Цирк
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Різні види мистецтва складалися історично як вираження багатства проявів дійсності та індивідуальних особливостей її сприйняття людиною. Поділ мистецтва на види обумовлений кількома чинниками: 1) естетичним багатством і розмаїттям дійсності; 2) духовним багатством естетичних потреб і здібностей людини; 3) багатством і різноманіттям культурних традицій, художніх засобів і технічних можливостей мистецтва.
Оскільки множинність видів мистецтва дозволяє естетично більш-менш повно освоювати світ у всій його складності і багатстві, то не існує головних і другорядних мистецтв. Кожний вид має свої сильні та слабкі сторони порівняно з іншими мистецтвами, але всі вони перебувають у відношеннях взаємного доповнення (що особливо яскраво проявляється у певних видах синтетичного мистецтва.
Циркове мистецтво сформувалося з народних площадкових уявлень і спортивних змагань, що театралізуються. Головний герой цирку — артист, який долає, здавалося б, непереборні перешкоди, поетизує фізична праця, відвагу винахідливість людини, створює узагальнений художній образ. Образ цей розкривається переважно за допомогою специфічних циркових засобів — трюків. Вибір і композиція трюків підлеглий задачі створення образу. Комбінація трюків з іншими акторськими діями складають номер — окремий закінчений витвір циркового мистецтва, поєднання декількох різнохарактерних (різножанрових) номерів — уявлення.
Циркове мистецтво належить до так званого «веселого жанру» і включає в себе акробатику, еквілібристику
Амфітеатр Астлея вважають першим в світі стаціонарним цирком. В 1782 році Астлей збудував в Парижі ще один стаціонарний цирк, в якому пізніше стали давати уявлення сімейство Франконі. Поступово цирки отримали велике розповсюдження.
Мистецтво цирку оптимістично і гуманно, його головна задача — прославляння сміливої, сильної, спритної, гармонійно розвинутої людини. Мистецтво цирку відоме із стародавніх часів і пов'язане з трудовими процесами, побутом і релігійними культами
Виступи професійних циркових артистів були відомі в Давньому Єгипті, Стародавній Греції, Стародавньому Римі, Візантії та інших країнах.
Дресирувальник підкоряє своїй волі царя звірів і тим самим розкриває необмежену владу людини над всім царством тварин. Той же принцип лежить і в роботі акробата, який своїм запаморочливим польотом розкриває вільне володіння людини простором, своїм тілом, відчуттям рівноваги. Клоун відверто глузує з приводу людських звичок, простої інерції життя, змушуючи нас подивитись на звичні речі відсторонено та із гумором.
Мистецтво цирку - це у певному сенсі мистецтво ювеліра. Цирковий артист також є ювеліром не тільки тому, що від нього потрібна така ж майстерність, така ж точність і філігранність в роботі, але і тому, що по самому своєму змісту і значенню його робота схожа з роботою людини, що шліфує алмаз, але в даному випадку мова йде про майстерність володіння такими здібностями, що виходять за межі звичайних здібностей людини.
Мистецтво цирку оптимістично і гуманно, його головна задача — прославляння сміливої, сильної, спритної, гармонійно розвинутої людини.
Схожі презентації
Категорії