Пам’ять
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Пам'ять комп'ютера Урок 9 Учитель. Я готувала комп'ютер до роботи. І раптом з'явився текст. (текст з екрану). Комп'ютерні віруси дійсно можуть сильно пошкодити операційну систему. Нам не можна гаяти часу. Давайте покажемо, що вірус помилився, і ми всі зробили домашнє завдання. Завдання 1. Вірна відповідь – 1 бал. Гра “Вірю – не вірю”. (При відповіді: Вірю діти піднімають вгору обидві руки, Не вірю – руки залишаються на парті). Операційна система постійно спить. ( не вірю) Вона живе на жорсткому диску. (вірю) Вона допомагає нам працювати з комп'ютером. (вірю) Вона не знає пристрої комп'ютера. (не вірю) У неї нема друзів. (не вірю) Вона контролює виконання програм. (вірю) Молодці діти. Запишіть кількість балів, яку ви набрали. (зникає чорний екран з текстом і відображається назва уроку) Подивіться на цю чудну назву, її теж пошкодив вірус, але ми зможемо здогадатися, яка тема у нашого уроку. Спробуйте переставити літери. (відповіді дітей)
А яку тему вивчали на минулому уроці? Способи упорядкування інформації Наведіть приклади упорядкування інформації Де сучасна людина зберігає інформацію?
Розминка. Добрати слово, близьке за значенням (синонім) Товариш Друг Супротивник Ворог Веселість Радість Сміливий Хоробрий
Розминка. Добрати слово, протилежне за значенням (антонім) Злий Добрий Брехня Правда день Ніч Боягуз Мужній Чорний Білий
Антон написав на аркуші паперу число 86 i запропонував Миколі: "Не виконуючи жодних записів, збільш це число на 12 i покажи мені відповідь". Микола миттю здогадався, що треба зробити. А ви здогадалися? Задача
Пам'ять комп'ютера Урок 9 Учитель. Я готувала комп'ютер до роботи. І раптом з'явився текст. (текст з екрану). Комп'ютерні віруси дійсно можуть сильно пошкодити операційну систему. Нам не можна гаяти часу. Давайте покажемо, що вірус помилився, і ми всі зробили домашнє завдання. Завдання 1. Вірна відповідь – 1 бал. Гра “Вірю – не вірю”. (При відповіді: Вірю діти піднімають вгору обидві руки, Не вірю – руки залишаються на парті). Операційна система постійно спить. ( не вірю) Вона живе на жорсткому диску. (вірю) Вона допомагає нам працювати з комп'ютером. (вірю) Вона не знає пристрої комп'ютера. (не вірю) У неї нема друзів. (не вірю) Вона контролює виконання програм. (вірю) Молодці діти. Запишіть кількість балів, яку ви набрали. (зникає чорний екран з текстом і відображається назва уроку) Подивіться на цю чудну назву, її теж пошкодив вірус, але ми зможемо здогадатися, яка тема у нашого уроку. Спробуйте переставити літери. (відповіді дітей)
Тобі відомо, що людина може зберігати інформацію у своїй пам'яті. Комп'ютер теж має пам'ять. Пам'ять комп'ютера є двох типів. Пам'ять першого типу називається оперативною. У ній зберігається інформація, яка потрібна під час виконання програми. При вимиканні комп'ютера вся інформація з оперативної пам'яті втрачається. Для її збереження використовують пам'ять другого типу.
Прикладами такої пам'яті є гнучкий магнітний диск, жорсткий магнітний диск (вінчестер), компакт-диск, магнітна стрічка. їх ще називають носіями інформації. Все, що записано на носіях інформації, зберігається на них і після того, як комп'ютер вимкнено. Оперативна пам'ять дозволяє зчитувати і записувати інформацію значно швидше, ніж носії інформації.
НЕ НАМАГАЙТЕСЯ САМОСТІЙНО Усунути неполадки У РОБОТІ КОМП'ЮТЕРА – НЕГАЙНО Повідомити про них ВЧИТЕЛЯ
Мої враження Я тепер знаю … Я вмію … Мені цікаво було … Мені сподобалось … “Мікрофон” Діти висловлюють свої враження від уроку і малюють у робочому зошиті біля назви уроку відповідний смайлик.
Схожі презентації
Категорії