X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Вступ до мови програмування С++

Завантажити презентацію

Вступ до мови програмування С++

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Вступ до мови програмування С++ Максименко Марина Миколаївна вчитель інформатики вищої категорії, вчитель-методист Конотопської гімназії Конотопської міської ради Сумської області 2008 р.

Слайд 2

Зміст Історія створення Алфавіт Ідентифікатори Структура програми Директиви препроцесора Заголовкові файли Текст першої програми Виведення повідомлень на екран Створення першої програми Виконання першої програми Збереження першої програми Дослідження Ширина виведення Література

Слайд 3

Історія створення 1972 р. – Деніс Рітчі та Брайан Керніган розробили мову програмування С. 1980 р. – Бьяртні Страуструп створив розширення мови С++ С++ дозволяє розробляти програми з використанням як традиційного структурного так й об'єктного підходу. Програми, складені мовою С++, можуть бути виконані на ПК різних виробників і в різних операційних системах

Слайд 4

Алфавіт - набір допустимих символів. Великі й малі літери латинського алфавіту: A, …, Z, a, …, z; Цифри 0, 1, …, 9; Спеціальні символи: “ ‘()[]{}.,;:?!~*+-= \ / | # % $ & ^ @ _

Слайд 5

Ідентифікатор це назва (ім'я), яку користувач надає об'єктам, наприклад, змінним, сталим, функціям. Ідентифікатори можуть складатися: Великих і малих літер латинського алфавіту: A, …, Z, a, …, z; Цифр 0, 1, …, 9; Символу підкреслення. Увага! Завжди починається з букви або із символу підкреслення Однакові за змістом малі та великі літери вважаються різними символами

Слайд 6

Структура програми //коментарі у кінці рядка #include … #include Інші директиви препроцесора … Оголошення глобальних змінних Оголошення глобальних сталих Оголошення та створення функцій користувача … Тип_результату_функції main() { Оголошення локальних змінних Оголошення локальних сталих Команди /* коментар бедь-де */ return 0 } // приклад 1 #include int main() { cout

Слайд 7

Директиви препроцесора Препроцесор – це програма, яка опрацьовує директиви, перша фаза компіляції. Директиви – це команди компілятора. Директиви мови С++ починаються із символу # (читати “паунд”) Директива #include (читати “паунд інклуд”) – необхідна для включення у програму кодів із зазначеного після неї файлу. Файли, які приєднуються директивою #include, називаються файлами заголовків (заголовковими файлами, бібліотеками).

Слайд 8

Заголовкові файли Загальний вигляд директиви: #include - розміщенні у папці include #include “шлях_до_файлу\назва.розширення” Деякі заголовкові файли: Iostream.h (читати “ай-оустрім”) – операції з потоками введення-виведення Conio.h – робота з клавішами Math.h – застосування різних математичних функцій

Слайд 9

Текст першої програми #includ //підключення заголовкового файлу #includ Int main() // головна функція { // групуючи символи cout

Слайд 10

Виведення повідомлень на екран Cout

Слайд 11

Створення першої програми

Слайд 12

Виконання першої програми

Слайд 13

Збереження першої програми

Слайд 14

Дослідження Внести зміни в текст програми: cout

Слайд 15

Ширина виведення Модифікатор setw дозволить регулювати кількість символів, займаних виведеним числом. Увага! Включити в програму заголовковий файл cout

Слайд 16

Література Лєхан С.Ф. Інформатика С++. Спецкурс. 10-12 класи. – Шепетівка; Аспект, 2007. Глинський Я.М., Анохін В.Є., Ряжська В.А. С++ і С++ Builder. Навчальний посібник. – Львів: СПД Глинський, 2006. Глушаков С.В., Смирнов С.В., Коваль А.В. Практикум по С++. – Харков: Фолио, 2006. Павловская Т.А. С/С++. Программирование на языке высокого уровня. – СПб.: Питер, 2003

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика