Методика гурткової роботи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Головним завданням вищої школи – є створення умов для повноцінного виявлення та розвитку особистісних функцій суб’єктів освітнього процесу.
Пріоритетним завданням освіти України у новому тисячолітті є така організація процесу набуття знань, яка б сприяла розвитку особистості студента, виявлення його творчого потенціалу.
Гурток – це демократичне студентське об’єднання, мета якого – спонукати студента до певного виду діяльності, розвивати його природні здібності, творчий потенціал, тобто використовувати в повному обсязі особистісно-орієнтований підхід.
Основною метою історичного гуртка є: всебічний розвиток особистості її нахилів і талантів; підвищення інтересу до історичної дисципліни, її ролі в процесі розвитку людської цивілізації; поглиблене вивчення навчальної програми з дисципліни; розвиток умінь самостійно організовувати навчальну роботу; виховувати повагу до власної історії, любові до рідного краю.
Основним завданням історичного гуртка є: навчити орієнтуватись у загальних історичних процесах, зіставляти конкретну досліджувану подію чи явище у зв’язку з іншими, на основі набутих знань зіставляти факти, порівнювати та робити висновки.
Формами та видами діяльності роботи гуртка є: пошуково-краєзнавча робота; участь в організації і проведенні масових заходів; участь в екскурсіях, прогулянках, походах, експедиціях; науково-дослідницька колективна та індивідуальна робота з документами і музейними матеріалами.
Успіх роботи гуртка залежить від уміння, бажання, ініціативи і знань його керівника, який забезпечує наукове і методичне керівництво.
Робота предметного гуртка базується на таких принципах: особистісного підходу; індивідуального підходу; відкритості студентського об’єднання, що передбачає добровільність входження в нього; створення оптимальних умов для саморозвитку та самореалізації.
Схожі презентації
Категорії