прямокутник. квадрат
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Автор: Чигрова О. В. Організаційний момент Пролунав шкільний дзвінок Починаємо урок. Працюватимем старанно, Щоб почуть наприкінці, Що у нашім пятім класі Діти - просто молодці. Гасло: Мало мати хороший розум, головне – добре його застосовувати Рене Декарт Перевірка домашнього завдання №729. 1) 25-9-9=7 (см) Відповідь: 7 см довжина третьої сторони трикутника, трикутник є рівнобедренний. №738. 1) AB=BC=(P-16):2=(40-16):2=12(см) Відповідь: 12 см довжина бічної сторони трикутника. А B C А C B
Актуалізація опорних знань і вмінь учнів Фронтальне опитування ГОСТРОКУТНИЙ ПРЯМОКУТНИЙ ПЕРИМЕТР ТРИКУТНИК МНОГОКУТНИК РІВНОБЕДРЕННИЙ ТУПОКУТНИЙ РІВНОСТОРОННІЙ БІЧНими П’ЯТИКУТНИК ЗАМКНЕНА 1. Якщо кінець ламаної збігається з її початком, то таку ламану називають … 2. Замкнену ламану, ланки якої не перетинаються називають … 3. Якщо многокутник має 5 сторін, його називають … 4. Якщо многокутник має 3 сторони, його називають … 5. Суму довжин всіх сторін многокутника називають … 6. Якщо в трикутнику 2 сторони рівні, його називають … 7. Рівні сторони рівнобедренного трикутника називають … 8. Якщо всі сторони трикутника рівні між собою, його називають … 9. Якщо в трикутнику один кут прямий, його називають … 10. Якщо в трикутнику всі кути гострі, його називають… 11. Якщо в трикутнику один кут тупий, його називають …
Тема уроку: Прямокутник. Квадрат Мета уроку: Навчальна: Cформувати поняття прямокутника, квадрата та їх периметра. Домогтися засвоєння формул для обчислення периметрів прямокутника та квадрата. Розвивальна: розвивати математичні здібності, логічне мислення про основні геометричні фігури та їх властивості. Виховна: виховувати увагу, самостійність, працьовитість.
Пояснення нового матеріалу А B C D a А B C D a a b b Периметр прямокутника: Р=а+а+b+b=2a+ab=2(a+b) a a a Периметр квадрата: Р=а+а+а+а=4а 5 см 3 см 4 см Р=2(3+5)=16 см. Р=4*4=16 см. AB=CD, BC=AD – сторони AB=BC=CD=AD –сторони
Розв’язування вправ №754. Знайди периметр квадрата, сторона якого дорівнює 5 см. №756. За допомогою лінійки побудуй в зошиті прямокутник зі сторонами 4 см і 3 см. Знайди периметр цього прямокутника. №760. Сторони прямокутника дорівнюють 8 дм і 14 дм. Обчислити сторону квадрата, периметр якого дорівнює периметру прямокутника. Підсумок уроку: 1. Які геометричні фігури вивчили на уроці? 2. Яка фігура називається прямокутником? 3. Яка фігура називається квадратом? 4. Назвати формулу периметра прямокутника? 5. Назвати формулу периметра квадрата? 6. Скільки сторін квадрата треба знати, щоб знайти його периметр ? Домашнє завдання: Параграф 22. №755, 757, 761
Схожі презентації
Категорії