої сировини.
Вже напрацьовані ресурси Більше 130 тисяч волонтерів, які готові вже зараз роздільно збирати сміття та допомогти у популяризації нашого проекту (по всій Україні); Окремо опрацьовані Київ та Київська область з більшістю контактів державних та недержавних установ; Готовність наших волонтерів ставати громадським екологічним патрулем; Сайт www.ne-smity.com.ua – де ми розміщаємо всі точки роздільного прийому сміття = вторинної сировини; Новий сайт = біржа вторинної сировини; - База ЗМІ, яка готова сприяти поширенню інформації про наш проект; Підтримка кабінету міністрів, КМДА, та міністерств: екології, освіти та культури, транспорту, ЖКХ, інших; Рекламний партнер (Табаско), який щороку розробляє для нас рекламну кампанію, а цього року допоможе розробити інформаційно-просвітницьку кампанію; Напрацьована команда у Києві, яка готова продовжувати працювати цілий рік над продовженням проекту; Досвід роботи з населенням, напрацьована база контактів та домовленостей про співпрацю по всім екологічним проектам.
Вже напрацьовані ресурси Попередні згоди про допомогу у популяризації нашого проекту від ряду компаній, профільних комітетів, громадських організацій та асоціацій підтримці проекту: Асоціація національних телевізійних телеканалів (Телевізійний Індустріальний комітет) Асоціація локальних телевізійних телевізійних каналів (МАМ) Асоціація періодичної преси України; Асоціація зовнішньої реклами України; European Business Association; Співорганізатори проекту «ЗУЧ»: AISEC, JCI, Street Work Out, Скаути України, Пласт, ФРІ, інші; Об'єднання досвіду кожного із заготівельників у роботі з населенням та сміттям у своєму регіоні (МПП Рада, Крамар Рісайклінг, Укрекоресурси); Профільні фестивалі; Інформаційні інтернет-портали.
Медіа-можливості Розміщення логотипу та згадування компанії у ЗМІ (статті, тематичні інтерв’ю, аналітичні звіти , аудіо та відео-ролики) Розміщення логотипу та згадування компанії у зовнішній рекламі (постери, біл-борди, банери, інше) Розміщення логотипу та згадування компанії на різних заходах: прес-конференції, інтерв’ю, концерти Листівки / наклейки / інші друковані матеріали Можливості нестандартної комунікації
Очікувані результати Cформувати проінформованність та зацікавленність населення роздільним збором; Поліпшити морфологію сміття по всім напрацьованим населеним пунктам, перетворити його зі сміття, що забруднює країну на цінну сировину; Підвищити кількість представників громадського еко-патрулю для роботи з населенням; Підготувати більше 100 тренерів для проведення освітньої програми у навчальних закладах; Збільшити кількість звернень від населення та влади з метою переводу своїх населених пунктів на роздільних збір сміття у своєму регіоні; Збільшити інформаційний потік з питання сортування сміття (статті, реклама, згадування в ЗМІ, інше) та активне залучення цією ідеєю громадян. Збільшувати кількість населених пунктів, які перейшли на роздільний збір сміття, поки не покриємо усю Україну;
Робота з селами Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: нанесення та розбір сміттєзвалищ: Ви нанесли на карту сміттєзвалище, вказали об’єм, оцінили розбір за допомогою «спільнокошта»; Встановлення механічних пресів для якісної заготовки вторинної сировини по певним фракціям; Ви нанесли на карту, розібрали своїми силами, розділили на фракції, та виставили на карту «біржи» по фракціям;
Робота з сміттєзвалищами Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: нанесення та розбір сміттєзвалищ; розподіл сміття на суху та мокру фракції; участь у «біржі»; встановлення перолізних «заводів»; Ви нанесли на карту, розібрали своїми силами, розділили на фракції, та виставили на карту «біржи» по фракціям; Заключити договір (від біржі) та меморандум (від Асоціації) про співпрацю.
Робота з ринками Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: Надати пропозицію про участь у проекті; Запросити до участі в проекті; Запропонувати купувати через ресурс «біржі» вторинної сировини нашим покупцям вторинної сировини; за рахунок входу в проект вони економлять, займаються благоустроєм, можуть купувати еко-продукцію у сіл; Заключити договір (від біржі) та меморандум (від Асоціації) про співпрацю.
Робота зі складами Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: Надати пропозицію про участь у проекті; Запросити до участі в проекті; Запропонувати продавати через ресурс «біржі» вторинної сировини нашим покупцям вторинної сировини; за рахунок входу в проект вони економлять, займаються благоустроєм, можуть купувати еко-продукцію у сіл; Заключити договір (від біржі) та меморандум (від Асоціації) про співпрацю.
Робота з ВНЗ та школами Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: При заключенні з нами меморандуму, ВНЗ отримує: Економію при обслуговуванні ВНЗ з вивозу сміття при умови розділу сміття на суху та мокру фракцію (суха фракція вивозиться за нижчою ціною, ніж мокра фракція); При заготовці макулатури ВНЗ отримує кошти (найвищу ціну), за якою переробник може придбати; Перевірити наявність люмінних ламп та можливість їх утилізації за кошти, отримані від продажу макулатури; Накопичувати батарейки, які також можуть утилізувати за рахунок накопиченної та проданої макулатури; Придбання 3-Д принтерів з метою виробнитства різних речей для внутрішніх потреб ВНЗ; Можливість створення громадського еко-патруля.
Робота з утилізаторами Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: З’являється громадський контроль з утилізації; На карту України наносяться координати утилізаторів в регіонах; Проводиться перевірка на достовірність утилізації; Проводяться екскурсії для громадкості та представників ВНЗ з метою демонстрації обладнання з утилізації; Заключити договір (від біржі) та меморандум (від Асоціації) про співпрацю Збільшуємо потік матеріалів на утилізацію.
Пропозиція покупцям склотари Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: Надати пропозицію про участь у проекті; Запросити до участі в проекті; Запропонувати купувати через ресурс «біржі» склотару у наших нових заготівельників; Заключити договір (від біржі) та меморандум (від Асоціації) про співпрацю.
Пропозиція покупцям склобою Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: Надати пропозицію про участь у проекті; Запросити до участі в проекті; Запропонувати купувати через ресурс «біржі» склобою у наших нових заготівельників; Заключити договір (від біржі) та меморандум (від Асоціації) про співпрацю.
Пропозиція покупцям полімерів Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: Надати пропозицію про участь у проекті; Запросити до участі в проекті; Запропонувати купувати через ресурс «біржі» полімери у наших нових заготівельників; Участь у продажі сировини за кордон; Можливість розширення бізнесу завдяки появі нових заготівельників; Можливість розширення бізнесу завдяки продажу за кордон різних фракцій вторинної сировини; Заключити договір (від біржі) та меморандум (від Асоціації) про співпрацю.
Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: Надати пропозицію про участь у проекті; Запросити до участі в проекті; Запропонувати купувати через ресурс «біржі» паперу у наших нових заготівельників (школи, ВНЗ, інші); Заключити договір (від біржі) та меморандум (від Асоціації) про співпрацю. Пропозиція переробникам паперу
Робота з покупцями піддонів Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: Робота з усіма, хто купує піддони (розписати види); Знайти усіх, хто використовує піддони (виробники піноблоків, цементу, цегли, супермаркети, хімії); Продаж тирси (зоомагазини, інше); Заключити договір (від біржі) та меморандум (від Асоціації) про співпрацю.
Робота з заводами з металу Участь у проекті «Не сміти» включає в себе: Робота з усіма, хто купує залізо (кольорові метали); Знайти усіх, хто використовує залізо; Продаж тирси (зоомагазини, інше); Заключити договір (від біржі) та меморандум (від Асоціації) про співпрацю.
Зробимо Україну Чистою Місія громадської ініціативи «Зробимо Україну чистою!» – виховувати у громадян України дбайливе ставлення до довкілля. Наша візія: «Зробимо Україну чистою!» (в перспективі) – найбільше об'єднання екологічно відповідальних та активних громадян для підтримки та якісної реалізації проектів з благоустрою, правильного поводження з відходами та ековиховання. ЗУЧ є частиною міжнародної ініціативи «Let’s do it!»
ЗУЧ: досвід Зробимо Україну чистою! 2013 (ЗУЧ-2013) – це наймасштабніше громадське прибирання за існування незалежної України! ЗУЧ-2013 – це щорічна одноденна всеукраїнська соціально-екологічна акція з прибирання засмічених зелених зон та місць громадського відпочинку, яка вже втретє відбулася 20 квітня 2013 року і зібрала 140 000 учасників. Кількість зібраних відходів лише за останню акцію ЗУЧ-2013 склала понад 1000 тонн!!! Завдяки роздільному збору близько 20% відходів було відправлено на вторинну переробку. Кожен рік ми подвоюємо кількість учасників, а це значить, що через 10 років ми виведемо на акцію 20 млн волонтерів, а це — півкраїни.
ЗУЧ: визнання Effie Awards 2011, 2012 (нагорода за рекламну Кампанію Зробимо Україну Чистою) Бронза у 2011 Золото і бронза у 2012 (у категорії соціальних проектів) Green Awards (независимый конкурс делових и социальних «зеленых» проектов 2011 – 2-е место 2012 – 3 награды, в т.ч. лучший социальный Проект года Фестиваль «Серебрянний Меркурий»: Номинация: Лучшая социальна кампания ЗОЛОТО: Зробимо Україну чистою! Номинация : Лучшая малобюджетная кампания СЕРЕБРО: «Зробимо Україну чистою!» Номинация: Лучшее творческое решение інтегрованої кампанії. СЕРЕБРО: Зробимо Україну чистою! Номинация: Лучшая реализация интегрированной кампании. СЕРЕБРО: Зробимо Україну чистою!
Events Awards 2011 (награда по событийному маркетингу в Украине) ЗОЛОТО: «Зробимо Україну чистою!» Лучший социальный проект года Международная ассоциация маркетинговых агентств (Чикаго, США): Лучшая неприбыльная общественная рекламная кампания 2012 «Зробимо Україну чистою!» Серебро ЗУЧ: визнання
ЗУЧ: плани Ми плануємо виводити кожен рік в 2 рази більше людей, ніж у попередній рік. Через 10 років ми хочемо вивести на акцію половину країни, а це більш ніж 20 млн людей. Паралельно, з долученням людей, ми вирішуємо і інші задачі: Проблема роздільного збору сміття, з метою вивозу його на переробку, а не на полігони. Проблема координації збору вторинної сировини на території всієї України (Україна – найбільша та найбільш густонаселена країна Європи) Популяризація екологічної освіти. Націленість на збереження екологічних ресурсів країни.
Не забудь посадити дерево Всеукраїнська акція з корпоративної посадки дерев та благоустрою є частиною всесвітньої екологічної кампанії Clean Up The World, започаткованої у 1993р. Місія: Привернути увагу бізнесу до можливості озеленення і благоустрою територій як способу реалізації корпоративної соціальної відповідальності (CSR), розвитку корпоративного волонтерства та внутрішніх комунікацій між співробітниками.
Не забудь: досвід Акція “Не забудь посадити дерево” вже два рази об'єднувала бізнес та державні установи в боротьбі за екологію та благоустрой регіону. За минулорічну акцію ми долучили до акції такі підприємства та установи, як Roche, HILTI, Credir Agricole, Київська Міська Адміністрація, Arcane Art Gallery, AdvertisingSchool, Eco Club. Ми щороку садимо більше 100 дерев у кожному парку.
Не забудь: плани У 2014 році акція “Не забудь посадити дерево” буде проходити 26 квітня та 18 жовтня. Цього року ми збираємся долучити до проекту ще більше учасників з різних міст України та продовжувати популярізацію корпоративної посадки дерев як чудового відпочинку та зміцнення робочого колективу. Ми щіро ради, що к нашим ініціативам прислуховуються все більше представників бізнесу, тому наша мета – і надалі підтримувати цей тренд, не тільки нагадувати корпораціям про їх відповідальність, а давати можливість зробити внесок у відновлення екології країни.
Що отримують учасники Приєднання до масштабних соціально-екологічних проектів, Здійснення зовнішньої та внутрішньої корпоративної соціальної відповідальності Реальне, а не декларативне очищення України від сміття Сприяння системі його вторинної переробки Можливість згуртувати персонал та підвищити лояльність до компанії Широкі рекламні та PR-можливості
Чим можна допомогти? Волонтерська підтримка вашими колегами Інформаційна підтримка Ресурсна підтримка: Рукавички, пакети Поліграфічна та сувенірна продукція Транспорт, паливо Подарунки для координаторів та волонтерів Фінансова підтримка
Ворох Віталій Миколайович Президент «Асоціації заготівельників та переробників вторинної сировини» Національний координатор по роботі з партнерами Член наглядової ради ВГО «Зробимо Україну чистою!» statys_86@mail.ru vorohvm@gmail.com Mob: +38 098 254 777 1 www.ne-smity.com.ua Контакти асоціації
Схожі презентації
Категорії