Недосконалість дії закону україни "про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" під час організації та здійснення перевірок на вугільних підприємствах
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
м. Сніжне - 2010 * Всеукраїнський конкурс “Кращий державний службовець” Презентація публічного виступу на тему: «НЕДОСКОНАЛІСТЬ ДІЇ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ОСНОВНІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО НАГЛЯДУ (КОНТРОЛЮ) У СФЕРІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕВІРОК НА ВУГІЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ» (на прикладі Східної державної регіональної гірничотехнічної інспекції у вугільній промисловості) 1 м. Сніжне - 2010
м. Сніжне - 2010 * В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” Учасник II туру конкурсу в номінації “Кращий спеціаліст ” Територіальне управління Держгірпромнагляду по Донецькій області Східна державна регіональна гірничотехнічна інспекція у вугільній промисловості Донецького гірничого округу Головний державний гірничотехнічний інспектор Східної державної регіональної гірничотехнічної інспекції у вугільній промисловості Донецького гірничого округу територіального управління Держгірпромнагляду по Донецькій області на вугільних шахтах з підземними роботами. Бровкін Петро Валерійович 2 м. Сніжне - 2010
В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” «Державний комітет України з промислової безпеки, охорони праці й гірничого нагляду прагне стати стабілізуючим органом державної влади, що захищає життя й здоров'я людини праці й всю країну від виробничих трагедій» Голова Комітету Держгірпромнагляду України С. Сторчак м. Сніжне - 2010 * 3 м. Сніжне - 2010
В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” м. Сніжне - 2010 * 4 м. Сніжне - 2010
В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” «Органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб'єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу» м. Сніжне - 2010 * 5 м. Сніжне - 2010
В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” Конвенцією Міжнародної організації праці «Про інспекцію праці в промисловості й торгівлі» №81 від 1947 року, ратифікованою Законом України №1985-IV від 8 вересня 2004 року, й Конвенцією Міжнародної організації праці «Про інспекцію праці в сільському господарстві» №129 від 1969 року, ратифікованою Законом України №1986-IV від 8 вересня 2004 року, зазначено, що інспектори мають право безперешкодно проходити без попереднього повідомлення в будь-який час на будь-яке підприємство, що підпадає під контроль інспекції. м. Сніжне - 2010 * 6 м. Сніжне - 2010
В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” 7 м. Сніжне - 2010 м. Сніжне - 2010
В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” м. Сніжне - 2010 * 8 Кількість робітників, притягнутих до адміністративної відповідальності м. Сніжне - 2010
В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” Недоліки Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» при організації державного нагляду за промисловою безпекою й охороною праці на підконтрольних вугільних підприємствах : Неможливість без письмового повідомлення, надісланого за десять днів до перевірки, безперешкодно відвідувати підконтрольні підприємства (об'єкти), виробництва фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, і здійснювати перевірку дотримання законодавства з питань, віднесених до компетенції інспекції. Інспекція не має права закріплювати інспектора за шахтою або яким-небудь іншим підприємством. Відсутня можливість оперативного реагування, миттєвого вживання інспектором заходів у випадку виявлення порушень. Звуження повноважень інспектора в частині неможливості самостійного прийняття рішення про зупинку потенційно небезпечного об'єкта або робіт, які можуть завдати шкоди здоров'ю працівників. Ускладнення виконання в повному обсязі вимоги ряду наказів і методичних рекомендацій Комітету з організації наглядової діяльності. Труднощі у проведенні планових і позапланових цільових перевірок стану охорони праці й техніки безпеки відповідно до наказів Комітету й територіального управління. Відсутність чіткого строку, після закінчення якого можна проводити оперативну перевірку виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення планових заходів. Ускладнення збору обов'язкових щомісячних статистичних даних, інформації про стан охорони праці, виробничого травматизму, укомплектування засобами індивідуального та колективного захисту на підконтрольних підприємствах. 9
В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” 10 Кількість виробничих травм під час проведення планових перевірок і при відсутності інспектора на підприємстві на ВП "Шахта "Прогрес" Державного підприємства "Торезантрацит" в 2008 році.
В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” 11 Кількість виробничих травм під час проведення планових перевірок і при відсутності інспектора на підприємстві на ВП "Шахта "Прогрес" Державного підприємства "Торезантрацит" в 2009 році.
В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” 12 Кількість виробничих травм під час проведення планових перевірок і при відсутності інспектора на підприємстві на ВП "Шахта "Прогрес" Державного підприємства "Торезантрацит" за 4 місяці 2010 року.
В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” 13
м. Сніжне - 2010 * В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” Внести зміни до Закону «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», які б виключили зі сфери чинності Закону здійснення державного гірничого нагляду. Прийняти Закон з промислової безпеки, спрямований на ще більше посилення відповідальності керівників небезпечних виробництв за дотримання на підприємстві техніки безпеки. Впровадити в Україні економічний механізм зацікавленості роботодавців у створенні безпечних і здорових умов праці на підприємствах незалежно від форми власності. Законодавчо посилити персональну відповідальність керівників підприємств усіх форм власності за безпеку праці, стан виробничого травматизму та аварій. Надати «Системі управління охороною праці на вугільних підприємствах України» статусу нормативно-правового акту. 14 м. Сніжне - 2010
м. Сніжне - 2010 * В с е у к р а ї н с ь к и й к о н к у р с “К р а щ и й д е р ж а в н и й с л у ж б о в е ц ь” ДЯКУЮ ЗА УВАГУ Конкурсант висловлює свою найщирішу вдячність за надану допомогу у підготовці виступу: Заступнику начальника відділу організації державного нагляду та обліку травматизму територіального управління Держгірпромнагляду по Донецькій області Лесніковой Людмилі Олександрівні. Заступнику начальника Східної державної регіональної гірничотехнічної інспекції у вугільній промисловості Макаровському Ігорю Вадимовичу. Головному державному гірничотехнічному інспектору Східної державної регіональної гірничотехнічної інспекції у вугільній промисловості Рудюку Ігорю Віталійовичу. © Бровкін Петро Валерійович, (06256) 5-85-27; (095) 0163691; (050) 7043158. E-mail: pyotrbrovkin@yandex.ru. 30.05.2010 р. © Леснікова Людмила Олександрівна, (062) 312-52-18, 208-39-04. 30.05.2010 р. 15 м. Сніжне - 2010
Схожі презентації
Категорії