X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Вернісаж моделей

Завантажити презентацію

Вернісаж моделей

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

«Вернісаж моделей» Підготувала учениця 9-А класу Габор Даніела

Слайд 2

Модель Модель (рос. модель, англ. model, нім. Modell n, фр. modèle, від лат. modulus — «міра, аналог, зразок») — відтворення чи відображення об'єкту, задуму (конструкцій), опису чи розрахунків, що відображає, імітує, відтворює принципи внутрішньої організації або функціонування, певні властивості, ознаки чи(та) характеристики об'єкта дослідження чи відтворення (оригіналу). Модель — це деякий матеріал чи описово представлений об'єкт або явище, що є спрощеною версією модельованого об'єкта або явища (прототипу) і в достатній мірі повторює властивості, суттєві для цілей конкретного моделювання (опускаючи несуттєві властивості, в яких він може відрізнятися від прототипу). Розрізняють натурні, фізичні, теоретичні, математичні та ін. моделі.

Слайд 3

Смислове навантаження терміна «модель» багатопланове: а)зразок, взірцевий примірник чогось; б) тип, марка конструкції; в) те, що є матеріалом, натурою для відтворення; г) зразок, з якого знімається форма для відливання в іншому матеріалі; д) комп'ютерна модель, е) розрахункова модель, ж) теоретична модель (процесу, конструкції тощо).

Слайд 4

Моделювання: суть процесу Поняття комп'ютерної моделі сьогодні представлено різними варіантами думок, але всі вони сходяться в тому, що це результат роботи програми, причому в контексті: модель дорівнює результату дій фахівця, який працює у специфічній моделює середовищі тієї чи іншої програми. Виділяють три типи моделей: пізнавальні, прагматичні та інструментальні. У першому випадку, формуючий аспект виражений більш як прагнення отримати модель у форматі втілення знань, пізнання теорії, глобального процесу. Прагматична модель - дає уявлення про практичних діях, робочого, системі управління виробництвом, виробі, верстаті. Третій варіант розуміється як середовище побудови, аналізу і тестування всіх моделей взагалі. Зазвичай комп'ютерне моделювання - це діяльність спеціаліста по побудові та дослідженню матеріального або ідеального (віртуального) об'єкта, заміщення досліджувану систему, але адекватним чином відображає її істотні сторони, якісні та кількісні характеристики.

Слайд 5

Види моделей Табличні Ієрархічні Графи Мережеві інформаційні моделі Об'єктно-орієнтовані моделі

Слайд 6

Комп'ютерна модель Комп'ютерна модель - це природно. Комп'ютерне моделювання використовується повсюдно, робить проектування і виробництво реальних систем, машин, механізмів, товарів, виробів економічним, практичним, ефективним. Результат завжди перевершує очікування, які були попередньо змодельовані. Людина завжди будував моделі, але з появою комп'ютерної техніки математичні, обчислювальні та програмні методи підняли ідеї та технології моделювання на незвичайну висоту, зробили широкий спектр застосування: від примітивно-технічного рівня до рівня високого мистецтва і творчості. Комп'ютерна модель - це не тільки більш досконалий космічний корабель або концептуальна система для розуміння суспільної свідомості, але і реальна можливість оцінити зміну клімату на планеті або визначити наслідки падіння комети через кілька сотень років.

Слайд 7

Види комп'ютерних моделей Технічні моделі Системні моделі Абстракція в моделювання https://youtu.be/KV5a267H9TA

Слайд 8

Галузі викорстання Бази даних Адміністра тор ба зи да них — особа, що відповідає за вироблення вимог до бази даних, її проектування, реалізацію, ефективне використання та супровід, включаючи управління обліковими записами користувачів БД і захист від несанкціонованого доступу. Не менш важливою функцією адміністратора БД є підтримка цілісності бази даних. Код спеціальності по Класифікатору професій ДК 003:2010 - 2131.2.

Слайд 9

Веб-дизан Веб-дизайн (англ. web design) — галузь веб-розробки, що охоплює цілий ряд напрямів і дисциплін із створення та супроводу сайтів або веб-застосунків, таких як графічний веб-дизайн, проектування інтерфейсів, авторинг (у тому числі стандартизований код і власницьке програмне забезпечення), використовність та оптимізація для пошукових систем. Найчастіше виконання різних етапів процесу веб-дизайну забезпечують відповідні спеціалісти (менеджер проекту, дизайнер, веб-програміст, веб-майстер тощо), хоча деякі веб-дизайнери можуть виконувати усе самостійно. Термін веб-дизайн зазвичай використовують для опису проектування й реалізації клієнтської частини веб-сайту, включаючи верстку.

Слайд 10

Системний адміністратор Систе мний адміністра тор (від англ. system administrator, systems administrator) — працівник, посадові обов'язки якого передбачають забезпечення роботи комп'ютерної техніки, комп'ютерної мережі і програмного забезпечення в організації. Інша назва — сисадмін, sysadmin (прийшла з комп'ютерного сленгу). Системний адміністратор може бути, в залежності від розміру організації, або працівником підрозділу інформаційних технологій, або окремою штатною одиницею. Виконувати функції системного адміністрування може також аутсорсингова компанія.

Слайд 11

3D-моделювання У комп'ютерній графіці 3D-моделювання — це процес розробки математичного представлення будь-якої тривимірної поверхні об'єкта за допомогою спеціалізованого ПЗ. Продукт моделювання є 3D-модель. Вона може бути представлена у вигляді програмного коду або відображена у вюпорті чи вювері, як 3D-модель, а також за допомогою двовимірного зображення, що створюється за допомогою процесу рендерингу. 3D-моделі можуть створюватись вручну або автоматично. Виготовлення моделей вручну є подібним до створення скульптури в пластичному мистецтві.

Слайд 12

Розробка комп'ютерних ігор Відеогра — це електронна гра, в ігровому процесі якої гравець використовує інтерфейс користувача, щоб отримати зворотну інформацію з відеопристрою. Електронні пристрої, які використовуються для того щоб грати, називаються ігровими платформами. Наприклад, до таких платформ належать персональний комп'ютер та гральна консоль. Пристрій введення, який використовується для керування грою, називається ігровим контролером. Це може бути, наприклад, джойстик, клавіатура та мишка, геймпад або сенсорний екран.

Слайд 13

Зразки комп'ютерних моделей Sweet Home 3D

Слайд 14

Blender

Слайд 15

SketchUp Make

Слайд 16

LEGO Digital Designer

Слайд 17

nanoCAD free

Слайд 18

Sculptris

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Інформатика