X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
SMART MEETING

Завантажити презентацію

SMART MEETING

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

SMART MEETING 30 серпня 2012р. Рівне

Слайд 2

Наймайте та просувайте по службі: по-перше, на основі чесності; по-друге, мотивації; по-третє, здібностей; по-четверте, розуміння; по-п'яте, знань; і лише в останню чергу – на основі досвіду! Ді Хок, засновник компанії VISA

Слайд 3

Емоційний інтелект - це здатність людини сприймати, оцінювати і розуміти свої та чужі емоції вміння управляти цими емоціями. Емоції в більшій мірі ніж інтелектуальні здібності визначають мислення людини та людські взаємовідносини. Річард Дафт

Слайд 4

Складові емоційного інтелекту Власна особистість Інші люди Свідомість Самосвідомість: • емоційна самосвідомість; •точна самооцінка; •впевненість в собі. Соціальна свідомість: • емпатія; •корпоративна свідомість; •орієнтаціяна надання послуги. Поведінка Володіння собою: • емоційнийсамоконтроль; •дія, що заслуговує довіри; •свідомість. Менеджментвзаємовідносин: • розвиток інших людей; •натхнення оточуючих; •вплив на оточуючих.

Слайд 5

Вони змінили світ

Слайд 6

КВАДРАНТ ГРОШОВОГО ПОТОКУ Р – для працюючих по найму; С – для тих, хто сам забезпечує себе роботою; Б – для тих, хто має власний бізнес; І – для інвесторів

Слайд 7

КВАДРАНТ ГРОШОВОГО ПОТОКУ Ви працюєте на інших Ви володієте системою, і люди працюють на вас Ви маєте власну роботу Гроші працюють на Вас

Слайд 8

КВАДРАНТ ГРОШОВОГО ПОТОКУ

Слайд 9

Ідеальний керівник Чому ми не можемо ним стати і що з цим робити?

Слайд 10

Організаційні «вітаміни» Завдання керівника зробити організацію ефективною в коротко і довготривалому періоді часу; Ефективна = effective (результативна) + efficient (заощадлива, економна); Короткотривалий період часу Результативна – Р (production) досягнення результату; Економна – А (administration) адміністрування. Довготривалий період часу Результативна – E (entrepreneurship) підприємництво; Економна – I (integration) інтегрування.

Слайд 11

Самотній рейнджер (P---) -1 Хороший солдат – лояльний, відданий, результативний; Сфокусований на питанні «Що?»; Перший на роботі – останній з роботи; Вимірює успіх по тому, як багато він працює; Стіл завалений паперами, але він знає, де і що лежить; Він переживає тоді, коли він нізащо не переживає – трудоголік; Йде додому об 11 з повним портфелем роботи; Нетерплячий до результату – «Давай гранати». ЩО?

Слайд 12

Самотній рейнджер (P---) -2 Відпустка – це покарання; Короткотерміновий об’єм уваги; Не розуміє нюансів, адже все – просто; Не люблять невизначеності та альтернатив; Краще робити самому ніж управляти іншими; Хоче пересвідчитися, що все правильно зроблено; Краще робити самому ніж управляти іншими; Хоче пересвідчитися, що все правильно зроблено; Делегує тільки тоді, коли не може зробити сам; Делегує, коли вже пізно або майже пізно. Я САМ!

Слайд 13

Самотній рейнджер (P---) -3 Ненавидить незайнятості; Плутає кількість з якістю; В стресі – переходить на диктаторський стиль; Слухає, тільки тоді, коли з ним говорять голосно; Політично наївний; Ненавидить наради; Ініціює швидку зустріч сам-на-сам, десь в коридорі; Залежний від електронної голосової пошти; Наймає «експедиторів».

Слайд 14

 Бюрократ (-A--) -1 Сфокусований на питання Як?; Виріс по кар’єрі, завжди слідуючи правилам; Переживає про адміністративні деталі; Зорієнтований на форму (а не на функцію) і на цифри (точні); Старається уникати ризиків. Все повинно бути безпечним і організованим; На роботі – вчасно, з роботи – вчасно; Стіл – у повному порядку. ЯК?

Слайд 15

Правила і процедури знаходяться в один момент; Управління через накази (письмові); Все задокументовано; Більша частина часу проходить у читанні, писанні, файлуванні і відповіданні на меморандуми; Відданість головним і ексклюзивним чином впровадженню плану; Важко змінювати рішення. Бюрократ (-A--) -2

Слайд 16

 Бюрократ (-A--) -3 Вимірює успіх по тому, як добре він контролює систему і наскільки він зменшив відхилення і мінімізував невизначеність; Лінійне мислення; Наймає таких як сам – безініціативних бюрократів; Наради проводить вчасно і регулярно з чітким порядком денним; Любить тренінги (особливо ті, які завершуються чіткими вказівками для підлеглих).

Слайд 17

Підпалювач (--E-) -1 Сфокусований на питанні «Чому ні?»; Зміни! Ідеї! Avaaaaaatiiiiii! На роботі – ніхто не знає; з роботи – теж ніхто не знає; Надихаючий, підприємливий, повний енергії; Любить хаос; Підлеглі працюють понадурочно і важливі деталі залишають нез’ясованими до останньої хвилини.

Слайд 18

Підпалювач (--E-) -2 Ігнорує деталі; Діє за емоціями; Створює ідеї на ходу; Ображається, коли його не розуміють; Підлеглі відчувають, що вони ніколи не можуть задовольнити його; Погано слухає; В розмові – емоційний і експресивний; Бійтеся понеділкових ранків!

Слайд 19

Підпалювач (--E-) -3 Не любить доводити до кінця (навіть плани); Знає цінність всього, але не знає затратність нічого; Переживає про інноваційний процесу, але не обов’язково про результат; Важко спрацьовується з іншими; Часто вбачається як нарцистичний, сконцентрований на собі; Потребує щоб з ним погоджувалися і аплодували йому.

Слайд 20

Підпалювач (--E-) -4 Оточує себе слабкими людьми; Типова скарга: «Мене ніхто не розуміє»; Не любить особисто звільняти людей; Планування полягає у довгому списку ефемерних цілей; Не бачить загроз; Розпорошує ресурси.

Слайд 21

Суперпослідовник (---I) -1 Сфокусований на питанні «Хто?»; Безкінечно пристосовується; Девіз – «Чи всі погоджуються?»; Любить тренінги, особливо ті, які говорять про людську природу і створюють відчуття єдності команди; У вільний час спілкується з колегами, слухає скарги.

Слайд 22

Суперпослідовник (---I) -2 Не говорить що він думає, а постійно питає що Ви думаєте; Намагається уникнути прийняття рішення, на скільки це можливо; Уважно слухає.

Слайд 23

Пеньок (----) Дружній, незагрозливий; Його люблять, але не поважать; Апатичний; Чекає наказів; Слабкий управлінський метаболізм; Відсутність скарг; Не підтримує змін; Підлеглі – набір «пеньків».

Слайд 24

Стиль продюсера (Paei) Розуміє потреби клієнта; Розуміє технології; Мотивація досягати – має постійну потребу діяти і досягати результат; Багато (можливо, забагато?) працює, але не завжди ефективно.

Слайд 25

Стиль адміністратора (pAei) Уважний до деталей; Систематизує процес; Передбачає проблеми; Постійна потреба контролювати процес; Завжди знає що відбувається (в деталях); Добре організований; Переживає про точність і правдивість інформації.

Слайд 26

Стиль творчого співпрацівника (paEi) Планує, що робити далі, в якому напрямі йти і які зміни зробити; Аналізує зміни в середовищі і їх вплив на організацію; Генерує план дій; Має здатність «бачити крізь туман»; Має багато ідей; Говорить найбільше з усіх; Постійно рухається від однієї ідеї до іншої, не завершуючи попередню.

Слайд 27

Стиль інтегратора (paeI) Об’єднує людей для досягнення порозуміння; Формує організаційну підтримку ідеям та їх впровадженню; Формує організаційний клімат, систему етики і поведінки; Змінює самоусвідомлення організації з механістичного на органічне; Творить і виховує культуру взаємної довіри і поваги; Будує команду людей, які розуміють, поважають і взаємодоповнюють один одного, та довіряють один одному.

Слайд 28

Стиль підприємця (PaEi)  Творчо візуалізує нові напрями і придумує стратегії; Має відчуття сильних і слабких сторін організації; У той же час, має схильність діяти, йти в туман, йти на ризик і впроваджувати візію.

Слайд 29

Керівник як лідер і як менеджер Лідер Менеджер Вирішити, що повинно бути зроблено Визначає напрям Планує і бюджетує Створити мережу підтримки Націлює людей Організовує і укомплектовує штат Пересвідчитися, що робота зроблена Мотивує і надихає Вирішує проблеми і контролює

Слайд 30

Керівник як лідер і як менеджер Лідер Менеджер Вирішити, що повинно бути зроблено Визначає напрям(E) Планує і бюджетує(A) Створити мережу підтримки Націлює людей(I) Організовує і укомплектовує штат(A) Пересвідчитися, що робота зроблена Мотивує і надихає(I) Вирішує проблеми(P)і контролює(A)

Слайд 31

Керівник як лідер і як менеджер Лідер Менеджер Вирішити, що повинно бути зроблено Визначає напрям(E) Визначаєперспективи Знати що ти хочеш Розробити стратегію Планує ібюджетує(A) Проаналізувати де витрати Змінити систему мотивації Зробити плани Створити мережу підтримки Націлює людей(I) Пояснитищо ти хочеш Пояснити очікування Створити команду Вчити рахувати гроші Націлює (клієнтів, боса, уряд) Організовує і укомплектовує штат(A) Хто очолитьбізнес Структура Обов'язки і повноваження Пересвідчитися, що робота зроблена Мотивує і надихає(I) Мотивувати Показати перші перемоги Вирішує проблеми(P)і контролює(A) Зменшити витрати

Слайд 32

Постійний конфлікт - 1 Р проти Е Різна часова орієнтація; «Немає часу подумати». Р проти А Функція проти форми; «Яке визначення маркетингу?». А проти І Механіка проти органіки; Коли І перемагає А – це добре.

Слайд 33

Постійний конфлікт - 2 Р проти І Що важливіше результат чи людина? Е проти І Зміни, креативність, відмінність проти гармонії, порозуміння та інтегрованості; Побудувати нове (а отже, зруйнувати старе) чи зберегти все як є. Е проти А Радикалізм проти консерватизму; Творення відмінності проти мінімізації відхилень.

Слайд 34

Згода і незгода (Е) Підприємець Не погоджується (і погоджується) експресивно. (А) Адміністратор Не погоджується тихо і мовчазно. Типова розмова підприємця з адміністратором: Підприємець: «Я його повністю переконав.» Адміністратор: «Він не дав мені сказати жодного слова.»

Слайд 35

«Так», «ні», «можливо» - 1 (Е) Підприємець Ні = можливо («Ви можете прийти і спробувати мене переконати ще раз.»); Так = так. Так = можливо («Гмм, чому ні?»); Ні = ні. (А) Адміністратор

Слайд 36

«Так», «ні», «можливо» - 2 (Р) Продюсер Так = так; Ні = ні. (І) Інтегратор Ні = можливо; Так = можливо.

Слайд 37

«Є», «хочу», «потрібно» Визначення «Є» = реальність; «Хочу» = бажання в серці; «Потрібно» = рішення в голові. (Е) Підприємець Замінює «хочу» на «є». (А) Адміністратор Замінює «потрібно» на «є». (Р) Продюсер Що є – те є, Немає «хочу» і «потрібно»; Є = хочу = потрібно. (І) Інтегратор Це все нерелевантно. Релевантно, що думають інші.

Слайд 38

Світ розділився … на дуже швидку І на дуже повільну смугу Китай подвоює ВВП кожних 7-9 років Границя смуги не проходить по національних кордонах Одна людина, організація, місто, країна може переходити зі смуги в смугу.

Слайд 39

Хто тепер конкурентоздатніший? За 10 років профіцит торгового балансу збільшився - У Китаї на 140 млрд. $ У Азії на 250 млрд. $ У нафтових експортерів на 425 млрд. $ У той час, коли у США дефіцит торгового балансу збільшився на 720 млрд. $

Слайд 40

ЯК ВИЖИТИ? В Україні: Майже немає нафти; Немає 200 млн. людей, які переселяться з сіл в міста; Зростають затрати на працю через зростання зарплати, що перевищує зростання продуктивності. Питання:

Слайд 41

Відповідь: Перехід від принципу “Made in Ukraine” до принципу “ Designed in Ukraine”

Слайд 42

Імператив творчості вимагає РЕВОЛЮЦІЇ У МЕНЕДЖМЕНТІ

Слайд 43

У чому полягає революція? від національного ринку до глобального; від низької ціни до інноваційності; від політичних і фінансових активів до людських; від підприємливої системи менеджменту до системної для нових підприємств: - від бюрократичної до підприємливої для старих підприємств. від авторитарно-бюрократичних методів до ліберально- демократичних: - від військового оркестру до джаз-бенду. від негативної мотивації до позитивної: - від вказівного пальця до великого.

Слайд 44

Дякую за увагу. 30 серпня 2012р. Рівне

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія