X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо

Завантажити презентацію

Портфоліо

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

1996 - 2004рр. - завідуюча Черевківською початковою школою I ст. 2004 - 2005рр. -вчитель початкових класів Воронинської ЗОШ I - II ст. 2006 - 2011рр. - вихователь ГПД, вчитель образотворчого мистецтва Лубенської ЗОШ №3 I - III ст. 2011-2018рр. – вчитель початкових класів, заступник директора з НВР Лубенської ЗОШ №3 I - III ст. Досвід роботи

Слайд 4

Мусиш подвір’я шкільне їм розсунути аж до кордонів країни, яка, мов квітник. Зі школярами не відаєш суму ти, - молодість вічна до тебе приходить від них.

Слайд 5

Шляхи формування творчої компетентності учнів Дослідження педагогічної проблеми:

Слайд 6

Перспективний план роботи над темою «Розвиток творчої компетентності школярів» 1 етап інформаційно-діагностичний 2011-2012 н.р. Вивчення методичної бази з проблемної теми 2 етап практичний 2012-2013 н.р. Втілення ідей вчителя в роботі з проблемної теми 3 етап творчий 2013-2015 н.р. Розвиток педагогічної творчості з методичної теми. 4 етап результативний 2015н.р. Розгляд досягнутих результатів з теми. 5 етап підсумковий 2016-2019 н.р. Підбиття підсумку з проведеної роботи. Звіт.

Слайд 7

Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий зв'язок між інтелектуальним життям особистості і прояви її сил в активній діяльності. В.Сухомлинський Шляхи формування творчої компетентності учнів вміння бачити та сформулювати проблему вміння знаходити нові рішення вміння діяти в нестандартних ситуаціях активізація творчих здібностей учнів реалізація творчого потенціалу учнів Діяльність педагога направлена на стимулювання творчості учнів, використання інтерактивних методів, організація та проведення нестандартних форм виховної роботи з учнями. Діяльність учня полягає в тому, щоб він умів бачити проблеми, шукати шляхи їх подолання, генерувати ідеї, спланувати та організувати свою діяльність тощо.

Слайд 8

різні форми виховної діяльності:

Слайд 9

конкурси; змагання; свята;

Слайд 10

Діти, які пізнали радість напруженої, організованої, успішної навчальної праці, накопичують величезний запас оптимізму та творчої енергії...

Слайд 11

Слайд 12

пізнавальні розвиваючі ігри; театральні постановки;

Слайд 13

екскурсії; походи; участь у міських акціях…

Слайд 14

Творча діяльність Завданням педагога-організатора, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів виховання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних. Результати такої роботи відображені в творчих доробках, нових виховних проектах. Серед творчих проектів школи “Фестиваль дитячої творчості” , “День національної гідності”, “Шкільний калейдоскоп”. Наукова робота Дослідницька діяльність Доповіді Семінари

Слайд 15

Самореалізація особистості Самооцінка роботи Самоаналіз уроків, різних форм виховної діяльності Самоконтроль Самокритичність

Слайд 16

Сприяти участі дітей у всеукраїнських, та шкільних конкурсах, олімпіадах. Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості. Надсилати методичні наробки, сценарії, до періодичних видань. Створити власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати свою відеотеку матеріалів шкільних та позашкільних заходів, уроків, семінарів. Приймати участь у професійних конкурсах. Підвищити професійний категорію – атестуватися.

Слайд 17

УПЕРЕД У МАЙБУТНЄ! Бабенко Віта Леонідівна

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне