X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Фольклор основне джерело розвитку української анімації.

Завантажити презентацію

Фольклор основне джерело розвитку української анімації.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Мультипліка ція або аніма ція — вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом зйомки послідовних фаз руху намальованих або об'ємних об'єктів. Ці твори називають анімаційними або мультиплікаційними фільмами Мультипліка ція або аніма ція — вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом зйомки послідовних фаз руху намальованих або об'ємних об'єктів. Ці твори називають анімаційними або мультиплікаційними фільмами В Україні вперше майстерню мультиплікаційних фільмів (Одеса, 1926) створив В. Левандовський. Його фільми «Казка про солом’яного бичка» (1927) і «Казка про Білку-господарочку та Мишу-лиходієчку» (1928) ґрунтувалися на українському фольклорі, народній казці й були справжнім відкриттям для свого часу. Митець започаткував художній напрям, що став характерним для української анімації.

Слайд 3

Слайд 4

В начертанні персонажів, і в атмосфері дії, у розлогому ритмі, змалюванні пейзажів відчувається орієнтація на зразки українського народного мистецтва, тобто фольклорні фактори тут відігравали конструктивну роль. Цього було достатньо, щоб оголосити фільм проявом «українського буржуазного націоналізму» і заборонити його вихід на екрани. В начертанні персонажів, і в атмосфері дії, у розлогому ритмі, змалюванні пейзажів відчувається орієнтація на зразки українського народного мистецтва, тобто фольклорні фактори тут відігравали конструктивну роль. Цього було достатньо, щоб оголосити фільм проявом «українського буржуазного націоналізму» і заборонити його вихід на екрани.

Слайд 5

Відродження української анімації відбулося майже через чверть століття — у 1959 на студії «Київнаукфільм» заснували Творче об’єднання художньої мультиплікації (під керівництвом І. Лазарчука. Відродження української анімації відбулося майже через чверть століття — у 1959 на студії «Київнаукфільм» заснували Творче об’єднання художньої мультиплікації (під керівництвом І. Лазарчука.

Слайд 6

Слайд 7

Якісно новий період у розвитку української анімації припав на 80-90 рр. У 1990 мультоб’єднання перетворено на студію «Укранімафільм». У 1984 у Києві засновано кінофестиваль анімаційних фільмів «Крок», який у 1991 отримав статус міжнародного. Зменшився, а згодом зійшов нанівець цензурний контроль. Пошуками нової стилістики, оповідальною ліричною інформацією позначені фільми Є. Сивоконя «Невідправлений лист» (дипломи МКФ анімаційних фільмів у Франції, 1987). Новий підхід до втілення фольклорної теми знаходимо в картині В. Гончарова «Чумацький шлях». Якісно новий період у розвитку української анімації припав на 80-90 рр. У 1990 мультоб’єднання перетворено на студію «Укранімафільм». У 1984 у Києві засновано кінофестиваль анімаційних фільмів «Крок», який у 1991 отримав статус міжнародного. Зменшився, а згодом зійшов нанівець цензурний контроль. Пошуками нової стилістики, оповідальною ліричною інформацією позначені фільми Є. Сивоконя «Невідправлений лист» (дипломи МКФ анімаційних фільмів у Франції, 1987). Новий підхід до втілення фольклорної теми знаходимо в картині В. Гончарова «Чумацький шлях».

Слайд 8

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне