X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Поняття про електронну пошту

Завантажити презентацію

Поняття про електронну пошту

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Урок 1

Слайд 2

(англ. email, e-mail, от англ. electronic mail)  технологія і надані нею послуги з пересилки і отримання електронних повідомлень (званих «листи» або «електронні листи») по розподіленої (у тому числі глобальної) комп'ютерної мережі. Основною відмінністю від інших систем передачі повідомлень(наприклад, служб миттєвих повідомлень) є можливість відкладеної доставки і розвинена (і заплутана через тривалого часу розвитку) система взаємодії між незалежними поштовими серверами.

Слайд 3

Назва Крім назви «електронна пошта» в усній мові використовуються і інші, що є в більшості калькою і / або огрубіння англійської назви: імейл, мейл (транскрипція з англійської). е-мейл, емейл, емайл (різні літерні кальки з англійської) мило (в просторіччі, від англійського «мейл») правильне написання поки не зафіксовано в словниках

Слайд 4

Поштова система дозволяє організувати складні системи, засновані на пересилання пошти від одного до багатьох абонентам, це: Поштові розсилки - лист від однієї адреси з однаковим (або змінним по шаблону) вмістом, що розсилаються передплатникам розсилки.  Технічно може бути організоване як відправка безлічі листів (використовується при шаблонних листах) або як відправка листа з безліччю отримувач (у полях TO, CC, BCC).  Для управління великими поштовими розсилками (більше 10-50 абонентів) використовуються спеціалізовані програми (наприклад, mailman).  Правильно організована поштова розсилка повинна контролювати повернення листів (повідомлення про неможливість доставити лист) з виключенням недоступних адресатів зі списку розсилки, дозволяти передплатникам відписуватися від розсилок.  Небажані поштові розсилки називаються спамом і суттєво ускладнюють функціонування поштових систем.

Слайд 5

Групи листування - спеціалізований тип поштової розсилки, в якій лист на адресу групи (звичайну поштову адресу, обробкою пошти якого займається спеціалізована програма) надсилається всім учасникам групи.  Є аналогом новинних конференцій, ехоконференцій.  Правильно налаштована поштова розсилка повинна контролювати цикли (два роботи розсилок, підписані один на одного здатні створити нескінченний цикл пересилання листів), обмежувати список учасників розсилки, що мають право на приміщення повідомлення, виконувати інші вимоги до поштової розсилки.

Слайд 6

Для управління поштовими розсилками використовуються менеджери поштових розсилок.  Крім ведення списку адрес і виконання відсилання заданого повідомлення вони забезпечують фільтрацію листів, можливості премодерації листів перед приміщенням до розсилки, ведення архівів, управління підпискою / відпискою, розсилку дайджестів (стислого вмісту) замість всього обсягу розсилки. Приклади програм управління розсилками: mailman Sympa Majordomo

Слайд 7

Електронна пошта (нарівні з новинними групами usenet), у міру зростання популярності почала використовуватися для розсилки незапрошених рекламних повідомлень, аналогічно тому, як розкидаються рекламні брошури в звичайні поштові скриньки. У міру посилення заборони на розміщення реклами, повідомлення розділилися на легітимні розсилки (на які зазвичай підписується користувач і від яких він може відмовитися в будь-який момент) і нелегітимні (власне і звані спамом). Для розсилки спаму зараз активно використовуються всі можливі технічні хитрощі (відкриті релеї, ботнети, підроблені повідомлення про неможливість доставки, проксі-сервери, сервери безкоштовної пошти, допускають автоматизацію відправки пошти).

Слайд 8

Обсяг спаму складає 80% від загальної поштового листування (тобто перевищує обсяг корисної поштового навантаження в 5 разів).  Для боротьби зі спамом були розроблені різні механізми (чорні списки відправників, сірі списки, потребують повторного звернення поштового сервера для відправки, контекстні фільтри).  Одним з наслідків впровадження засобів боротьби зі спамом стала ймовірність «помилково позитивного" рішення щодо спаму, то є частина листів, які не є спамом, стала позначатися як спам.   У разі агресивної антиспам-політики (знищення листів, що здаються спамом, в автоматичному режимі без повідомлення відправника / одержувача) це призводить до труднообнаружіваемим проблем з проходженням пошти. 

Слайд 9

Mail.ru Yandeks.ru Aport.ru ivanov1122@mail.ru vasa008@yandeks.ru ivan1@aport.ru Це не ваші домени тому Ви можете втратити такі адреси в будь – який момент

Слайд 10

Зайти на сервер, який надає послуги e-mail. Обрати реєстрацію. Прочитати та погодитись з “Соглашением об использовании”: Я принимаю условия Заповнити реєстраційний лист. Зарегестрироваться Якщо зареєструвались, то Вход в систему

Слайд 11

Відкрити пошукову систему www.yandex.ru www.mail.ru www.rambler.ru www.google.ru

Слайд 12

реєстрація

Слайд 13

створення пошти

Слайд 14

створення пошти

Слайд 15

створення пошти

Слайд 16

створення пошти

Слайд 17

створення пошти

Слайд 18

створення пошти

Слайд 19

Написати лист

Слайд 20

Зручність, Швидкість, Легкий доступ до новин, Можливий вихід на форум, чат, Реклама, гороскоп, інформація на всі смаки і потреби!

Слайд 21

ЦЕ СУЧАСНО, ЕКОНОМНО, ТА ПРОСТО КРУТО!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика