Презентація на тему Корозія
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Для захисту від грунтової корозії підвищують щільність бетону, збільшують його захисний шар і наносять на підземні частини опор і фундаментів гідроізоляцію.
Атмосферну корозію можна істотно понизити, своєчасно забарвлюючи всі металеві елементи масляною фарбою, а для захисту арматури залізобетонних опор при появі тріщин необхідне спеціальне забарвлення таких опор і закладення тріщин захисним покриттям.
Найбільш важко забезпечити захист від електрокорозії. В процесі експлуатації приймають заходи по зниженню потенціалів рейкових ланцюгів і обмеженню струмів, що стікають з рейок в землю через заземляючі дроти, арматуру опор і фундаментів. Для обмеження струму необхідно розірвати ланцюг стікання або збільшити перетин ланцюгів, що досягається установкою іскрових проміжків або діодів заземлення.
Схема електрокорозії опор: 1 — потенціал «рейок — опора»; 2 — опір ізоляції верхнього поясу; 3 — опір іскрового проміжку; 4 — струм з опори; 5 — опір ізоляції; 6 — опір розтікання опори.
Рішення про придатність до експлуатації або заміни опори приймають на підставі оцінки здатності обстежуваної опори і реального навантаження, що вона несе. Першу величину отримують після виміру визначальних параметрів, а другу уточнюють заздалегідь.
При проектуванні потужність опор розраховують без врахування їх конкретних навантажень за умовами рельєфу місцевості, і лише перевірочним розрахунком фактичного моменту, що вигинає, виявляють запас міцності опор, і уточняють термін їх служби.
З метою виявлення небезпечних зон уздовж залізниці може бути використаний метод електрокорозійних діаграм. Його суть полягає у визначенні фактичних втрат сталі в бетоні в кожній вимірюваній крапці, інтенсивність електрокорозії при цьому вимірюється в грамах з одиниці площі арматури в рік (г/см2-год).
Опис схеми Принципова схема системи включає наступні основні елементи: тягові підстанції контактну мережу зони між підстанціями ізоляцію контактної мережі електричний локомотив фідер що заземлює (що відсисає) дросель-трансформатор рейкового ланцюга
Опис схеми Принципова схема системи включає наступні основні елементи: діодні блоки протяжний заземлювач опори контактної мережі приєднання, що заземляють захисний заземляючий пристрій тягової підстанції магістраль внутрішнього ЗУ тяговій підстанції, що заземляє діодний короткозамикатель ізоляція розподільних пристроїв тягової підстанції
При вживанні пристрою забезпечується електробезпека персоналу здійснюється захист опор контактної мережі і інших підземних споруд від електричної корозії; підвищується надійність відключення тягової мережі при пошкодженні ізоляції за рахунок зменшення опору короткозамкнутого ланцюга; зменшується вірогідність відмови максимального струмового захисту.
Виготовлення системи передбачає: передбачає виконання робіт по виготовленню траншеї з польового боку опор, укладання зварного безперервного профілю (арматурна сталь), з'єднання зваркою з профілем заземляючих приєднань опор. Ці витрати окупаються економією експлуатаційних витрат.
Методи захисту від корозії Сучасний захист металів від корозії базується на наступних методах: – підвищення хімічного опору конструкційних матеріалів; – ізоляція поверхні металу від агресивного середовища; – пониження агресивності виробничого середовища; – зниження корозії накладенням зовнішнього струму (електрохімічний захист).
Схожі презентації
Категорії