Задачі на рух6 клас
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Урок узагальнення, систематизації та корекції знань Гнатюк Ірина Борисівна, вчитель математики Барвінківської гімназії №1 2011 рік
Очікувані результати: Узагальнити та систематизувати знання з теми “ Задачі на рух ”. Перевірити знання теоретичного матеріалу та вміння розв’язувати задачі. Формувати здібності фіксувати власні труднощі. Розвивати кругозір, мислення, увагу. Виховувати відповідальність, охайність,культуру математичного мислення, самостійність.
Дорогі діти! Пише вам Президент Клубу Серйозних Математиків. Я запрошую всіх бажаючих вступити в Клуб. Наш Клуб відомий в усьому світі. Як бачите з назви нашого Клубу видно, що члени нашого клубу – трудолюбиві учні. Вони люблять математику і не бояться труднощів. Для того, щоб вступити в наш Клуб, вам необхідно пройти випробування: здати теоретичний матеріал і виконати практичне завдання по темі “ Задачі на рух ”. (Завдання додаються) Я буду радий вітати нових членів нашого Клубу. Бажаю удачі!
Дайте відповіді на запитання: 1. За якою формулою визначається швидкість? 2. Як знайти пройдений шлях? 3. Як визначити скільки часу було витрачено на пройдений шлях?
Розв’язати задачі Автомобіль рухається зі швидкістю 72 км/год. Яку відстань проїде автомобіль за 12 хвилин? 14,4 км З якою швидкістю йшов турист, якщо за1,5 години він пройшов 6 км? 4 км/год Скільки часу витратить хлопчик на дорогу з дому до школи, якщо він іде зі швидкістю 4,8 км/год, а відстань від дому до школи 480 метрів? 6 хвилин
10 км ? км Використовуючи рисунок знайдіть, яка відстань буде між об’єктами через годину після початку руху:
Використовуючи рисунок, знайдіть яка відстань буде між об’єктами через годину після початку руху: ? км
Використовуючи малюнок, знайдіть відстань яка буде між об’єктами через одну годину після початку руху ? км 12 км
Використовуючи рисунок, знайдіть відстань яка буде між об’єктами через годину після початку руху: ? км
Очікувані результати Узагальнити та систематизувати знання з теми “ Задачі на рух ”. Перевірити знання теоретичного матеріалу та вміння розв’язувати задачі. Формувати здібності фіксувати власні труднощі. Розвивати кругозір, мислення, увагу. Виховувати відповідальність, охайність,культуру математичного мислення, самостійність.
Домашнє завдання Задача Два пішоходи вийшли одночасно на зустріч один одному з двох пунктів відстань між якими 5 км. Швидкість першого пішохода складала ½ швидкості другого. Знайти швидкість кожного, якщо вони зустрілись через півгодини.
Схожі презентації
Категорії