ММЦ – територія партнерства
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ГОРЛІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР Освіта в Україні є відкритим соціальним інститутом Національна доктрина розвитку освіти
ЗНЗ І-ІІ ст.- 12 закладів ЗНЗ І-ІІІ ст.- 32 заклади НВК- 12 закладів Дошкільні заклади - 55 закладів Системостворюючий фактор партнерства – міський методичний центр
Структура методичного центру Відділ філологічних дисциплін Відділ математичних дисциплін Відділ природничих дисциплін Моніторинг якості знань Моніторинг діяльності шкіл Директор Методична рада Відділ суспільних дисциплін Відділ естетичних дисциплін Відділ початкової освіти Відділ інформаційно- просвітницький Відділ фізкультури та здоров`я Відділ моніторингових досліджень Медіацентр Робота з сайтами Робота з ЗМІ Бібліотечне забезпечення медіатека бібліотека Відділ виховної роботи
ПОШИРЕНА СФЕРА ДІЯЛЬНОСТІ СТРУКТУРНІ ОДИНИЦІ ММЦ -заходи для учнівської аудиторії -масові культурні заходи -методична робота -творчі, інтелектуальні конкурси - ІКТ- супровід
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ПАРТНЕРСТВА ДІАЛОГ, ВЗАЄМОПРИЙНЯТТЯ ВЗАЄМОПОРОЗУМІННЯ, ДОВІРА ВЗАЄМОДІЯ РОЗШИРЕННЯ КОЛА ПАРТНЕРІВ Відкритість Демократичність Паритетність Наступність
ЗА МАСШТАБОМ обласні; міські; методичні об’єднання; творчі групи ЗА СУБ’ЄКТНО- ОБ’ЄКТНИМИ ВІДНОСИНАМИ ММЦ – зовнішнє середовище; ММЦ – власне міжструктур- не середовище ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ - організація НВП; модернізація навчання; соціалізація учнівської молоді; технізація методичної роботи ЗА ТРИВАЛІСТЮ постійні; дискретні
План МО укр. мови МО рос.мови МО истор., права МО іноз. мов МО матем Наукові заклади Державні структури Суб’єкти суспільн. розвитку Культурні заклади НМС ОЛІМПІАДА ГДПІІМ МАН зно КІНОФЕСТИВАЛЬ Літ. вітальня Корпус миру ЕТИКА Літ. вітальня ПДС Альянс Францез Концертна програма Аналіз Матрична таблиця організації інтеграційно-мережевого середовища ММЦ … Стратегічні партнерські одиниці СТРУКТУРНІ ОДИНИЦІ ММЦ
АСОЦІАТИВНІ ПАРТНЕРСЬКІ ВІДНОСИНИ ФОРМУВАННЯ НОВОЇ ЦІННІСНОЇ СИСТЕМИ СУСПІЛЬСТВА – ВІДКРИТОЇ, ВАРІАТИВНОЇ, ДУХОВНО ТА КУЛЬТУРНО НАПОВНЕНОЇ, ТОЛЕРАНТНОЇ ПОСИЛЕННЯ РОЛІ ОРГАНІВ САМОВРЯДУВАННЯ, ПІКЛУВАННЯ, РАД, ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ФОНДІВ, ЗМІ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІЙ, НАУКОВО-МЕТОДИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАЛУЧЕННЯ ПЕДАГОГІВ, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ДО НАБУТТЯ НИМИ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ, ПРИМНОЖЕННЯ ВЛАСНИХ КУЛЬТУРНИХ НАДБАНЬ НАУКОВІ ЗАКЛАДИ ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ВЛАДНІ СТРУКТУРИ КУЛЬТУРНІ ЗАКЛАДИ ММЦ ЗНЗ ПНЗ
Механізм залучення партнерів до інтеграційно-мережевої взаємодії мотивування партнерської участі; - визначення можливостей для інтеграції; встановлення асоціативних або еквівалентних зв’язків; складання угоди про співробітництво; планування заходів з формування затребуваних компетентностей педагогів та школярів; виявлення набору методів шляхом прогнозування кінцевого результату
ІКТ - проекти Горлівський регіональний інститут університета “Україна” Горлівський медіапортал Телекомунікаційна компанія ІНМАРТ Сайт ММЦ - робота з обдарованими учнями в правових та точних науках, співпраця в інформаційно-комп’ютерних технологіях, залучення учнів до участі в діяльності МАН, надання консультативної допомоги вчителям у підготовці навчально-методичних матеріалів, посібників, міський етап Всеукраїнської олімпіади з інформатики та інформаційних технологій, надання безкоштовного доступу до мережі Інтернет школам міста, надання інформаційно-технічної допомоги вчителям та учням щодо обслуговування сайтів
Методичний проект «Творча майстерня» Розвиток професіоналізму педагогів на базі художньої школи узгодження плану проведення заходу; - організація участі вчителів у заході; розроблення рекомендацій а результатами роботи; - забезпечення матеріалами партнери Актуалізація особистісного потенціалу педагогів щодо самовдосконалення. Визначення шляхів формування у школярів мотиву досягнення творчого успіху. Художня школа: -виставка творчих робіт вихованців; -ознайомлення з династією горлівських художників Заболотних та їх роботами; -проведення майстер- класу з пластики
Всеукраїнський захід Олімпійське лелеченя Партнер- Донецьке відділення національного олімпійського комітету
Проект “Мої знання – Стиролу” Проведення олімпіади з профільних предметів Організація практичної частини в рамках МАН Екскурсії, конкурси професійної спрямованості Концерн “Стирол” Профорієнтація випускників, вибір хіміко-технологічного профілю навчання
НАСЛІДКИ - ЗАЛУЧЕННЯ МОЛОДІ ДО ЧИТАННЯ; - ПРОПАГАНДА ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ТВОРЧОСТІ МЕТА -СТВОРЕННЯ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІВ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОГО СВІТУ ЧЕРЕЗ ЛІТЕРАТУРУ ЛІТЕРАТУРА ТА ДУХОВНІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРНА ВІТАЛЬНЯ (ПРАЦЮЄ 2,5 РОКИ, УЧНІ ТА ВЧИТЕЛІ МІСТА, ДО 100 ОСІБ) Б/Ф “ВІТЯЗЬ” ТЕХНІЧНИЙ СУПРОВІД, АУДІО- ТА ВІДЕОТЕКА, БІБЛІОТЕКА, МУЗЕЙ НАРОДОЗНАВСТВА, БАЗА РЕСУРСІВ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ, МУЗЕЙ ВЕЛИКОЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВІЙНИ
Проект “Енергозбереження – крок до стійкого розвитку” Організація інформаційно - роз’яснювальної компанії, зорієнтованої на пропаганду енергозбереження Проведення загальношкільних та позакласних виховних заходів Організація конкурсів творчих робіт серед учнів та педагогів
Вивчення результативності атестаційного процесу в закладах освіти Чи задоволені Ви власним рівнем підготовки до КПК? Координація методичного супроводження атестації педагогів Розроблення методичного інструментарію щодо вдосконалення моделі взаємодії по забезпеченню безперервного розвитку професійної компетентності педагогів Модель співпраці ОблІППО-ММЦ-ЗНЗ-педагог
Створення робочої моделі оцінювання ефективності партнерської діяльності - Створення умов для мотивування участі у співпраці - Забезпечення трансформації культури взаємодії партнерів Структурування змістовно-методичних одиниць Рівень інтеграції та адаптації навчальних матеріалів Доцільність колективного розподілу сумісної діяльності Поєднання різних форм і моделей навчально-виховної діяльності Місце елементів особистісного вибору в межах вказаної моделі партнерства Управління Зміст Діяльність Оцінні блоки Параметри оцінювання
Партнерство суб'єктів освітнього простору є важливішою умовою підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення. А. Рибіна Наслідки партнерства залучає ресурси суспільства для розвитку освітньої сфери; поширює реєстр освітніх послуг Плани ММЦ поширення переліку організацій-партнерів; регламентація діяльності партнерів; покращення умов для продуктивної взаємодії
Схожі презентації
Категорії