Операційна система Windows. Вікна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ОНЕЙРАПІЦА МИСАТЕС Урок 4 Ви вивчали цікаву тему – Операційну систему. Та хтось із вас не зробив задачі. І всіх чекає тепер невдача. Та якщо завдання мені покажете. Тоді полонянку мою ви розв'яжите. Комп'ютерний вірус Учитель. Я готувала комп'ютер до роботи. І раптом з'явився текст. (текст з екрану). Комп'ютерні віруси дійсно можуть сильно пошкодити операційну систему. Нам не можна гаяти часу. Давайте покажемо, що вірус помилився, і ми всі зробили домашнє завдання. Завдання 1. Вірна відповідь – 1 бал. Гра “Вірю – не вірю”. (При відповіді: Вірю діти піднімають вгору обидві руки, Не вірю – руки залишаються на парті). Операційна система постійно спить. ( не вірю) Вона живе на жорсткому диску. (вірю) Вона допомагає нам працювати з комп'ютером. (вірю) Вона не знає пристрої комп'ютера. (не вірю) У неї нема друзів. (не вірю) Вона контролює виконання програм. (вірю) Молодці діти. Запишіть кількість балів, яку ви набрали. (зникає чорний екран з текстом і відображається назва уроку) Подивіться на цю чудну назву, її теж пошкодив вірус, але ми зможемо здогадатися, яка тема у нашого уроку. Спробуйте переставити літери. (відповіді дітей)
Перевіряємо разом 1 0 : 5 + 3 = 0 * 4 1 0 MS 5 / 3 M+ MR = = * 4 Послідовність натискання кнопок калькулятора для розв'язання прикладу 0 (2*3+15:5)*2+30:5= 3 2 * MS 5 / 1 0 M+ MR = = 5 2 Послідовність натискання кнопок калькулятора для розв'язання прикладу * MS 3 M+ MR = / 5 Перевіримо на калькуляторі Взаємоперевірка домашнього завдання у парах.
Для розумників і розумниць Завдання 1 2 – 1 – 3 – 4 Завдання 2 1 і 6 Учитель Бачиш, вірус, ти помилився. Ми добре виконали домашнє завдання, а тепер покажемо як ми навчаємось у школі.
В нашому комп'ютерному класі операційна система називається Windows, в перекладі з англійської мови – вікна. Для кожної нашої програми комп'ютер розкриває окреме віконечко. Завдання на уяву Давайте уявимо – наш комп'ютер - чудовий будиночок, а операційна система – хазяйка. Вона чекає гостей – наші знайомі програми. Допоможемо розселити їх. З якими програмами ми працювали раніше? (Калькулятор, Блокнот, Paint, WordPad). Не всі вікна ми заповнили, тому що багато інших цікавих програм нас ще чекає. На пам'ятку – Її ім'я Windows. А зараз про комп'ютерні вікна ми дізнаємось з підручника.
Хто лікує операційну систему? Антивірусна програма - АНТИВІРУС Наша операційна система може захворіти на вірусну інфекцію. Тоді вона не відкриває вікон з програмами, повільно або зовсім не працює з комп'ютерними пристроями. А як можна її вилікувати? Обговорення з учнями. Колективна форма роботи. (Наприклад “Мікрофон”)
Фізхвилинка Як тополі підростаєм. Спинку рівненько тримаєм. Руки вгору підняли І рахуємо “Раз – два – три”. Тихо-тихо опускати. І на місці пострибати. Руки швидко ми потремо І у боки їх візьмемо. Нахилились вправо – вліво. Ми сидітимем красиво.
Перевіряємо разом Діти, давайте вірусу покажемо, що ми добре навчаємось і його зовсім не боїмося. Виконання завдань у робочому зошиті. Вірно виконане завдання 1 бал.
Працюємо з вікнами Калькулятор Блокнот Paint Відкрийте програму Блокнот. Зменште вікно, щоб було видно тільки рядок заголовку, закрийте вікно. 2. Відкрийте програму Калькулятор. Збільште його розмір, закрийте вікно. 3. Відкрийте програму Paint. Розкрийте вікно на весь екран, зменште його наскільки можливо, закрийте вікно. Практичне завдання від вірусу виконується у парах на робочих місцях. Для підсумку роботи По одному учню викликають для виконання завдань. Виконання 3 завдання у робочому зошиті. Взаємоперевірка виконання завдань.
Підрахуємо бали Підрахуємо бали за урок. Хто має 10-12 балів буде жити на третьому поверсі, 7-9 балів на другому поверсі, а хто має меншу кількість балів - на першому поверсі. На стікерах пишемо своє ім'я і закріплюємо їх на будиночку. Учитель Ну, вірус, ми тобі довели, Що вдома і в класі уважні були. Всім допоможемо тебе здолати. Операційну систему будемо захищати.
Домашнє завдання Написати листа операційній системі про те, як ми будемо її захищати. Прочитати текст до 4 уроку і виконати завдання для розумників і розумниць.
Мої враження Я тепер знаю … Я вмію … Мені цікаво було … Мені сподобалось … “Мікрофон” Діти висловлюють свої враження від уроку і малюють у робочому зошиті біля назви уроку відповідний смайлик.
Схожі презентації
Категорії