Основи аналізу даних
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Теорія і практика Основи аналізу даних в кількісних дослідженнях JOANNA KONIECZNA-SAŁAMATIN Instytut Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego Joanna.Konieczna@is.uw.edu.pl
План презентації Як вводити дані з анкет до комп’ютера – типові проблеми Найпростіші техніки презентації даних (таблиці й графіки) Основні статистичні параметри і про що вони інформують Міри центральної теднедції (середня, медіана) Міри варіації (дисперсія) 4. Як опрацьовувати дані на практиці – технічні поради
Ввод даних з анкет З точки зору вводу даних питання анкети можна поділити на три типи: Можлива одна відвовідь Можливих декілька відповідей, але менше ніж загальна кількість доступних варіантів (відкриті питання належать до цього типу) Можливих декілька відповідей, при чому можна також вибрати всі доступні варіанти Як ви проводите вільний час? З нижче перчислених варіантів виберіть 2, які найбільше підходять: Дивлюся телевізор Зустрічаюся з друзями Читаю книги Займаюся спортом Проводжу час з родиною, дітьми Відвідую музеї, виставки (…)
Ввод даних з анкет Номер анкети Питання В24 Питання В25 (вільний час) Питання А25 (контакти в Польщі) NR B24 B25_1 B25_2 A25_1 A25_2 A25_3 A25_4 A25_5 1 1 1 4 0 1 0 0 0 2 1 2 6 0 1 1 0 0 3 2 2 7 1 0 0 0 0 4 2 3 2 1 1 0 0 0 5 3 5 1 0 0 1 1 0 6 1 6 4 1 1 0 0 0 7 4 6 4 1 1 0 0 0 8 1 1 2 1 1 1 1 0 9 2 4 1 0 1 0 0 0 10 1 1 6 1 0 0 0 0
Презентація даних матриця даних розподіл опитаних за ознакою «кількість поїдок до Польщі» NR B24 B25_1 B25_2 A25_1 A25_2 A25_3 A25_4 A25_5 1 1 1 4 0 1 0 0 0 2 1 2 6 0 1 1 0 0 3 2 2 7 1 0 0 0 0 4 2 3 2 1 1 0 0 0 A2. Скільки разів Ви були у Польщі? Частота Bідносна частка Відсоток Один раз 71 0,35 35 Два або 3 рази 54 0,27 27 Більш ніж 3 рази 62 0,31 31 Буваю в Польщі регулярно 12 0,06 6 ВАЖКО ВІДПОВІСТИ 4 0,02 2 203 1,00 100
Презентація даних одномірні розподіли Так можна представляти лише відсоток (частку) Це більш універсальний спосіб презентації
Презентація даних двомірні розподіли Захід Центр Південь Схід Загалом Один раз 25 22 18 5 70 Два або 3 рази 24 14 14 2 54 Більш ніж 3 рази 37 12 9 4 62 Буваю регулярно 5 3 3 1 12 ВАЖКО ВІДПОВІСТИ 1 2 2 0 5 В цілому 92 53 46 12 203 Захід Центр Південь Схід Загалом 36% 31% 26% 7% 100% 44% 26% 26% 4% 100% 60% 19% 15% 6% 100% 42% 25% 25% 8% 100% 20% 40% 40% 0% 100% 45% 26% 23% 6% 100% Захід Центр Південь Схід Загалом Один раз 27% 42% 39% 42% 34% Два або 3 рази 26% 26% 30% 17% 27% Більш ніж 3 рази 40% 23% 20% 33% 31% Буваю регулярно 5% 6% 7% 8% 6% ВАЖКО ВІДПОВІСТИ 1% 4% 4% 0% 2% В цілому 100% 100% 100% 100% 100% Захід Центр Південь Схід Загалом 12% 11% 9% 2% 34% 12% 7% 7% 1% 27% 18% 6% 4% 2% 31% 2% 1% 1% 0% 6% 0% 1% 1% 0% 2% 45% 26% 23% 6% 100%
Статистичні параметри Міри центральної тенденції 22 25 35 45 ВІК Ті, яким 35 і менше складають разом 80% статистичної сукупності Ті, яким 35 і більше складають разом 60% статистичної сукупності Ме = 35 Медіана
22 25 35 45 ВІК E(Х)=32,4 середня це «центр ваги» Статистичні параметри Міри центральної тенденції Арифметична середня
22 25 35 45 ВІК СЕРЕДНЯ = 32,4 distance=10,4 distance=10,6 dis.=7,4 dis.=2,6 Статистичні параметри Міри варіації Дисперсія і стандартне відхилення
Технічні поради як опрацювувати дані Excel – частина пакету MS Office Open Office - http://projects.openoffice.org R - http://www.r-project.org
Схожі презентації
Категорії