Організація роботи з молодими педагогами
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Алгоритм роботи закладу з молодими спеціалістами Робота заступника директора з молодими вчителями Діяльність школи становлення молодого вчителя Співпраця наставника і стажиста Самоосвітня робота
Молоді спеціалісти Заступник директора школи з науково-методичної роботи Стажисти (перший рік роботи) Молоді вчителі (до 5 років) Керівник ШМВ Вчителі – наставники Самоосвіта
Завдання школи у роботі з молодими вчителями: сприяти постійному творчому зростанню, формуванню педагогічної майстерності; допомогти у плануванні та організації роботи з питань модернізації навчально-виховного процесу; впроваджувати передові методи у викладанні; правильно обирати форми, методи й засоби навчання.
Молоді вчителі І етап Організаційний ІІ етап Знайомство ІІІ етап Стажування ІV етап Професійне вдосконалення
Добір науково-методичної літератури Створення спеціальної картотеки Оформлення виставки перспективного педагогічного досвіду Розробка методичних рекомендацій Розробка пам'яток наставника і стажиста Розробка діагностично- прогностичного анкетного матеріалу
Практичне знайомство з молодим учителем Діагностика його проблем Проведення консультацій Проведення співбесід Залучення до роботи в практичних семінарах-практикумах Проведення “ круглих столів ”, диспутів, дискусій з основних питань методики та педагогіки Складання соціального паспорту молодого спеціаліста
Призначення наставника Видання наказу про організацію роботи з молодими та малодосвідченими вчителями на поточний рік Діагностування (вхідне, підсумкове) Вибір методично-наукової проблеми Розробка індивідуального плану стажування та його затвердження Консультації з питань “Планування роботи вчителя-предметника”, “Ведення шкільної документації”, “Планування виховної роботи” Участь у роботі Школи становлення молодого вчителя Взаємовідвідування уроків наставником і стажистом Залучення молодих спеціалістів до участі в роботі методичних об'єднань (шкільних та міських) Відвідування майстер-класів досвідчених вчителів школи, міста Внутришкільний контроль за процесом стажування адміністрацією школи Моделювання та проведення відкритих уроків Творчий звіт вчителя-початківця Підведення підсумків стажування молодого спеціаліста Видання підсумкового наказу про завершення стажування
Діагностування Розробка плану професійного вдосконалення Поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання Поповнення знань із суміжних предметів Самоосвітня діяльність Участь у семінарах, практикумах, майстер-класах Творчий звіт
Очікувані результати роботи з молодими вчителями Успішне входження в професію: уміння чітко орієнтуватися в реальних життєвих та навчально-виховних ситуаціях, брати відповідальність за прийняті рішення Набуття практичних навичок, необхідних у педагогічній роботі Адекватна самооцінка власних досягнень Побудова власного шляху професійного зростання
Педагогічні здібності Дидактичні – мистецтво передавати знання в доступній формі; Конструктивні – це коли педагог не використовує готових рецептів, а сам створює їх для кожної конкретної ситуації; Перцептивні потрібні педагогу, щоб вникати у складний внутрішній світ своїх учнів, розуміти їх, бачити світ їхніми очима; Експресивні – вміння свою розповідь пожвавити доречним гумором, дотепом, доброзичливою іронією; Комунікативні – правильний підхід до учнів у процесі навчання й виховання; Здатність до розподілу уваги – широкий обсяг уваги, вміння легко переключатися в разі потреби з одного об'єкта на інші; Акторські – вміння, залежно від обставин і виховних завдань, бути то добрим, то вимогливим, то спокійним тощо; Уміння свідомо контролювати всі свої вчинки, дії й настрої
Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник світогляду, ерудиції В.О.Сухомлинський
Шановний колего, видатний англійський письменникЧарльз Діккенс вважав, що людина не може по-справжньому вдосконалюватися, якщо не допомагає вдосконалюватися іншим. Бажаємо, аби Ви були чудовим прикладом для вдосконалення інших і при цьому самовдосконалювалися самі
Схожі презентації
Категорії