Моніторинг як практичний інструмент управління закладом освіти і прогнозування його подальшого розвитку
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Моніторинг як практичний інструмент управління закладом освіти і прогнозування його подальшого розвитку Коломійцева А.Ф., директор Харківської гімназії № 82 Харківської міської ради
«Логіка педагогічного керівництва школою така, що нам неможливо працювати, якщо ми не аналізуватимемо постійно зв’язки сьогодення з минулим і майбутнім» В. Сухомлинський
Моніторинг Вивчення стану функціонування компонентів педагогічної системи Відстеження результативності підсистем школи Моніторинг в освіті – це система заходів щодо збирання, опрацювання, аналіз та поширення інформації з метою вивчення та оцінювання стану функціонування певного об'єкта освітньої діяльності чи освітньої системи загалом та прогнозування їх розвитку на основі аналізу отриманих даних і виявлених тенденцій та закономірностей. О.Ляшенко Прогнозування стратегії змін, що необхідні для розвитку школи
Профілізація 10-х класів Моніторинг інтересів учнів 9-х класів Моніторинг вступу до ВНЗ та працевлаштування учнів 9-х, 11-х класів
Порівняльний аналіз подальшого працевлаштування випускників 9-х класів за останні чотири роки
МОНІТОРИНГ діагностичний проективний проведення соціологічних, педагогічних та психологічних досліджень щодо наявного стану функціонування освітньої системи гімназії визначення управлінських рівнів, які будуть реалізовані нормативними документами, та відповідно до яких буде проводитися цілеспрямована управлінська діяльність на основі комплексного моніторингу
Дігностичний напрям: Визначити наявний рівень управління якістю освіти в гімназії; Сформувати особистісну потребу та психологічну готовність суб'єктів освітнього процесу до роботи над впровадженням моделі моніторингу; Забезпечити мотивацію суб'єктів НВП на підвищення якості освіти в умовах реалізації компетентнісного підходу; Виявити соціальні, соціально-педагогічні, психолого-педагогічні та управлінські проблеми забезпечення рівня якості освіти відповідно до вимог Державного стандарту; Визначати критерії та показники забезпечення якості освіти в гімназії.
1. Науково-практичний семінар «Моніторинг в системі діяльності закладу освіти». 2. Семінар «Моніторинг діяльності закладу» 3. Науково-практичний семінар «Інноваційний простір гімназії». 4. Участь у експериментально-дослідницькій роботі з проблеми «Моніторинг якості освіти в навчальному закладі».
ШКІЛЬНИЙМОНІТОРИНГ Адміністра-тивний Педагогіч-ний Освітній (учнівський) передбачає реалізацію Програми розвитку закладу освіти, Освітньої програми закладу освіти, Програми моніторингу якості освіти, Положення про управління в гімназії, Положення провнутрішньошкільнийконтроль гімназії передбачає реалізацію Моніторингової програми діяльності класного керівника,кваліметричноїмоделі професійної майстерності вчителя реалізується Положенням про внутрішній моніторинг рівня навчальних досягнень учнів, Програмою моніторингу стану здоров’я, Програмою моніторингу рівня вихованості учнів гімназії
Порівняльний аналіз якості знань за результатами ДПА у 9-х класах Якість знань % 2009/2010 2010/2011 Українська мова 91 93,3 Математика 59 85,7 Географія 86 100 Біологія 81 99 Англійська мова 70 76,1
Результати складання ДПА учнями 11-х класів № з/п Клас Кількість учнів 11-х класів за списком Кількість учнів, які звільнені від проходження ДПА Рівень навчальних досягнень учнів за результатами ДПА Якість знань учнів (%) ПІБ вчителя Кваліфікаційна категорія вчителя за станом здоров’я з інших поважних причин П С Д В Українська мова Всього: 49 - - - - 19 30 100 Семененко Л.С. Печериця К.П.- Вища І категорія Математика 19 - - - 1 10 8 95 Горбань О.В. Вища Історія України Всього: 30 - 1 - - 10 19 100 Бєльська А.С. Вища Людина і суспільство Всього: 29 - - - - 3 26 100 БондаровичО.В. Спеціаліст Інформатика 14 - - - - 4 10 100 Євтушок Н.О. ІІ Фізика Всього: 5 - 5 - - 1 4 100 Неровня М.Є. І Географія Всього: 1 - 1 - - - 1 100 Реброва І. М. Вища
Координаційний графік контролю за обліком знань учнів у ІІ семестрі 20__ - 20__ Клас 11б Класний керівник Реброва І.М. Січень (дати) Примітка: Т - твір; П - переказ; К - контрольна робота; ТО – тематичне оцінювання; АК – контрольна робота адміністрації; СО(РО) – семестрове (річне) оцінювання Укр. мова Укр. літ. Заруб. літ. Рос мова Англ.. мова Нім. мова Мат. алгебра Геометрія Фізика Хімія Біологія Географія Історія України Всесвітня історія Економіка Право Етика 15 16 31
Графік проведення зрізів знань з основ наук за І семестр 20__ - 20__ н.р. Предмет, хто відповідає 5а 5б 5в 5г 6а 6б 6в 7а 7б 8а 8б 8в 8г 9а 9б 9в 9г 9д 10 а 10 б 11а 11б Укр.мова Рос.мова Англ.мова Математика Фізика Хімія
Звіт-інформація вчителя ___________________________ про виконання навчальних програм і планів з ______________________________ Клас Предмет Кількість годин за календарним планом Кількість прочитаних годин станом на 24.12.___ Прогноз прочитаних годин станом на 24. 12. ___ Прогноз виконання програми + Тематичнеоцінюван-ня Контроль-ніроботи Уроки розвитку мовлення Лабора-торніта практичні роботи план факт план факт план факт план факт
Виконання навчальних програм 20__ – 20__ н.р. Клас І семестр За рік Уроки Тематичне оцінювання Конт-рольніроботи Лаб.,практ.. Уроки Тематичне оцінювання Конт-рольніроботи Лаб.,практ.. план факт план факт план факт план факт план факт план факт план факт план факт
Рівні навчальних досягнень учнів у 20 __– 20__ н.р. Вчитель _______________________ з ___________________ Примітка: якість – достатній та високий рівні навчальних досягнень Клас І семестр ІІ семестр За рік Державна підсумкова атестація Рівні Кількістьучнів П С Д В % якість П С Д В % якість П С Д В % якість П С Д В % якість
Показники контрольних робіт, зрізів знань Клас Рівні Кіль-кістьучнів І семестр За рік Н С Д В % якість Н С Д В % якість
Звіт-інформація класного керівника про рух та навчальні досягнення учнів класу Класний керівник: Клас На початок семестру Прибули Вибули На кінець семестру Вибули, хто, коли, куди, № наказу Рівні навчальних досягнень % високий достатній рівні Початковий рівень, учень предмети, вчитель
www.themegallery.com Порівняльний аналіз якості ЗУН учнів 2-11 класів (за рівнями навчальних досягнень) LOGO
Схожі презентації
Категорії