X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
середовище редактора презентацій

Завантажити презентацію

середовище редактора презентацій

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

За новою програмою Урок 25 Використання логічних висловлювань з «якщо - то...» 4 Зразок підзаголовка

Слайд 2

Використання логічних висловлювань Усім подобається читати казки. Згадаймо Вченого кота з поеми 0. С. Пушкіна «Руслан і Людмила»: «Іде праворуч — спів заводить. Ліворуч — казку повіда.. (переклад М. Терещенка) Розділ 4 § 25 4

Слайд 3

Використання логічних висловлювань Розділ 4 § 25 Події, про які йдеться в цих рядках, можна описати за допомогою двох логічних слідувань: Якщо кіт іде праворуч, то спів заводить. Якщо кіт іде ліворуч, то казку повіда. Розглянемо алгоритм для вченого кота. Цей алгоритм містить два послідовні неповні розгалуження. 4

Слайд 4

Використання логічних висловлювань Розділ 4 § 25 Поміркуйте, чи можуть висловлювання «Йдеш праворуч» і «Йдеш ліворуч» бути одночасно істинними або одночасно хибними. 4

Слайд 5

Використання логічних висловлювань Розглянемо алгоритм для вченого кота. Розділ 4 § 25 Словесне подання Якщо йдеш праворуч, то заводь спів, інакше повідай казку. Цей алгоритм слід розуміти так: якщо висловлювання «Йдеш праворуч» істинне, слід виконати команду «Заводь спів», а якщо хибне — команду «Повідай казку». Блок-схема 4

Слайд 6

Використання логічних висловлювань Розділ 4 § 25 Якщо в алгоритмах із розгалуженням передбачено виконання одних команд, коли умова істинна, та інших команд — коли хибна, то таке розгалуження називають повним. 4

Слайд 7

Використання логічних висловлювань «Сів Котигорошко на грифа, — полетіли. Летять та й летять... Гриф як поверне голову направо, Розділ 4 § 25 Прочитайте фрагмент казки. Складіть алгоритм для Котигорошка. то Котигорошко йому і вкине в рот шматок м’яса, а як наліво — дасть йому трохи води…» 4

Слайд 8

Використання логічних висловлювань Для створення алгоритмів із повним розгалуженням у середовищі Скретч існує команда якщо інакше, яка міститься в групі Керувати. Порівняємо блок-схему та відповідну команду. Розділ 4 § 25 4

Слайд 9

Розділ 4 § 25 Складемо програму для виконавця Кота. Створити пісню, яку виконуватиме спрайт, допоможуть команди групи Звук. Для створення музики в середовищі Скретч пропонується понад 100 музичних інструментів. 4

Слайд 10

Використання логічних висловлювань В алгоритмах із розгалуженням може бути передбачено виконання не однієї, а кількох команд як у разі виконання умови, так і в разі її невиконання. Розділ 4 § 25 4

Слайд 11

Використання логічних висловлювань Розділ 4 § 25 Якщо з вирію прилітають птахи, то прийшла весна. Якщо ця істота — риба, то вона живе у воді. 4

Слайд 12

Використання логічних висловлювань Розділ 4 § 25 Якщо у прямокутника всі сторони рівні, то цей прямокутник — квадрат. Якщо їсти немиті фрукти, то можна захворіти. 4

Слайд 13

Використання логічних висловлювань Розділ 4 § 25 Якщо на дворі починається дощ, то потрібно брати парасольку. Якщо не виконати домашнє завдання, то можна отримати незадовільну оцінку. 4

Слайд 14

Використання логічних висловлювань Усі ці висловлювання істинні. Проте не кожне висловлювання, утворене шляхом логічного слідування, є істинним. Поміняємо, наприклад, перші та другі частини деяких із наведених висловлювань: Розділ 4 § 25 Якщо в хлопчика гарний настрій, то він сміється. 4

Слайд 15

Використання логічних висловлювань Якщо істота живе у воді, то ця істота — риба. Розділ 4 § 25 4

Слайд 16

Використання логічних висловлювань Ці висловлювання хибні, бо ми не завжди сміємося, коли в нас гарний настрій. І у воді живуть не тільки риби, а й інші тварини. Розділ 4 § 25 Мистецтво міркувати полягає в умінні робити правильні висновки, тобто утворювати істинні логічні слідування. 4

Слайд 17

Цікавинки А чи знаєте ви, що науковці вже створюють Інтерактивні книжки, у яких від легкого дотику персонажі та предмети починають рухатися, видавати звуки, розважати тощо. Розділ 4 § 25 Сюжет тієї самої історії в разі повторення може змінюватися залежно від певних умов. 4

Слайд 18

Запитання і завдання Розділ 4 § 25 Що таке алгоритм із повним розгалуженням? Яка команда є в середовищі Скретч для створення алгоритмів з повним розгалуженням? Чим відрізняються повне й неповне розгалуження? 4

Слайд 19

Запитання і завдання Установи закономірність. Упиши числа, яких не вистачає. Розділ 4 § 25 22 11 2 3 8 5 6 4 55 33 88 66 44 33 11 3 0 4 5 9 1 55 0 44 99 11 4

Слайд 20

Запитання і завдання Упиши числа, яких не вистачає. Розділ 4 § 25 11 5 2 6 11 8 7 22 66 88 77 121 55 11 9 5 8 11 10 33 55 88 110 3 1 99 4

Слайд 21

Запитання і завдання Упиши числа, яких не вистачає. Розділ 4 § 25 11 8 7 10 44 2 121 77 110 22 11 4 88 11 55 9 12 7 4 3 99 44 33 77 5 132 4

Слайд 22

Розділ 4 § 25 Розповідай казку Співай Прочитайте рядки поеми О. С. Пушкіна «Руслан і Людмила». Доповніть блок-схему алгоритму дій Вченого кота. Іде праворуч — спів заводить, Ліворуч — казку повіда. (Переклад М. Терещенка) 4

Слайд 23

Запитання і завдання Зберіть скрипт до алгоритму, складеного в першому завданні. Покажіть стрілками місце розташування команд у скрипті. Розділ 4 § 25 4

Слайд 24

Запитання і завдання Розділ 4 § 25 Позначте ( ) цеглинки, які можуть бути використані як умова. 4

Слайд 25

Розділ 4 § 25 2 3 4 5 4 4 Їжачок зібрав х маслюків та у лисичок. Прибігла білочка: «Дай мені 5 грибів, якщо зібрав більше 7, а якщо менше — то один». Скільки грибів залишилося в їжачка? Складіть алгоритм розв'язування задачі. Перевірте його, якщо: 1) х = 2; у = 3; 2) х = 5; у = 4. 4

Слайд 26

Працюємо за комп’ютером Розділ 4 § 25 4

Слайд 27

Працюємо за комп’ютером Виконайте практичне завдання Розділ 4 § 25 4

Слайд 28

Дякую за увагу! За новою програмою Урок 25 4 Зразок підзаголовка

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика