Харчування
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Історія двигуна внутрішнього згоряння(ДВЗ) Двигун Христіана Гюйгенса Перша спроба створити ДВЗ була здійснена Хрістіаном Гюйгенсом у 1680 році.Паливом мав бути порох, а сама ідея прийшла від артилерійської зброї.Його послідовник Дени Папен намагався побудувати цей двигун, та його спроби були марні.
Реактивний рух — єдиний спосіб переміщення в космосі, тому на космічних ракетах ставлять реактивні двигуни.
Перший двигун внутрішнього згоряння винайшов 1860 р. французький інженер Етьєн Ленуар. Двигунами внутрішнього згоряння називають велику групу двигунів, у яких згоряння палива відбувається усередині двигуна.
У 1897 р. німецький інженер Рудольф Дизель запропонував ще досконаліший двигун, згодом названий дизелем.
Будова карбюраторного двигуна 1. повітроочисник 2. карбюратор 3. паливний бак 4. паливотрубопровід 5. розпилене паливо 6. впускний клапан 7. свіча запалювання 8. камера спалювання 9. випускний клапан 10. циліндр 11. поршень
Перетворення енергія в двигуні (ККД) Робочий цикл чотиритактного карбюраторного двигуна. Впуск Стискання Рабочий хід Випуск
Робота двигуна внутрішнього згоряння складається з декількох повторюваних один за одним етапів, або, як кажуть, тактів. Усього їх чотири. Відлік тактів починається з моменту, коли поршень перебуває в крайній верхній точці й обидва клапани закриті.
1. Такт впуску. Під час обертання колінчастого вала поршень рухається від ВМТ(Верхня мертва точка ) до НМТ (нижня мертва точка), над ним у циліндрі створюється розрідження, під впливом якого пальна суміш, приготовлена в карбюраторі, по впускному трубопроводу надходить у циліндр. Там вона перемішується з газами, що залишилися від попереднього циклу і утворює так звану робочу силу.
2. Такт стиску. При дальшому обертанні колінчастого вала поршень рухається від НМТ до ВМТ. У цей час обидва клапани закриті, робоча суміш стискається, температура і тиск суміші зростають. У кінці такту стиску температура у циліндрі підвищується до 300 - 400˚С, а тиск становить близько 8 - 12 кгс/см².
3. Такт розширення, або робочий хід. В кінці такту стиску, коли поршень переміщується до ВМТ, робоча суміш запалюється електричною іскрою, яка проскакує між електродами запальної свічки. Температура газів при цьому підвищується до 2200 - 2500˚С, а тиск до 25 – 30 кгс/см ². Під дією такого високого тиску в циліндрі поршень з великою силою переміщується до НМТ
4. Такт випуску. Поршень рухається від НМТ до ВМТ. Відпрацьовані гази через випускний отвір у головці і випускний трубопровід виштовхуються поршнем з циліндра в атмосферу. Температура відпрацьованих газів становить 700 - 800˚С, а тиск 1,05 – 1,15 кгс/см². При дальшому обертанні колінчатого вала робочий процес двигуна повторюється.
Завдяки малій масі при порівняно великій потужності двигуни внутрішнього згоряння здобули найширшого застосування на транспорті.
Коефіцієнт корисної дії 10 % - втрата при терті 25 % - корисна робота 25 % - виходить з переробленими газами 40 % - втрата з охолодженою водою
Схожі презентації
Категорії