Про підсумки розгляду звернень громадян державною установою
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Про підсумки розгляду звернень громадян державною установою “Сумський обласний контактний центр” за серпень 2012 року СУМСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ Альона Мешкова директор державної установи “Сумський обласний контактний центр”
у % до загальної кількості звернень, що надійшли Результативність розгляду звернень, що надійшли через “Урядовий контактний центр” Всього отримано – 189 звернень, з них: 48 – вирішені позитивно, на 59 – надані вичерпні роз’яснення, 82 звернення залишено на контролі .
Результативність розгляду звернень громадян, що надійшли до державної установи “Сумський обласний контактний центр” у % до загальної кількості звернень, що надійшли 0-800-301-501 66-33-77 mail: kol_centr@ukr.net Загальна кількість звернень за період з 01. 08. 2012 по 31.08.2012р. – 756, з них: 401 – вирішені позитивно, на 226 – надані вичерпні роз’яснення, 129 звернень залишено на контролі .
Територіальний розподіл звернень громадян м. Суми 84,8% Сумський район 2,2% м. Лебедин 1,3% м. Шостка 1,1% м. Ромни 1,2% Ямпільський район 0,9% Білопільський район 0,8% Роменський район 0,5% 0-800-301-501 66-33-77 mail: kol_centr@ukr.net
Звернення громадян у розрахунку на 10 тис. осіб населення міст і районів 0-800-301-501 66-33-77 mail: kol_centr@ukr.net
Результативність розгляду звернень громадян ЛІДЕРИ АУТСАЙДЕРИ у % до загальної кількості звернень, що надіслані за належністю 0-800-301-501 66-33-77 mail: kol_centr@ukr.net
Актуальні проблеми регіонів Сумщини Комунальне господарство. Ремонт таексплуатація будинків, комунальних мереж Комунальне господарство. Будівництво та ремонт доріг Комунальне господарство. Газифікація Соціальний захист Виплата заощаджень Аграрна політикаі земельні відносини Транспорт і зв’язок.Трансляція радіо Праця і заробітна плата
Яскраві приклади, вирішених позитивно звернень ЗВЕРНЕННЯ ЗАЯВНИКА ЗАЯВНИК: житель м.Суми СУТЬ ПИТАННЯ: Заявниця протягом двох місяців працювала в магазині "Легенда“, розрахувалася з даного магазину, але не отримала заробітну плату за липень та початок серпня. Також зазначила, що в даному магазині не проводиться оформлення працівників згідно з трудовим законодавством.Прохання провести перевірку та розібратися в даному питанні. РЕЗУЛЬТАТ: Заявниця кошти отримала. ЗВЕРНЕННЯ ЗАЯВНИКА ЗАЯВНИК: житель м. Суми СУТЬ ПИТАННЯ: Заявник звертається з проханням посприяти в ремонті ліфта в першому під'їзді будинку за адресою вул. Інтернаціоналістів,15. РЕЗУЛЬТАТ: Ліфт працює. Заявник задоволений 0-800-301-501 66-33-77 mail: kol_centr@ukr.net
Центр працює: понеділок - п'ятниця з 8.00 до 18.00 0-800-301-501 для жителів області 66-33-77 для сумчан е-mail: kol_centr@ukr.net
Схожі презентації
Категорії