Число і цифра 2
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
математика 1 клас Число і цифра 2. Взаємне розміщення предметів у просторі (зліва, справа, посередині, близь ко, далеко). Розрізнення предметів за матеріалом, призначенням, кольором, довжиною за підручником «Математика 1 клас» Ф.М. Рівкінд, Л.В. Оляницька.
I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу Весела лічба Добрий лікар Айболить склавши руки не сидить. Черга вже на лікування: «Я за вами», «Хто останній?» Всі проходять — два шпаки, три корови, два вовки, і ведмідь, і черв'ячок, і поранений жучок. Добрий лікар Айболить хворих вилікує вмить Скільки тварин прийшло лікуватись до лікаря? Хто був першим?
Усна лічба «Ланцюжок» Полічить усно: від 4 до 9, від 10 до 7, від 8 до 4, від 6 до 1. Відгадайте загадку: два кінця, два кільця, а всередині — цвях. - Яке число почули в загадці? Чого буває тільки по два? - А ще говорять, коли речей по два — пара. - Які пари предметів ви знаєте?
Робота за підручником та зошитом 1) Виконання № 1 за підручником. - Кого на малюнку два? - Чого на малюнку два? - Яке Телятко за порядком? 2) Виконання № 1 за зошитом із друкованою основою. Зафарбуйте другу зірочку. - Скільки зірочок стало? ВИСНОВОК: ОДИН ТА ОДИН БУДЕ ДВА.
- У якому вагоні знаходиться число 2? - Яке число стоїть перед ним? ВИСНОВОК: число 1 — попереднє до числа 2; число 2 — наступне до числа 1.
А оце ось цифра 2. В неї кругла голова, довгий хвіст, зігнута шийка. Отака, як бачиш, двійка. Пливе лебідь у ставку, вигнув шию він тонку, хвостик вгору припідняв, цифру 2 нам показав.
2. Робота з набірним полотном. В лісі білочка жила і грибок нам принесла. А за нею їжачок, теж приніс один грибок. - Як отримали число два? - Число два позначається цифрою 2.
3. Робота за підручником. Завдання № 2 Скільки їжачків? - З якої казки ці герої? - Хто знаходиться ближче до зайця: їжак чи їжачиха? Хто — далі? - Хто попереду зайця? Хто - позаду? - Між ким знаходиться заєць? Завдання № 3 - За якою ознакою ви виділили зайвий предмет? - З чого зроблені предмети?
4. Робота в зошитах із друкованою основою. Завдання № 2-5 5. Самостійна робота. «Дивися, не позіхай, кількість предметів і цифру правильно сполучай».
VII. Підсумок уроку МОЛОДЦІ! - З яким числом ми ознайомились на уроці? - Чого у людини по два? - Чим відрізняються друкована і письмова цифра 2?
http://akartinki.narod.ru/24.htm - анімаційні тварини http://miranimashek.com/- анімаційні картинки http://www.lenagold.ru/ - кліпарти на прозорому фоні http://www.design-warez.ru/ - фони слайдів для фізхвилинки http://www.ruminus.ru/ - мінусовка для фізхвилинки Оформлення презентації: http://educat.at.ua/ - фон Доброгорська Г.В.
Схожі презентації
Категорії