"Маркетинг навколо нас"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розглянемо певні класичні правила розміщення товару в торговельному залі: продукцію однієї групи необхідно розташовувати в одному місці торговельного залу, тобто необхідно розміщати схожі по споживчих властивостях і функціональному призначенні товари поруч один з одним; використовувати правило «апетитного сусідства», взаємодоповнюючих і супутніх товарів; створювати групи товарів, використовуваних у сукупності. іноді треба кардинально порушити всі правила й розташувати товар у невластивому йому місці. Такий нестандартний підхід приверне увагу покупців, тому що товар буде виділятися із загальної товарної групи
Порожній простір візка на психологічному рівні викликає у покупця внутрішній дискомфорт і цілком зрозуміле бажання скоріше простір заповнити. Якщо ви відправляєтесь в магазин із завбачливо приготованим вами списком, будьте певні, в кінцевому випадку його довжина може значно зрости. ЧОМУ??? Спробуємо розібратись: Великий візок = великі витрати
Величезні дзеркала в магазинах одягу Це тонкий розрахунок на те, що проходячи мимо дзеркала, ніхто не може встояти перед спокусою кинути погляд на власне відображення. Немає такої людини, яка на 100% була би задоволена своїм зовнішнім виглядом. Рішення спонтанне – потрібно терміново щось купити.
«3 за 299грн.» Немає ніякої математичної різниці між однією футболкою за 100 грн. і трьома за 299 грн.! На ділі ми даремно витрачаємо 200 грн. Магія цифри 9 Ми всі знаємо цю фішку: всього за $ 1,99. Це теж саме, що і $ 2! Ми розуміємо це, але магія цифри 9 продовжує діяти, і ми беремо не дуже-то і потрібну річ тільки тому, що вона манить нас знижкою. Будьте непідкупні! Не кажіть самому собі — ця річ коштує трохи дорожче за долар! Пам’ятайте, вона коштує всі два!
Рукотворний безлад Прийшовши в магазин одягу і окинувши поглядом полиці, ми несвідомо прямуємо не до акуратних стовпців зі светрів, а до вішалок, які виглядають трохи безладно. Наша підсвідомість говорить нам про те, що саме там знаходиться все найцікавіше і варте уваги. А цей безлад на вішалках влаштовують самі продавці. З неба звалилося По дорозі до каси покупців підстерігають різні перешкоди – стенди з яскравими упаковками, які привертають увагу. То тут, то там ми натикаємося на великі коробки з ходовим товаром. Продавці знають, що покупець більш схильний здійснювати імпульсивні покупки, якщо товар виставлений прямо на дорозі.
Популярні і всім відомі «фінальні розпродажі», «повні ліквідації» та «знижки у зв’язку з відкриттям магазину» – це не більше ніж спроби магазинів позбутися залежаного товару (і, треба сказати, вони завжди приносять результат). Найпотрібніше – в самому кінці Найбільш затребувані продукти – молоко, хліб, сир – магазини часто розташовують у найдальшому кутку приміщення. Ці товари потрібні практично всім, але, поки ви до них доберетеся, ви напевно побачите ще багато чого… Фінальні розпродажі
Якщо ви щасливо втекли від усіх перерахованих маркетингових технологій і стоїте біля каси, не поспішайте розслаблятися! Адже у вас перед очима жуйки, шоколад, газети і батарейки. Якщо придивитися уважно, виявиться, що ціна товару на касі трошки відрізняється від ціни товару в залі. На користь магазину, звичайно. На рівні дитячих очей Якщо не хочете істерик з приводу чергового «Кіндер-сюрпризу», садіть дітей на візки. Товари для дітей завжди лежать низько. Найнебезпечніше місце
Аромамаркетинг Музика Дослідження показали, що під спокійну музику рухи людини сповільнюються, вона більше розглядає, а значить і більше витрачає.. До речі, під класику люди, як правило, вибирають дорожчі товари. Магазини та ресторани теж хитрують і часто збуджують апетит клієнтів смачними запахами. Особливо збуджують споживацьке завзяття запахи свіжої здоби і кави.
Той крам, що магазин хоче сплавити вам в першу чергу, розкладений на рівні ваших ясних очей. А самі недорогі товари, як то дешеві крупи, чи макарони, розфасовані у великі пакети – «сховані» в самому низу полиць. Продукти здорового харчування хитрі маркетологи підняли аж на самий верх. А от доладні коробочки відомих дорогих брендів розставлені так, що ви просто не зможете їх не помітити. Все любить пару. Так і в супермаркеті. Так звані супутні товари завжди ставлять поруч з основними. Поряд з пивом - чіпси або пакетики з сушеною рибкою, поруч з печивом – соки, або газовані напої, поруч з сорочками - краватки і т.д….
Пастки теж бувають з посмішкою, дівчатами і солодкою «халявою». Це - рекламна акція. Коли вам пропонують щось спробувати, понюхати або намазати на себе, та ще й абсолютно безкоштовно, будьте пильні! Не встигнете оглянутися, як віддасте купу грошей невідомо за що і невідомо для чого, та ще й потім будете мучитися докорами совісті. Тепле море, сонце і кольори завжди притягують. Холодні - присипляють нашу пильність і сприяють високим продажам. Цим і користаються гендлярі. Оптимальний варіант – тепла глина цегли зовні, холодний блакитний інтер'єр всередині - і ви вже шукаєте тепла в упаковках і етикетках…
Конструкції типу сітілайт. Сітілайти - це рекламні конструкції, які за рахунок меншого формату ніж бігборди дозволяють розміщувати додаткову інформацію: про умови акцій, перелік адрес. Цільова аудиторія реклами на сітілайтах в першу чергу - це пішоходи, оскільки збільшується час рекламоконтакту. Конструкції типу сітілайт-піраміда. Сітілайт-піраміда - це рекламна конструкція, що розміщується в центральній частині міста на електростовпах. Особливістю сітілайтів-пірамід є сама будова: це трикутні конструкції, в яких з двох сторін розміщена рекламна площа, з третьої сторони (задньої) - площа для поклейки оголошень населення. Дана особливість підвищує увагу до сітілайтів-пірамід і тим самим забезпечує більшу кількість рекламоконтактів. Брендмауери. Брендмауери - це ідеальний варіант для реклами бренду, підтримки іміджу протягом рекламної компанії.
“3 за ціною 2” Вдала поїздка в Почаїв! 3 дні за ціною 2! Пропозицією можна скористатися 1 раз за весь період проживання За умови попереднього бронювання з приміткою "2+1" Обмежена кількість номерів бере участь в акції, не відкладайте бронювання! Вартість пакету: Для одного гостя – 594 грн. Для двох гостей – 765 грн. Купуй 3 товари за ціною 2
Реклама на транспорті в Тернополі. До переваг реклами на транспорті можна віднести те, що при відносно низьких витратах на виготовлення і розміщення вона впливає не тільки на користувачів громадського транспорту, тобто на свою аудиторію, але і на водіїв особистого транспорту, їх пасажирів та пішоходів. Вибравши відповідні маршрути, можна вибірково впливати на певні райони міста. … коли я йду на риболовлю, я думаю не про те, що люблю я, а про те, що любить риба. Дейл Карнегі
Тут може бути ваша реклама В бізнесі жоден шанс не втрачається: якщо ви його загубили, його відшукає ваш конкурент. Що б не говорили про ефективність маркетингу, але прибуток - це єдиний достовірний критерій оцінки ефективності маркетингу.
Схожі презентації
Категорії