X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Соціальні мережі

Завантажити презентацію

Соціальні мережі

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

* 3/ Соціальні мережі Рівненський медіа-клуб | Міжнародний фонд “Відродження” Лабораторія Громадських Медіа

Слайд 2

* 1. Ближче познайомити вас із явищем компютерних соціальних мереж. 2. Навчити вас ефективно використовувати можливості у вашій власній медіа діяльності. 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі.МЕТА

Слайд 3

* “Якщо вас немає в Інтернеті (соціальних мережах), вважайте, що ви не існуєте” Білл Гейтс 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі. КРЕДО

Слайд 4

«Нетократія» нова форма управляння суспільством, в рамках якої основною цінністю є не матеріальні ресурси (гроші, нерухомість інше), а інформація і структури, що її зберігають, обробляють і передають. *

Слайд 5

Соціальні мережі сприяють: організації соціальних комунікацій між людьми, реалізації їх базових соціальних потреб. *

Слайд 6

* Соціальна мережа — соціальна структура утворена індивідами або організаціями. Вона відображає розмаїтні зв'язки між ними через різноманітні соціальні взаємовідносини, починаючи з випадкових знайомств і закінчуючи тісними родинними вузами. 3/ Соціальні мережі

Слайд 7

panasonic battery pack cga-s007e *

Слайд 8

Термін «соціальна мережа» введений в 1954 році соціологом Джеймсом Барнсом, але масове поширення отримав з початку 2000-х років з розвитком Інтернет-технологій. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 9

*

Слайд 10

Історія соціальних мереж 1 соціальна мережа в Інтернеті Classmates.com (1995, 40 млн.) 1 професійна мережа Ryze (2001, 500 тис.) LinkedIn (2003, 20 млн), Hi5 (2003, 80 млн), orkut (2004, 16 млн), Facebook (80 млн), Friendster (50 млн), MySpace (43 млн.) тощо. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 11

Слайд 12

*

Слайд 13

* Урок країнознавства Рейтинг «країн» по населению 1: Китай – 1,335 млрд. осіб 2: Індія – 1,027 млрд. осіб 3: Facebook - 500 млн. осіб 4: США – 303,763 млн. осіб 5: Індонезія – 222,781 млн. осіб 6: Twitter - 190 млн. осіб (500 млн. російськомовних користувачів, 150 – активних з них) 7: Бразилія – 186,405 млн. осіб 8: MySpace – 119,6 млн. осіб 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі.МЕТА

Слайд 14

3/ Соціальні мережі

Слайд 15

Соціальні мережі РУнету Вконтакте, Одноклассники, Мой мир, Моя живая страница, Привет.РУ, LJ.Rossia.org, Мир тесен, Клерк, Беон, drive2, Bookmix, Бебилог, Dirty, Fion, RuSpace, Revision, Живая библиотека, Я люблю кино, 100друзей, Догстер, Пресском, DrugMe, Вебкруг.Рф, Рыбалка, Venividi, Limpa.ru, Соседи.Ру, ЗаБаранкой, Юмама, Автокадабра, GameMAG, Отдыхали.РУ, Телефонер.РУ * 3/ Соціальні мережі

Слайд 16

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі.МЕТА Чи є соціальні мережі просто «модною фішкою»?

Слайд 17

«Шість ступенів віддалення» «Я десь читала, що кожен на нашій планеті віддалений від іншої людини лише шістьма людьми. Шість ступенів віддалення .... Між нами і будь-яким іншим на планеті. Президентом Сполучених Штатів. Гондольєром у Венеції ... .. Не обов'язково відомі імена. З будь-яким. Можна знайти рівно шість людей, щоб встановити зв'язок. Тубільцем в джунглях. Ескімосом. ... Кожна особистість як нові двері, розкриває нам інший світ.» Бродвейська п’єса і фільм "Six degrees of separation" *

Слайд 18

* Соціальні он-лайнові мережі набули поширення як неформальні співтовариства. Причина привабливості соціальних мереж полягає у наступних можливостях які вони надають користувачам: 1. отримання інформації (в тому числі виявлення ресурсів) від інших членів соціальної мережі; 2. верифікація ідей через участь у взаємодіях в соціальних мережах; 3. соціальна вигода від контактів (причетність, самоідентифікація, соціальне ототожнення, соціальне прийняття інше); 4. рекреація (відпочинок, проведення вільного часу). 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі.МЕТА

Слайд 19

* Максимальний розмір соціальних мереж становить близько 150 осіб, а середній — 123 (Хілл та Данбер, 2002). 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі.МЕТА

Слайд 20

* 3/ Соціальні мережі

Слайд 21

Види соціальних мереж Соціальні мережі на загальну тематику спрямовані на підтримку і налагодження вже існуючих контактів та пошук нових знайомих. Ці сайти вже накопичили величезну базу контактів і профілів, з яких можна багато дізнатись про людину та її уподобання. Ділові соціальні мережі спрямовані на професійний розвиток та побудову кар’єри. Спеціалізовані соціальні мережі займають певну нішу в своєму секторі, і збирають аудиторію за конкретними інтересами: музика, хобі, плітки тощо.

Слайд 22

Приклади різних видів соціальних мереж Загальнотематичні: СВІТ: MySpace, Facebook УКРАЇНА: Vkontakte, Connect.Ua, Odnoklassniki. Професійні \ ділові СВІТ: Linked.In, Plaxo, МойКруг УКРАЇНА: Profeo.Ua Спеціалізовані СВІТ: Geni.com, Last.Fm УКРАЇНА: Politiko.com.ua, Plitkar.com.ua

Слайд 23

Типи СМ і потреби користувачів користувачево-орієнтовані (Facebook, вКонтакте, Одноклассники та ін. - мережі, де головна суть – користувач). Навігація в таких мережах відбувається через сторінки користувачів; контентоорієнтовані (блогові) ЖЖ та ін. - мережі, де головна суть - контент, статті; Змішані Мир тесен дуже схожа на третій тип, де створюється деякий баланс між користувачами і конвентом. *

Слайд 24

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі.МЕТА (нижній) Фізіологічні потреби: голод, спрага, статевий потяг і т. д.

Слайд 25

* OpenID  — це відкрита децентралізована система єдиного входу, котра дозволяє використовувати один обліковий запис (ім'я користувача і пароль) на великій кількості сайтів, що зв’язані між собою (портали, блоги, форуми ін.). На сайтах з підтримкою OpenID користувачам не доводиться пам'ятати дані для аутентифікації. Сайт, який підтримує OpenID, відмічається логотипом. 3/ Соціальні мережі

Слайд 26

* 3/ Соціальні мережі

Слайд 27

Соціальні мережі *

Слайд 28

Також соціальні мережі можна ефективно використовувати для: просування людей, продуктів, послуг; створення он-лайн резюме. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 29

Facebook надає можливість імпорту контактів з ICQ, QIP, Skype, Yahoo! ін. Здійснювались спроби налагодити імпорт з вКонтакте. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 30

В листопаді 2010 р. Google (Gmail.com, Blogger, YouTube) заблокував можливість автоматичного завантаження контакт-листів користувачів своєї пошти для Facebook. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 31

Новий Скайп 5.0. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 32

* 3/ Соціальні мережі

Слайд 33

Інтеграція соціальних мереж * 3/ Соціальні мережі соціальні закладки (bookmarks) вікі (wiki) віджети (widgets) Інструменти, месенджери Соціальні каталоги Соціальні цитати Процес збереження і таггірованія вебсайтів та інтернет ресурсів (URL і опис) з використанням онлайнових інструментів на подобі створення закладок в браузері. Соціальні закладки можуть потім отримати статус публічних, надаючи редаговані ресурси для користувачів інтернет. Вікі - (wiki) веб-сайт, структуру і вміст якого користувачі можуть спільно змінювати за допомогою інструментів, що надаються самим сайтом. Веб-віджет (Widget) — контент-модуль, що вбудовується у веб-сторінку або у браузер. Цей тип заснований на веб-технологіях, що працюють через браузер Програми які полегшують комунікацію і поширення повідомлень в 1 вікні. Найвідоміші: Deli.cio.us Flickr.com Furl.net Найвідоміший: Вікіпедія Лічильники, Візитівки AddThis ShareThis Yoono Skype Qip-online aNobii Goodreads Librarything Shelfari KartMe BibSonomy bibster CiteULike Connotea Jumper 2.0 Mendeley refbase Zotero

Слайд 34

3/ Соціальні мережі

Слайд 35

Соціальні медіа стають стандартом в журналістській роботі, доповнюючи традиційні інструменти У Великобританії 74% журналістів і близько 50% у Франції і Німеччині вважають соціальні медіа "дуже важливим" або "важливим" робочим інструментом. 80% опитаних в усіх трьох країнах використовують соціальні медіа для пошуку інформації і просування власних матеріалів. У результатах дослідження говориться про те, що соціальні медіа не замінюють традиційні канали, а доповнюють їх. *

Слайд 36

* 3/ Соціальні мережі

Слайд 37

Журналісти вважають, що більшість піарників не розуміють, як використовувати соціальні медіа 70% журналістів "ніколи" або "від випадку до випадку" контактують з піарниками за допомогою соціальних медіа. Домінують традиційні інструменти як прес-релізи 33% і дзвінки по телефону 24%. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 38

Як Ви використовуєте інформацію, знайдену в соціальних мережах, в журналістиці? Безкоштовний інструмент youropenbook.org, який знаходить оновлення статусу усіх користувачів Facebook. Журналістам слід бути дуже обачними, цитуючи джерела, знайдені в соціальних мережах А що думаєте Ви? Чи рахуєте Ви соціальні мережі джерелом, що заслуговує на довіру? Як Ви оцінюєте цей вид джерел з точки зору етики? Чи слід журналістам користуватися такою інформацією? Якщо так, то як? * 3/ Соціальні мережі

Слайд 39

Інформаційна політика ESPN у соціальних мережах (дані Mashable) 1. Особисті сайти і блоги із спортивним контентом заборонені 2. Перш, ніж взяти участь в якій-небудь формі в спілкуванні в соцмережах на тему спорту, ви повинні отримати спеціальний дозвіл начальства 3. ESPN.com може запостити якийсь соцмережевий контент, створений співробітниками, але вже якщо вирішить цього не робити, то співробітникам знову ж таки забороняється постити і обговорювати тексти, що не пройшли редакторів ESPN. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 40

4. Зважаючи на, що ви, працюючи в ESPN, увесь час втілюєте собою ESPN, ви не маєте говорити зайве в ефірі або своїй колонці, не маєте це твітити. 5. Шануйте наших колег, партнерів по бізнесу і наших фанатів. 6. Не обговорюйте внутрішню політику видання, і не вдавайтеся до деталей, як ви готували ту або іншу статті або інтерв'ю, і не розкривайте подальших редакційних планів. 7. Прагніть не залучатися до діалогу в захист вашої роботи, і в критику колег і конкурентів. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 41

Facebook в Україні Кількість зареєстрованих користувачів соціальної мережі Facebook в Україні сягнула майже 900 тисяч. Всього 500 мілйонів * 3/ Соціальні мережі

Слайд 42

*

Слайд 43

Порівняння Facebook і ВКонтакте * 3/ Соціальні мережі Facebook vKontakte Функції Більш іноваційний, має велуку кількість додатків, які значно краще інтегруються у сторінку користувача, доповнюючи стіну новими функціями. Деякі додатки - унікальні. Нічого подібного вКонтакті бути не може. І головне: у Фейсбуці є свій власний чат, який працює схоже на Google Talk., працює і через Digby або Pidgin. Особливо не переобтяжує функціями Вашу сторінку. Надає відразу після регістрації усе найнеобхідніше. Ви ж небагато не потребуєте? Усього лише знайти друзів.

Слайд 44

* 3/ Соціальні мережі Люди Фейсбук – це увесь світ. Це найбільш популярна соціальна мережа у світі. Фейсбуком користуються більш ніж 500 млн. чоловік. Тут Ви маєте можливість знайти друзів з Австралії, США, Канади, а не лише знайти профіль Вашого бувшего однокласника. Факт залишається фактом. вКонтакті – найбільш популярна мережа у Беларусі та Росії. І хоча місцева иаудіторія швидко зростає, своїх друзів Ви скоріше знайдете у вКонтакті, ніж у Фейсбукі. Хоча ця перевага вКонтакті може швидко зникнути, коли молодь зрозуміє, яка мережа крутіша. Мобільність Фейсбук має полегшену версію: http://lite.facebook.com/. Якщо Ви власник повільного інтернету, то Вам сюди. Швидко, але без надмірностей. Також існує версія для мобільних телефонів: http://m.facebook.com. вКонтакті не переобтяжений дизайном. Так що зайвого Ви не отримаєте не за яких обставин. Існує версія для мобільних телефонів: http://m.vkontakte.ru.

Слайд 45

* 3/ Соціальні мережі Facebook vKontakte Спільноти У Фейсбуці можна вибудовувати справжні спільноти, фан-клуби, створювати сторінки Ваших видань, робити RSS підписку доступною через стіну та багато іншого, що приваблює до Фейсбуку зірок музики, кіно, редакторів популярних видань. Тут програмісти мають можливість створювати власні додатки, які будуть реально взаємодіяти з Вашим сайтом. У Фейсбуці наявна пільнота і Westki.info. вКонтакті вже є реально існуючи спільноти Вашого краю. Лише пошукайте своє місто через пошук. вКонтакті є спільноти і Westki.info. Але ці спільноти дуже обмежени функціоналом vKontakte.ru. Можливостей для вибудови спільнот вКонтакті надається обмаль. Копірайт Фейсбук був першим. 4 лютого 2004 року. Вконтакті – клон Фейсбука. До того ж на старому движку. Фейсбук пішов далеко вперед. Лише наприкінці 2006 року. Реєстрація, аккаунт та пропуск Маючи аккаунт на Фейсбуці можна швидко зареєструватися на різноманітних сайтах. Таку функцію можна реалізувати і на Вестках, якщо в цьому з’явиться потреба. Наприклад, маючи аккаунт на Фейсбуці, Ви маєте можливість швидко увійти на Вестки та надіслати свою новину. Нічого подібного творці вКонтакті надати не можуть або не бажають.

Слайд 46

* 3/ Соціальні мережі Інформація з перших рук У Facebookу є орігінальні сторінки та спільноти знаменитистей, де реальні новини, фото, відео та інформацію публікують самі зірки (музиканти, фільми, актори, бренди, компанії виробників, інтернет-сайти, культурні напрямки або пересічні люди, які викликають Вашу зацікавленість) або найбільш наближені до них менеджери. Саме звідти, включаючи твіттер, інформація розповсюджується світом. Підписавшись на найбільш цікаве для Вас, Ви завжди будете отримувати на Вашій головній сторінці потік найсвіжішої інформації з перших рук, а не передруковку незрозуміло чого та від кого. вКонтакті для цього існують групи, у яких прихільники обмінюються інформацією. iPhone-додатки Оригінальні додатки. - Аудиторія «Дорослі», зацікавлені у міжнародному спілкуванні Підліткова аудіторія +надлишок «дорослого» контенту Безкоштовний доступ http://0.facebook.com безкоштовна версія доступна лише абонентам «Лайф» http://0.vkontakte.ru усі оператори крім Київстару Піратський контент Тільки офіційний контент Піратство і ще раз піратство. Можна знайти будь-яку музику і фільми.

Слайд 47

* 3/ Соціальні мережі

Слайд 48

Фейсбук етикет Не міняйте статус стосунків, не обговоривши це з партнером Не викладайте "сороміцкі" фотки Ваших друзів - вони можуть не оцінити вашого гумору. Не створюйте гурту "Вася – казашка і т.д.…", а якщо вже створили, то не надумайтеся називати Васю комуністом. Не ведіть полювання друзів на друзів, ніхто не любить, коли користуються Вашим соціальним статусом. Не додавайте тих, кого не знаєте, чи хоч коментуйте, чому додаєте. Не запрошуйте на вечірки (чи інші заходи) людей, які живуть в інших (далеких) містах. Не синхронізуйте свій twitter акаунт з facebook. Не створюйте групу (чи розсилки) на тему "Я втратив свій телефон, залиште будь ласка, Ваші контакти“. Не викладайте результати нескінченних тестів. Не завантажуйте тисячу фоток відразу (особливо, якщо вони приблизно однакові). Не грубіяните і не використовуйте вираження "lol", "гы", "перший нах" і тому подібне. Ну це так, від мене, може, звичайно, хтось і є прибічником такого текстового навантаження. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 49

Безпека в мережі, або користувачі Facebook готові відкрити секрети будь-якій гумовій качці * 3/ Соціальні мережі

Слайд 50

MySpace.com Соціальні мережі. MySpace

Слайд 51

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі.New MySpace

Слайд 52

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі. вКонтакте

Слайд 53

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі. Одноклассники

Слайд 54

Соціальні мережі

Слайд 55

Linkedin.Com Соціальні мережі

Слайд 56

Соціальні мережі

Слайд 57

Соціальні мережі

Слайд 58

Соціальні мережі

Слайд 59

Соціальні мережі

Слайд 60

Соціальні мережі

Слайд 61

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 62

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі. Facebook

Слайд 63

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 64

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 65

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 66

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 67

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 68

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 69

* 3/ Соціальні мережі

Слайд 70

*

Слайд 71

3/ Соціальні мережі

Слайд 72

* 3/ Соціальні мережі Twitter (від англійського слова Tweet - "щебетати") - це сервіс мікроблогінгу і соціальна мережа з публікацією коротких текстових повідомлень (довжиною до 140 символів). Твіти публікуються за допомогою: 1) web - інтерфейсу, 2) SMS або 3) програм-клієнтів, встановлених ПК, смартфоні чи мобільному телефоні.

Слайд 73

Twitter в 140 символах Краткость – сестра таланта А. П. Чехов 20 коротких повідомлень на екрані мого ноутбука: 7 – найсвіжіші новини; 5 – приватні спостереження; 3 – прохання; 3 – поради; 2 – retweets. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 74

* 3/ Соціальні мережі Як журналісти і блогери використовують Twitter? 1.отримання найсвіжішої інформації про події ("свіже" - ті, що відбувається просто заразом); 2. ведення у реальному часі Twitter - трансляцій з публічних акцій, засідань органів влади та судів, місць надзвичайних подій, виборів інше; 3. спостереження за публікаціями передових медіа та конкуруючих видань; 4. знаходження гарячих тим, очевидців та учасників подій; 5. швидке уточнення інформації; 6. поширення прохань про допомогу у професійній діяльності; 7. просування своїх онлайн-видань і блогів (розширення аудиторії).

Слайд 75

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі. Twitter Як журналісти і блогери використовують Twitter? отримання найсвіжішої інформації про події (“свіже” – те, що відбувається просто зараз); ведення у реальному часі Twitter-трансляцій з публічних акцій, засідань органів влади та судів, місць надзвичайних подій, виборів etc; спостереження за публікаціями передових медіа та конкуруючих видань; знаходження гарячих тем, очевидців та учасників подій; швидке уточнення інформації; поширення прохань про допомогу у професійній діяльності; просування своїх онлайн-видань і блогів (розширення аудиторії).

Слайд 76

Організовуємо Twitter-репортаж 1. Заздалегідь визначте хештег, з яким ви будете вести репортаж. 2. Анонсуйте майбутній репортаж та оголосіть хештег. 3. Запросіть приєднатися до репортажу інших користувачів Twitter. 4. Час від часу повідомляйте що це є саме репортаж. 5. Можна повідомити користувачам про початок репортажу, і в кінці – про його завершення. 6. Тwitter-репортаж можна експортувати. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 77

Список офіційних команд Twitter Різне: друзі, обране і статистика @username + текст: відповісти вказаному користувачеві. D username: послати приватне повідомлення WHOIS username: отримати інформацію з профілю вказаного користувача Твиттера. Приклад: whois dmych. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 78

GET username: отримати свіжі оновлення у вказаного користувача. NUDGE username: нагадати другу про те, що він давно не писав в Твиттер. FAV username: відмітити як обраний останній запис вказаного користувача. STATS: команда повертає кількість людей, що підписалися на ваш журнал, кількість журналів, на які підписані ви і кількість ключових слів, які ви відстежуєте. INVITE номер телефону : команда посилає по вказаному номеру SMS із запрошенням. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 79

Твиттер клієнти * 3/ Соціальні мережі

Слайд 80

Створити мемуари з власних твиттов у форматі PDF * 3/ Соціальні мережі

Слайд 81

* 3/ Соціальні мережі

Слайд 82

* Ось деякі з наших порівняння використання Twitter між 2009 і 2010 включають: Користувачі з 100 + друзів збільшилися в три рази до 21% з 2009 року. 22,5% користувачів доводилося близько 90% від усієї діяльності. 80% користувачів зробили менше 500 цвірінькання. Джастин Бибер є однією з ведучих фрази з двох слів і топ ім'я в BIOS користувача. Значно більше користувачів розкриття їх місцезнаходження, био-и веб-інформації в профілях Twitter. 3/ Соціальні мережі Як багато інформації зробити Twitters користувачів розкривати про себе?

Слайд 83

23 совета по написанию твитов Совет №1: Ни в коем случаи не пишите бессмысленные твиты типа “Утро. Открыл левый глаз, дотянулся до бутылки пива”. Это никто читать не будет. Совет №2: Пишите твиты не для себя, а для ваших читателей. Так вы предстанете перед ними в выгодном для себя образе. Совет №3: Пишите не только о себе, но и о новостях, увлечениях, хобби, а так же работе. То есть отвечайте потребностям своих читателей. Совет №4: Регулярно публикуйте твиты, провоцирующие ваших читателей делать ReTweet. Это интересные, остроумны или новостные твиты. Совет №5: Не публикуйте в своих твитах нецензурную лексику. Такие твиты раздражают большинство читателей. Совет №6: Не публикуйте несколько твитов подряд. Старайтесь придерживаться интервала в публикациях – не чаще 2 твитов в час. Совет №7: Публикуйте в качестве твитов актуальные вопросы. Это можно использовать для выявления мнения социальной группы на конкретный вопрос. Совет №8: Публикуйте твиты только в то время суток, в которое активная ваша аудитория. Совет №9: Не публикуйте эмоциональные или негативные твиты, чтобы у ваших читателей не сложилось плохое впечатление. Совет №10: Пишите твиты без грамматических ошибок, так как они будут очень бросаться в глаза из-за маленького размера сообщений. Совет №11: Публикуйте ссылки не в каждом твите. Если каждый твит сопровождается ссылкой, кажется, что читателя не уважают, а пытаются затащить на сайт. Совет №12: Не публикуйте в твитах ссылки без описания. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 84

Совет №13: Не публикуйте твиты для того, что бы на вас обратили внимания конкретные люди. Обычно это используют так: @имя, @имя, @имя и т.д. Это вызывает негативную реакцию тех людей, которым делаете replay. Совет №14: Не делайте несколько ReTwit’ов подряд. Чем-то разбавляйте их. Это ж не стоковая лента, а ваши мысли. Совет №15: Не используйте свои твиты для критики конкретных людей или социальных групп. Это как минимум не красиво. Совет №16: Несите в своих твитах позитив! Совет №17: Добавьте юмора! Нормальным соотношением тематических и остроумных твитов будет 1/10. Совет №18: Избавьте свой Твиттер от рекламы. Публикация платных твитов повредит вашей репутации. Совет №19: Держите марку. Следует выработать стиль ваших твитов. К примеру, твиты наполненные сарказмом или иронией. Совет №20: Пишите не только о работе, своем блоге, фирме или компании. Добавьте немного личной информации. Так ваши читатели будут больше вам доверять. Совет №21: Пишите твиты, которые будут отвечать потребностям ваших читателей. Предварительно реализуйте совет №7. Совет №22: Пишите твиты с места “горячих” событий. Если вы военный корреспондент, то твиты прямо с горячих точек будут читаться с огромным интересом. Совет №23: Не пишите твиты с сомнительным содержанием. Никто не любит желтую прессу, которая пишет одну ложь. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 85

* http://opennet.net/research/map/socialmedia 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 86

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 87

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 88

У Мінську відключили соціальні мережі У Мінську відключені всі соціальні мережі, через які здійснювалася координація протестуючих проти фальсифікації виборів президента. Про це повідомляє кореспондент "Української правди", телефоном з Мінська. "Зокрема, не працює Facebook, Twitter, YouTube, Google-ток и Google-пошта", - розповів він. Відключені практично всі поштові сервіси та LiveJournal. Крім того, відключені сайти деяких опозиційних кандидатів у президенти. "Єдиний провайдер "Белтелеком", який контролює весь потік Інтернету в країні", - уточнив журналіст. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 89

"Google" придумав, як єгиптянам обходитися без Інтернету  Під час революції більшість Інтернет-провайдерів Єгипту не працювало. Компанія "Google" розробила спосіб посилати повідомлення в "Twitter", не маючи можливості вийти в Інтернет.  Потрібно було залишити голосове повідомлення по одному з номерів (+16504194196, +390662207294, +97316199855) та сервіс опубліковував його в Twitter з хеш-тегом # egypt. Повідомлення можна було прослухати, набравши ті ж телефонні номери або на сторінці twitter.com/speak2tweet.  *

Слайд 90

* Пятерка популярных по числу фолловеров людей: @KremlinRussia 108,000 осіб., @_praedo_, @bersheeba, @dslava, @ekozlov. 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі.МЕТА

Слайд 91

Президія Генеральної ради партії «Єдина Росія» в 23 червні 2010 прийнялі рішення про створення Громадської ради «Блогосфера».  «Якщо ще недавно Інтернет, блогосфера сприймалися більшістю виключно як місце для розваг або, в кращому випадку, довідкову інформацію. Однак зараз абсолютно ясно, що це щось більше - майданчик для комунікації, отримання зворотного зв'язку від населення, від наших виборців, де можна безпосередньо ставити питання, відповідати на них, вирішувати проблеми. На недавній зустрічі з активом «Єдиної Росії» Д.Медвєдєв визначив пріоритетність роботи в блогах, соціальних мережах, сказавши, що втрата ініціативи там чревата її втратою для партії і в офф-лайні. * 3/ Соціальні мережі

Слайд 92

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі.МЕТА

Слайд 93

* 3/ Соціальні мережі

Слайд 94

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 95

* 3/ Соціальні мережі

Слайд 96

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 97

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі.

Слайд 98

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 99

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Слайд 100

* 3/ Соціальні мережі Соціальні мережі

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика