X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
портфоліо

Завантажити презентацію

портфоліо

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

СТАДНИК ВАЛЕНТИНИ МИХАЙЛІВНИ Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Педагогічне портфоліо вчителя початкових класів

Слайд 2

Короткі відомості про вчителя Освіта: 1974 – 1978 - навчання в Корсунському педучилищі; 1979 – 1984 – навчання в Черкаському педінститут. Трудова діяльність: 1978 – 1981рр. – вчитель початкових класів в школі №7 м. Сміли; 1981 – 1987 рр. – вчитель початкових класів в школі №11 м. Сміли; з 1989 року – вчитель початкових класів в школі № 13 м. Сміли. Кваліфікаційна категорія: перша. Звання: “Старший вчитель”.

Слайд 3

Моє педагогічне кредо “Людина як особистість розкривається в тому, що вона створює, в чому виражає себе, втілює свій розум, майстерність”. В. Сухомлинський

Слайд 4

Науково-методична проблема Всебічний і гармонійний розвиток молодших школярів „Талант людини виявляється не лише у віддачі, а й в умінні брати, переповнюватися здобутим – і щедро вихлюпувати враження, знання, майстерність, постійно розсіюючи їх навколо себе”. С. Соловейчик.

Слайд 5

“Освiта повинна бути спрямована на розвиток особистості, талантiв i розумових та фiзичних здібностей дитини в їх якнайповнiшому обсязi, пiдготовку дитини до свiдомого життя у вiльному суспiльствi в дусi розумiння, миру, терпимостi, рiвноправностi чоловiкiв i жiнок та дружби мiж усiма народами, етнiчними та релiгiйними групами:, виховання поваги до навколишньої природи” . З "Конвенцiї про права дитини"

Слайд 6

Слайд 7

Кроки реалізації проблеми Діагностика та визначення здібностей учнів. Диференціація учнів на групи. Добір методів, форм та засобів навчання. Адаптація поурочних планів щодо індивідуальних особливостей учнів.

Слайд 8

Шляхи реалізації проблеми Індивідуальні заняття. Консультації щодо створення творчих та навчальних проектів. Підготовка до участі в олімпіадах, інтелектуальних та творчих конкурсах. Організація самоосвітньої діяльності учнів. Проведення нестандартних уроків: урок-гра, урок-подорож, інтегровані уроки. Робота учнів у різнорівневих групах відповідно до здібностей та обдарувань.

Слайд 9

Методична робота Розробка системи уроків за інтерактивною технологією навчання до курсу „Я і Україна”, 4 клас. Тема „Рідний край на території України”. ( Міська виставка „Сплітаємо вінок ідей”, 2007). Участь у міській виставці „Мій найкращий урок”, 2008 рік. Учасник VII Всеукраїнського огляду – конкурсу „Панорама творчих уроків”, 2008 р. З 2007 по 2009 н. р. очолювала шкільне методичне об'єднання вчителів початкових класів.

Слайд 10

Участь школярів в інтелектуальних конкурсах та олімпіадах В 2000 – 2001 н. р. учень Гавриш Андрій посів ІІІ місце в олімпіаді „Обдарована дитина”. В 2007 – 2008 н. р. учні Костирський Дмитро, Хільченко Юрій, Мотузенко Владислав показали добрі результати у Міжнародному математичному конкурсі „Кенгуру”.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне