X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
таблиця на 5

Завантажити презентацію

таблиця на 5

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Сьогодні Урок №126 Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5 Математика Розділ 5. Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення; табличне множення та ділення

Слайд 2

Сьогодні Всі старанно попрацюєм, Помилок не буде, факт! І уважно помудруєм, Щоб мати добрий результат.

Слайд 3

Сьогодні Емоційне налаштування та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Сьогодні ми продовжуємо вивчати таблицю множення. Чи відомо вам, що до шкільної програми таблицю множення вперше було введено в Англії у Середні віки, це була таблиця множення до 12, яку юні британці вивчають і в наш час. А ось в Індії учні досі вивчають первісний варіант таблиці множення — до 20. Сьогодні ми вивчатимемо таблицю множення числа 5!

Слайд 4

Сьогодні Усне опитування. Назвіть арифметичні дії першого ступеня; другого ступеня. Яку арифметичну дію слід виконати на першому (другому) ступені, щоб стало більше; менше? Як знайти число, яке на кілька одиниць (у кілька разів) більше за дане число; менше за дане число? Якою дією можна замінити множення?

Слайд 5

Сьогодні Усне опитування. Як знайти невідомий доданок? невідомий множник? Що означає від числа a відняти число b? Що означає число a розділити на число b? Як знайти невідоме зменшуване? ділене? Як знайти невідомий від’ємник? дільник? Як змінюється значення суми (добутку), якщо один із доданків (множників) збільшується?

Слайд 6

Сьогодні Усне опитування. Як змінюється значення різниці (частки), якщо зменшуване (ділене) збільшується? зменшується? якщо від’ємник (дільник) збільшується? зменшується? Сформулюйте переставний закон додавання; переставний закон множення. Чи може значення суми (добутку) двох чисел дорівнювати нулю? дорівнювати одному з доданків (множників)?

Слайд 7

Сьогодні Усне опитування. Чи може значення різниці (частки) двох чисел дорівнювати нулю? одиниці? Як помножити число на 10? Як поділити кругле число на 10?

Слайд 8

Сьогодні Розв’яжи задачі (будинок з цеглинок LEGO) 24 олівці розклали в 4 коробки порівну. Скільки олівців поклали у кожну коробку? 4 6 10 3 18 6 6

Слайд 9

Сьогодні Розв’яжи задачі (будинок з цеглинок LEGO) До початку екскурсії діти утворили 9 пар. Скільки дітей їде на екскурсію? 4 6 15 3 18 6 18

Слайд 10

Сьогодні Розв’яжи задачі (будинок з цеглинок LEGO) У кав’ярні 12 тістечок розклали по 3 тістечка на тарілку. Скільки знадобилось тарілок? 4 6 15 3 6 18 4

Слайд 11

Сьогодні Розв’яжи задачі (будинок з цеглинок LEGO) Із 21 метра тканини пошили 7 однакових сорочок. Скільки метрів тканини витратили на одну сорочку? 6 15 3 6 18 4 3

Слайд 12

Сьогодні Розв’яжи задачі (будинок з цеглинок LEGO) До кіоску завезли 5 ящиків морозива по 3 кг в кожному. Скільки кілограм морозива завезли до кіоску? 6 15 6 18 4 3 15

Слайд 13

Сьогодні Розв’яжи задачі (будинок з цеглинок LEGO) Петрик купив зошити на 24 гривні по 3 гривні кожен. Скільки зошитів купив Петрик? 8 6 18 4 3 15 8

Слайд 14

Сьогодні Хвилинка каліграфії Напиши відповідь останньої задачі каліграфічно.

Слайд 15

Сьогодні Хвилинка каліграфії

Слайд 16

Сьогодні Рухлива вправа.

Слайд 17

Сьогодні Завдання 1. Закінчи складання таблиці множення числа 5. Які випадки множення числа 5 ти вже знаєш? Досліди таблицю. У чому її «секрет»? Назви результати в порядку зростання; у порядку спадання. 5 ∙ 5 = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 5 ∙ 6 = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 5 ∙ 7 = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 5 ∙ 8 = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 4 = 5 ∙ 9 = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 5 ∙ 10 = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 25 30 35 40 45 50

Слайд 18

Сьогодні Завдання 2. Досліди таблицю множення числа 4. Визнач закономірність у змінюванні результатів. Віднови рівності. Розкажи переставний закон множення. Значення яких виразів ти можеш назвати без обчислень?

Слайд 19

Сьогодні Завдання 4. Оленка винайшла власний спосіб відтворення результатів таблиці множення числа 5. Розгадай його. Спробуй придумати свій спосіб запам'ятовування. 5 ∙ 3 = 15 5 ∙ 6 = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 15 + 15 = 30 5 ∙ 9 = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 15 + 15 + 15 = 45 5 ∙ 4 = 20 5 ∙ 8 = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 20 + 20 = 40

Слайд 20

Сьогодні Завдання 4. Обведи в числовому ряді «зайве» число. 25 10 40 15 35 22 45 30 20

Слайд 21

Сьогодні Завдання 5. Віднови таблицю множення. Склади з кожної рівності на множення дві рівності на ділення. 5 ∙ 5 = 5 ∙ 6 = 5 ∙ 7 = 5 ∙ 8 = 5 ∙ 9 = 5 ∙ 10 = 25 30 35 40 45 50 25 : 5 = 30 : 5 = 35 : 5 = 40 : 5 = 45 : 5 = 50 : 5 = 5 6 7 8 9 10 25 : 5 = 30 : 6 = 35 : 7 = 40 : 8 = 45 : 9 = 50 : 10 = 5 5 5 5 5 5

Слайд 22

Сьогодні Завдання 7. Розв'яжи задачу. Склади і розв'яжи можливі обернені задачі. 35 марок наклеїли на конверт, по 5 марок в одному ряді. Скільки рядів марок на конверті? 3 5 : 5 = 7 (р.) Відповідь: 7 рядів марок на конверті.

Слайд 23

Сьогодні Завдання 8. розглянь відрізок СН завдовжки 12 см. Розділи його точками на чотири рівні частини. Н Т 1 5 см : 5 = 3 (см) 15 см 3 см

Слайд 24

Сьогодні Рухлива вправа.

Слайд 25

Сьогодні Завдання 2. Віднови попередній і наступний табличні випадки множення. Підручник Сторінка129

Слайд 26

Сьогодні Завдання 2. Віднови попередній і наступний табличні випадки множення. Підручник Сторінка129

Слайд 27

Сьогодні Завдання 5. Із числового ряду вилучи «зайве» число. 10 25 12 35 20 15 40 30 45 Підручник Сторінка129

Слайд 28

Сьогодні Завдання 6. Обчисли за зразком. За потреби користуйся таблицею. , оскільки , оскільки , оскільки , оскільки , оскільки Підручник Сторінка129

Слайд 29

Сьогодні (для відкриття інтерактивного завдання натисніть на помаранчевий прямокутник) Відкрити онлайнове інтерактивне завдання

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика