"Одяг Стародавньої Індії" - презентація з культури - SvitPPT
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Наслідки конкісти Відкриття і завоювання нових земель. Християнізація. Перенесення принципів європейської культури на новий континент. Іспанці та португальці зруйнували храми індіанців, з цих матеріалів та на фундаментах руїн побудували католицькі храми. Панівним став європейський стиль бароко, що своєю декоративністю, пишністю був співзвучним мистецтву індіанців.
Культова архітектура Мексики Гігантські масштаби. Багатство скульптур Язичницькі емблеми й символи (від індіанських майстрів).
Кафедральний Собор Успіння Пресвятої Богородиці в Мехіко Збудований з каменів зруйнованого ацтекського храму бога війни Уїцилопочтлі. Поєднує риси ренесансу, бароко і неокласицизму.
Церковный комплекс Бон-Жесус-ду-Конгоньяс XVIII ст., Бразилія. Розкішний інтер'єрам з безліччю оригінальних скульптур, яскравий зразок бароко. Величні сходи прикрашають 12 фігур пророків.
Кафедральний собор —храм ДівиМарії --католицький собор архієпархії Бразилиіа. Споруджений в стилі модернізм за проектом відомого архітектора Оскара Нимейєра.
СТІНОПИСИ МЕКСИКИ У 1946 р. американський фотограф Джайлз Хейлі, який досліджував історію майя, потрапив у загублене в джунглях священне місто Укуль. Головною спорудою центру міста був триярусний акрополь (висока частина, первинне поселення, слугувало для прихисту городян), на якому розташовано понад 10 різних культових будівель. В одному з цих храмів Хейлі виявив унікальні кольорові розписи, датовані кінцем VIII ст. Завдяки їм місто отримало нову назву — Бонампак, («розфарбовані стіни»).
Мексиканський муралізм Це монументальне мистецтво (живопис на архітектурних спорудах), яке дістало назву муралізм (настінний живопис). На початку ХХ ст. молоді художники, натхненні Мексиканською революцією, проголосили нові творчі ідеї: мистецтво має бути масовим, національним; звертатися до народу; відроджувати давню культуру індіанців. Відтоді стіни громадських будівель стали оформляти циклами фресок, сюжети яких відображали життя народу, його боротьбу та історію країни.
Представники мексиканського муралізму Ідеї свободи і прав простих людей лягли в основу муралізму. Муралісти хотіли показати трагедію людей, загнаних у суспільство насильства та безправ'я. Карлос Меріда. Настінний розпис у мерії р. Чьяпа-де-Корсо
Хосе Ороско (1883—1949) – живописець. Був учасником революції. Показує загибель, біль і скорботу простих людей. Яка фреска виражає віру в майбутнє? Материнство Прощання Окоп
Представники мексиканського муралізму Дієго Рівера (1886—1957) – найбільш скандальний і видатний культурний діяч Мексики через прокомуністичні погляди та стосунки із жінками. «Історія Мексики» Фреска в Національному палаці Мехіко
Давид Сікейрос (1896—1974) – живописець, політичний активіст. Сам вибрав для себе друге ім'я - Давид. Його цікавило, що Давид бився з велетнем і переміг його. Сікейрос відчував себе таким же бійцем. «Автопортрет»
Поліфорум, музей сучасного мистецтва Пам’ятник муралізму, відкритий у 1971 р. Збудований і розписаний за проектом і під керівництвом видатного мексиканського художника Давида Сікейроса. На дванадцятигранній будівлі зображено моменти історичного поступу людства.
Поліфорум (музей сучасного мистецтв) Пневматичний ліфт у музеї піднімає глядачів у зал із рухомою підлогою, що обертається. Глядач пересувається вздовж стін, то віддаляючись від них, то наближаючись. У поле його зору потрапляють різні фрагменти фрески. Такий прийом, за задумом митця, дозволяє глядачеві відчути себе частиною зображеного дійства.
Фріда Ка ло де Ріве ра (1907 — 1954) — мексиканська художниця, найбільш відома автопортретами
Схожі презентації
Категорії