Р І В Н Я Н Н Я
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
після уроку учні зможуть формувати означення рівняння, кореня рівняння розв’язувати нескладні рівняння на основні залежності між компонентами арифметичних дій розв’язувати задачі за допомогою складання рівнянь Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
Навіть найменший інтерес, що виникає у вас, необхідно задовольнити і дізнатися більше, ніж знаєте. Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
Навіть найменший інтерес, що виникає у вас, необхідно задовольнити і дізнатися більше, ніж знаєте. Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
А.Швейцер Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
МИ ПОЧИНАЄМО ВИВЧЕННЯ НОВОГО ДЛЯ ВАС ПРЕДМЕТА – АЛГЕБРИ, ЯКУ ВИ БУДЕТЕ ВИВЧАТИ ДО ЗАКІНЧЕННЯ ШКОЛИ. Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
АЛГЕБРА ОДИН ІЗ РОЗДІЛІВ МАТЕМАТИКИ, В ЯКОМУ СПОЧАТКУ ПЕРЕВАЖНО РОЗГЛЯДАЛОСЬ РОЗВЯЗУВАННЯ РІЗНИХ РІВНЯНЬ. ТУТ ВИВЧАЮТЬСЯ ПЕРЕВАЖНО ДІЇ НЕ З КОНКРЕТНИМИ ЧИСЛАМИ, А З ЧИСЛАМИ, ЯКІ ПОЗНАЧАЮТЬСЯ БУКВАМИ БУКВЕНА СИМВОЛІКА ДАЄ ЗМОГУ РОЗВЯЗУВАТИ ДОСИТЬ ПРОСТО НАВІТЬ ТІ ЗАДАЧІ, ЯКІ В КУРСІ МАТЕМАТИКИ 5-6 КЛАСІВ БУЛИ СКЛАДНИМИ, А ІНКОЛИ НАВІТЬ ЇХ І НЕМОЖЛИВО БУЛО РОЗВЯЗАТИ. Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
ДЕЯКІ АЛГЕБРАЇЧНІ ПОНЯТТЯ І ЗАГАЛЬНІ ПРИЙОМИ РОЗВ`ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЗНАЛИ ВЖЕ У СТАРОДАВНЬОМУ ВАВІЛОНІ ТА ЄГИПТІ ПОНАД 4000 РОКІВ ТОМУ. Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
ЗНАЧНИЙ ВНЕСОК У СТВОРЕННЯ АЛГЕБРИ ЗРОБИВ ВИДАТНИЙ ДАВНЬОГРЕЦЬКИЙ МАТЕМАТИК ДІОФАНТ (ІІІ СТ.), ЯКОГО ПО ПРАВУ НАЗИВАЮТЬ “БАТЬКОМ АЛГЕБРИ”. ДІОФАНТ УМІВ РОЗВ`ЯЗУВАТИ ДУЖЕ СКЛАДНІ РІВНЯННЯ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ ДЛЯ НЕВІДОМИХ ЧИСЕЛ БУКВЕНІ ПОЗНАЧЕННЯ Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
НА ПОЧАТКУ НАШОЇ ЕРИ ГРЕЦЬКА НАУКА І КУЛЬТУРА ЗАНЕПАЛИ, ПРОТЕ В ЦЕЙ ПЕРІОД ВЕЛИКИХ УСПІХІВ У РОЗВИТКУ МАТЕМАТИКИ ДОСЯГЛИ ІНДІЙСЬКІ ВЧЕНІ. З V ПО ХІІ СТ. НИМИ БУЛО ЗРОБЛЕНО БАГАТО ВІДКРИТІВ, ЗОКРЕМА В АЛГЕБРІ. Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
КУЛЬТУРУ ДАВНІХ ІНДІЙЦІВ ПЕРЕЙНЯЛИ ЇХНІ СУСІДИ – АРАБИ, УЗБЕКИ, ПЕРСИ, ТАДЖИКИ ТА ІН. А В ІХ-ХV СТ. СВІТОВИМ ЦЕНТРОМ НАУК СТАЄ СЕРЕДНЯ АЗІЯ, ЯКА ПОДАРУВАЛА СВІТУ БАГАТО ВЧЕНИХ-МАТЕМАТИКІВ Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
ЦЕ БУВ ПЕРШИЙ У СВІТІ ПІДРУЧНИК З АЛГЕБРИ. САМЕ СЛОВО “АЛГЕБРА” ПОХОДИТЬ ВІД СЛОВА “АЛЬ-ДЖЕБР”, ЩО ОЗНАЧАЕ ПЕРЕНЕСЕННЯ ВІД`ЄМНИХ ДОДАНКІВ З ОДНІЄЇ ЧАСТИНИ РІВНЯННЯ В ДРУГУ ІЗ ЗМІНОЮ ЗНАКІВ. Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
У ПОДАЛЬШИЙ РОЗВИТОК АЛГЕБРИ ВЕЛИКИЙ ВНЕСОК ЗРОБИЛИ ЄВРОПЕЙСЬКІ ВЧЕНІ ФРАНСУА ВІЄТ (1540-1603), РЕНЕ ДЕКАРТ (1596–1650) , ЯКІ ВВЕЛИ В АЛГЕБРУ БУКВИ І РОЗРОБИЛИ ПРАВИЛА ДІЙ З БУКВЕНИМИ ВИРАЗАМИ Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
Захист від невдач Як знайти невідомий доданок? Як знайти невідоме зменшуване? Як знайти невідомий від’ємник? Як знайти невідомий множник? Як знайти невідоме ділене? Як знайти невідомий дільник? Знайдіть невідомий член рівняння 5 х = 50, х 7 = 42, 18 - х = 75. Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
«Відкриття – 10 % натхнення і 90% праці» Т.Едісон Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
РІВНЯННЯ – ЦЕ РІВНІСТЬ, ЩО МІСТИТЬ ЗМІННУ ЧИСЛО, ЯКЕ ЗАДОВІЛЬНЯЄ РІВНЯННЯ, НАЗИВАЄТЬСЯ КОРЕНЕМ РІВНЯННЯ АБО РОЗВЯЗКОМ РІВНЯННЯ РОЗВЯЗАТИ РІВНЯННЯ – ОЗНАЧАЄ ЗНАЙТИ ВСІ ЙОГО КОРЕНІ АБО ПОКАЗАТИ, ЩО ЇХ НЕМАЄ Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
«Не достатньо мати лише добрий розум, головне – це раціонально використовувати його» Р.Декарт Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
Бліц-опитування Які з чисел -2,5; 5; 7,5 є коренем рівняння (х-6,5)(х+1,5)=9? Складіть будь-яке рівняння, коренем якого є число -15. Скільки коренів має х(х-2)(3+х)? Чи має рівняння 7+х=х розв’язки? Чому? Покажіть ліву та праву частини рівняння 2х+3=3х-8 та назвіть його члени. Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
«Я буду молодець якщо зроблю це…» х-12=32; 6х=3,6; -10х=8; х=12; -10+х=15; 2х+5=12; 1-3х=25. Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
Таблиця-ключ Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
Всі люди різні – не кращі, не гірші, а просто різні. Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
Розв’яжіть рівняння: Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
РЕФЛЕКСІЯ Чи досягли мети уроку Залежність результативності роботи від вибору форми роботи Найоригінальніша вправа на уроці Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ П.31; № 879, № 881 (середній та достатні рівні) № 879, № 881, № 892 (високий рівень) Вчитель математики Цой І.Ф. Іллінська ЗОШ І-ІІІ ступенів Чаплинського району Херсонської області
Схожі презентації
Категорії