X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Маркетинг навколо нас"

Завантажити презентацію

"Маркетинг навколо нас"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підготувала Чайка Ірина учениця 10-Акласу ЗОШ № 24

Слайд 2

Розглянемо певні класичні правила розміщення товару в торговельному залі: продукцію однієї групи необхідно розташовувати в одному місці торговельного залу, тобто необхідно розміщати схожі по споживчих властивостях і функціональному призначенні товари поруч один з одним; використовувати правило «апетитного сусідства», взаємодоповнюючих і супутніх товарів; створювати групи товарів, використовуваних у сукупності. іноді треба кардинально порушити всі правила й розташувати товар у невластивому йому місці. Такий нестандартний підхід приверне увагу покупців, тому що товар буде виділятися із загальної товарної групи

Слайд 3

Порожній простір візка на психологічному рівні викликає у покупця внутрішній дискомфорт і цілком зрозуміле бажання скоріше простір заповнити. Якщо ви відправляєтесь в магазин із завбачливо приготованим вами списком, будьте певні, в кінцевому випадку його довжина може значно зрости. ЧОМУ??? Спробуємо розібратись: Великий візок = великі витрати

Слайд 4

Величезні дзеркала в магазинах одягу Це тонкий розрахунок на те, що проходячи мимо дзеркала, ніхто не може встояти перед спокусою кинути погляд на власне відображення. Немає такої людини, яка на 100% була би задоволена своїм зовнішнім виглядом. Рішення спонтанне – потрібно терміново щось купити.

Слайд 5

«3 за 299грн.» Немає ніякої математичної різниці між однією футболкою за 100 грн. і трьома за 299 грн.! На ділі ми даремно витрачаємо 200 грн. Магія цифри 9 Ми всі знаємо цю фішку: всього за $ 1,99. Це теж саме, що і $ 2! Ми розуміємо це, але магія цифри 9 продовжує діяти, і ми беремо не дуже-то і потрібну річ тільки тому, що вона манить нас знижкою. Будьте непідкупні! Не кажіть самому собі — ця річ коштує трохи дорожче за долар! Пам’ятайте, вона коштує всі два!

Слайд 6

Рукотворний безлад Прийшовши в магазин одягу і окинувши поглядом полиці, ми несвідомо прямуємо не до акуратних стовпців зі светрів, а до вішалок, які виглядають трохи безладно. Наша підсвідомість говорить нам про те, що саме там знаходиться все найцікавіше і варте уваги. А цей безлад на вішалках влаштовують самі продавці. З неба звалилося По дорозі до каси покупців підстерігають різні перешкоди – стенди з яскравими упаковками, які привертають увагу. То тут, то там ми натикаємося на великі коробки з ходовим товаром. Продавці знають, що покупець більш схильний здійснювати імпульсивні покупки, якщо товар виставлений прямо на дорозі.

Слайд 7

Популярні і всім відомі «фінальні розпродажі», «повні ліквідації» та «знижки у зв’язку з відкриттям магазину» – це не більше ніж спроби магазинів позбутися залежаного товару (і, треба сказати, вони завжди приносять результат). Найпотрібніше – в самому кінці Найбільш затребувані продукти – молоко, хліб, сир – магазини часто розташовують у найдальшому кутку приміщення. Ці товари потрібні практично всім, але, поки ви до них доберетеся, ви напевно побачите ще багато чого… Фінальні розпродажі

Слайд 8

Якщо ви щасливо втекли від усіх перерахованих маркетингових технологій і стоїте біля каси, не поспішайте розслаблятися! Адже у вас перед очима жуйки, шоколад, газети і батарейки. Якщо придивитися уважно, виявиться, що ціна товару на касі трошки відрізняється від ціни товару в залі. На користь магазину, звичайно. На рівні дитячих очей Якщо не хочете істерик з приводу чергового «Кіндер-сюрпризу», садіть дітей на візки. Товари для дітей завжди лежать низько. Найнебезпечніше місце

Слайд 9

Аромамаркетинг Музика Дослідження показали, що під спокійну музику рухи людини сповільнюються, вона більше розглядає, а значить і більше витрачає.. До речі, під класику люди, як правило, вибирають дорожчі товари. Магазини та ресторани теж хитрують і часто збуджують апетит клієнтів смачними запахами. Особливо збуджують споживацьке завзяття запахи свіжої здоби і кави.

