Музика в літературних творах
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета уроку Розширити уяву про зв'язок двох мистецтв. Визначити чи допомагає музика сприйняти більш глибше зміст літературного твору. З’ясувати як називається ансамбль з 4 виконавців. Поглибити знання про творчість Василя Барвінського. Вчити порівнювати професійну музику з грою без належного вміння та навичок . Розвивати вміння аналізувати музичний твір, робити висновки, розвивати музичні здібності: почуття ритму за допомогою гри на дитячих музичних інструментах , розвивати навички співочого інтонування. Виховувати слухацьку культуру, повагу до класичної музики, відношення учнів до праці і розумінню того, що кожній справі потрібно навчатися.
КВАРТЕТ Музичний твір для чотирьох виконавців з окремою партією у кожного Ансамбль із чотирьох музикантів
Тестові завдання 2. Квартет – це… а) інструментальний ансамбль до складу якого входять три музиканта; б) ансамбль з чотирьох виконавців ; в) два виконавця
Тестові завдання 3. До якого літературного жанру належить “Квартет” Івана Крилова? а) казка; б) повість; в) байка
Тестові завдання З яким професійним музичним твором познайомились на уроці? а) квартет для 2-х скрипок, альта і віолончелі; б) квартет для скрипки, альта, віолончелі та контрабаса; в) квартет для 2-х скрипок, альта та контрабаса
Тестові завдання 5. Визначте прізвище композитора, який написав “Квартет для 2-х скрипок, альта і віолончелі” а) М. Лисенко; б) В. Барвінський; в) О. Бородін
Тестові завдання 6. Який квартет найпоширеніший? а) квартет народних інструментів; б) струнний квартет; в) квартет духових інструментів
Тестові завдання 7. Яку будову має “Квартет для 2-х скрипок, альта і віолончелі” Василя Барвінського? а) складається з однієї частини; б) складається з двох частин; в) складається з чотирьох частин
Тестові завдання 8. Яку назву дав Василь Барвінський своєму “Квартету для 2-х скрипок, альта і віолончелі”? а) “Новий”; б) “Молодіжний”; в) “Сучасний”
Тестові завдання 9. Пісня “Чарівний смичок”- це… а) українська народна пісня; б) грузинська народна пісня; в) норвезька народна пісня;
Тестові завдання 10. Яку будову має пісня “Чарівний смичок”? а) складається з 3 куплетів і приспіву; б) складається з 3 куплетів ; в) складається з 2 куплетів і приспіву
Тестові завдання 11. Якщо поетичну думку поєднати з музикою, то вона… а) стане незрозумілою; б) стане зрозумілішою і більш глибше її розкриє ; в) музика буде заважати
Тестові завдання 12. Що необхідно для того, щоб ансамблеве звучання було красивим? а) грати не слухаючи один одного; б) добре знати місця, де треба сидіти; в) вміння, старанність і злагода
Схожі презентації
Категорії