Пісенний конкурс Євробачення
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Пісенний конкурс Євробачення (англ. Eurovision Song Contest, фр. Concours Eurovision de la chanson) — щорічний пісенний конкурс, що проводиться з 1956 року між країнами-членами Європейської Мовної Спілки Менеджмент конкурсу з української сторони здійснює Національна телекомпанія України. Загальну координацію цього міжнародного конкурсу здійснює Європейська Мовна Спілка, ЄМС (European Broadcasting Union).
У 1950-ті роки, коли зруйнована Другою Світовою Війною Європа все ще відбудовувалася, в Європейській Мовній Спілці з’явилася ідея створити міжнародний пісенний конкурс, де б усі країни брали участь в єдиній телевізійній програмі, яка транслювалася б одночасно в усіх країнах що є членами спілки. Ця ідея народилася у 1955 році, під час зустрічі ЄМС в Монако, в одного з його співробітників — швейцарця Марселя Безансона. За модель змагання було взято Пісенний Фестиваль Санремо, що проводився вІталії. Ця ідея була також сміливим технологічним експериментом: в ті дні це було дуже амбітним проєктом — з'єднати разом багато країн у велику мережу для трансляції на широкій території. Супутникового телебачення ще не існувало і Мережа Євробаченнякористувалася наземною мікрохвильовою мережею.
Перший Конкурс пройшов 24 травня 1956 року в місті Луґано, Швейцарія. В ньому взяли участь сім країн, кожна з яких представила по дві пісні. Але вже з 1957 року ввели обмеження — одна пісня від кожної країни-учасника. Пісенний конкурс Євробачення 1956 року виграла приймаюча країна — Швейцарія. Спочатку програма була відома як «Eurovision Grand Prix». Цю назву прийняли франкомовні країни а також Данія та Норвегія, але згодом назву змінили на Concours Eurovision de la chanson. Мережа Євробаченнявикористовується для міжнародної трансляції багатьох програм новин та спорту і різноманітних спеціальних подій. Однак Пісенний Конкурс є найпопулярнішою програмою ЄМС і з часом став синонімом слова «Євробачення».
З першого конкурсу (1956) по 2004 рік пісенний конкурс Євробачення складався лише з фіналу. В 2004 році був створений додатковий раунд кваліфікації — Півфінал, у зв’язку з постійним збільшенням країн бажаючих взяти участь у конкурсі, і відбувався він у четвер. Велика П’ятірка Починаючи з Пісенного конкурсу Євробачення 2000 діяло правило «Великої Четвірки». Воно означало що автоматично до фіналу, незалежно від зайнятого місця на конкурсі, потрапляють чотири країни — Франція, Німеччина, Велика Британія та Іспанія. Це право було надано цим країнам завдяки тому, що вони є засновниками та спонсорами конкурсу. Саме вони вкладають більшу частку фінансів в організацію конкурсу. З поверненням в 2011 році на конкурс Італії (яка тривалий час бойкотувала конкурс), «Велика Четвірка» стала «Великою П’ятіркою». вся він у четвер.
Участь Право брати участь у Конкурсі мають Активні Члени (на відміну від Асоційованих Членів) Європейської Мовної Спілки. Активними Членами є держави, що знаходяться в Європейській Телерадіомовній Зоні, або ті що є членами Ради Європи. Європейська Телерадіомовна Зона визначається Міжнародним Союзом Телекомунікацій. Активні члени складаються з телерадіомовних організацій, чиї трансляції є доступними всьому населенню країн, де ці організації розташовані. Якщо орагнізація, що є Активним Членом ЄМС, бажає взяти участь у конкурсі, то вона має виконати умови встановлені правилами конкурсу (нова копія яких публікується щороку).
Станом на 2007 рік, це включає вимогу трансляції програми попереднього року в своїй країні, а також сплату ЄМС внеску учасника до закінчення строку сплати, що його встановлено правилами Конкурсу поточного року. Право брати участь у конкурсі не визначається географічною розташованістю на європейському континенті, не двилячись на корінь «Євро» в слові «Євробачення», також таке право не має нічого спільного із Євросоюзом. Наприклад, у 1980 році участь у конкурсі брала північноафриканська країна Марокко.
Кожна країна надсилає одну пісню, яка буде її представляти в конкурсі. Є правило, яке забороняє надсилати пісні що були випущені більше ніж за визначений період часу до початку конкурсу. Мета цього правила — забезпечити участь в конкурсі тільки нових пісень, а не вже добре відомих хітів, що надало б країнам несправедливу перевагу через популярність пісні.
Схожі презентації
Категорії