Гурток “Художнє мистецтво”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Центр дитячої та юнацької творчості Смілянського району гурток “Художнє мистецтво” Практика роботи Сенька Сергія Івановича Керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва, спеціаліста I категорії, Сунки - 2013
Дитячий колектив гуртка “Художнє мистецтво” був створений за сприяння ЦДЮТ Смілянського району у 2012 році на базі Сунківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Керівником гуртка є вчитель І категорії Сергій Іванович Сенько
Декоративно-ужиткове мистецтво – синтез скульптури, живопису та графіки. Особливість що вирізняє його з поміж інших видів мистецтв є стилістичність. У творах декоративно-ужиткового мистецтва не існує прямої подібності з дійсністю, хоча основою зображення є реальні предмети чи їх форми. Ще одна особливість – це біфункційність даного виду мистецтва. Лише у творах декоративно-ужиткового мистецтва поєднується утилітарні та естетичні функції. Прості та доступні твори декоративно-ужиткового мистецтва, яскраві за формою та кольором, виразні, завдяки чому виникає естетична взаємодія, тісний зв’язок зі світом прекрасного та духовною пам’яттю народу. Декоративно-ужиткове мистецтво дає змогу кожній людині індивідуалізувати свій побут, своє оточення, виявити свої естетичні вподобання, свій смак. Можна сказати, що у декоративно-ужитковому мистецтві закладено гармонію існування людини та речей. Зміст навчання дітей в гуртку - здобуття практичних навичок живопису, графіки, конструювання, скульптури, декоративного мистецтва. Навчання дітей на початковому етапі малюванню олівцем з наступним переходом до малювання м’якими матеріалами: вугіллям, сангіном, пастеллю, формуючи вміння передавати фактуру предмета, потім засвоєння навичок роботи з фарбами. Навчання виготовлення об’ємних предметів з глини та пластиліну на заняттях з ліплення, виготовлення аплікацій та конструювання, де діти вчаться виготовляти оригамі з домальовкою, ялинкові прикраси, сувеніри, вітальні листівки.
Інноваційні підходи до організації гурткової роботи з образотворчого мистецтва М Е Т А - Особистісний розвиток учнів і забезпечення їх емоційно-естетичним досвідом під час сприймання навколишнього світу і художньо-практичної діяльності та оцінюванні творів мистецтва; - формування потреб в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленню. З А В Д А Н Н Я розвиток асоціативно-образного та просторового мислення, уяви, фантазії, пам’яті, творчих здібностей ; формування культури через сприйняття творів мистецтва, почуття кольору, ліній ритму, композиції, колориту. ознайомлення учнів з образотворчим мистецтвом України, символікою, оберегами, звичаями, традиціями.
Основні методи - застосування ТЗН; - застосування комп’ютерних технологій; - практична робота творчого характеру; - наочність; - роздатковий матеріал; - домашнє завдання пошукового змісту.
Чим частіше на уроках мистецтв буде панувати атмосфера співпраці між учителем і учнем, тим більше можливостей матимуть школярі для мислення, творчості, фантазії в позаурочний час. Це сприятиме формуванню мислячої, активної особистості.
Дитячий колектив художнього гуртка “Художнє мистецтво” робить усе, щоб бути взірцем Сунківської загальноосвітньої школи на рівні району, області.
Схожі презентації
Категорії