Слайд 10

Той крам, що магазин хоче сплавити вам в першу чергу, розкладений на рівні ваших ясних очей. А самі недорогі товари, як то дешеві крупи, чи макарони, розфасовані у великі пакети – «сховані» в самому низу полиць. Продукти здорового харчування хитрі маркетологи підняли аж на самий верх. А от доладні коробочки відомих дорогих брендів розставлені так, що ви просто не зможете їх не помітити. Все любить пару. Так і в супермаркеті. Так звані супутні товари завжди ставлять поруч з основними. Поряд з пивом - чіпси або пакетики з сушеною рибкою, поруч з печивом – соки, або газовані напої, поруч з сорочками - краватки і т.д….

Слайд 11

Пастки теж бувають з посмішкою, дівчатами і солодкою «халявою». Це - рекламна акція. Коли вам пропонують щось спробувати, понюхати або намазати на себе, та ще й  абсолютно безкоштовно, будьте пильні! Не встигнете оглянутися, як віддасте купу грошей невідомо за що і невідомо для чого, та ще й потім будете мучитися докорами совісті. Тепле море, сонце і кольори завжди притягують. Холодні - присипляють нашу пильність і сприяють високим продажам. Цим і користаються гендлярі. Оптимальний варіант – тепла глина цегли зовні, холодний блакитний інтер'єр всередині - і ви вже шукаєте тепла в упаковках і етикетках…

Слайд 12

Конструкції типу сітілайт. Сітілайти - це рекламні конструкції, які за рахунок меншого формату ніж бігборди дозволяють розміщувати додаткову інформацію: про умови акцій, перелік адрес. Цільова аудиторія реклами на сітілайтах в першу чергу - це пішоходи, оскільки збільшується час рекламоконтакту. Конструкції типу сітілайт-піраміда. Сітілайт-піраміда - це рекламна конструкція, що розміщується в центральній частині міста на електростовпах. Особливістю сітілайтів-пірамід є сама будова: це трикутні конструкції, в яких з двох сторін розміщена рекламна площа, з третьої сторони (задньої) - площа для поклейки оголошень населення. Дана особливість підвищує увагу до сітілайтів-пірамід і тим самим забезпечує більшу кількість рекламоконтактів. Брендмауери. Брендмауери - це ідеальний варіант для реклами бренду, підтримки іміджу протягом рекламної компанії.

Слайд 13

“3 за ціною 2” Вдала поїздка в Почаїв! 3 дні за ціною 2! Пропозицією можна скористатися 1 раз за весь період проживання За умови попереднього бронювання з приміткою "2+1" Обмежена кількість номерів бере участь в акції, не відкладайте бронювання! Вартість пакету: Для одного гостя – 594 грн.  Для двох гостей – 765 грн.  Купуй 3 товари за ціною 2

Слайд 14

Реклама на транспорті в Тернополі. До переваг реклами на транспорті можна віднести те, що при відносно низьких витратах на виготовлення і розміщення вона впливає не тільки на користувачів громадського транспорту, тобто на свою аудиторію, але і на водіїв особистого транспорту, їх пасажирів та пішоходів. Вибравши відповідні маршрути, можна вибірково впливати на певні райони міста. … коли я йду на риболовлю, я думаю не про те, що люблю я, а про те, що любить риба.    Дейл Карнегі

Слайд 15

Креативна реклама на асфальті Фабрика “НОВА” м. Тернопіль

Слайд 16

Тут може бути ваша реклама В бізнесі жоден шанс не втрачається: якщо ви його загубили, його відшукає ваш конкурент. Що б не говорили про ефективність маркетингу, але прибуток - це єдиний достовірний критерій оцінки ефективності маркетингу.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне