Розвязування задач на знаходження площі трикутника
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Урок геометрії 9 клас Тема: Розв’язування задач на знаходження площі трикутника Мета: Повторити матеріал, вивчений на попередніх уроках. Продовжити формування навички розв’язувати задачі на обчислення площі трикутника, чотирикутника. Розвивати критичне мислення учнів в процесі розв’язування практичних задач.
Значення тригонометричних функцій кутів першої чверті градус функція 00 300 450 600 900 sin x 0 1 cos x 1 0 tg x 0 1 - ctg x - 1 0
Розв’язування трикутників Дано: M N K MNK MK=10cм,MN=12cм, MKN=600 Знайти: KN, KMN, MNK < < <
Розв’язування трикутників A B C O D ABC, вписаний в коло.BD-висота, BD=7cм, AC=10cм, ACB = 600 Знайти :ОР Р Дано:
Моніторинг рівня знань: Сформулювати теорему синусів. Сформулювати теорему косинусів. Записати їх формули. Дати означення синуса гострого кута прямокутного трикутника. Записати формулу радіуса кола,описаного навколо трикутника. Записати формулу для обчислення медіани трикутника. Я готовий роз’язувати задачі.
Площа трикутника і чотирикутника Площа описаного Площа трикутника багатокутника r S=p r А В С h
Площа чотирикутника Площа паралелограма дорівнює добутку двох його суміжних сторін на синус кута між ними: S=a b sin A Якщо відомі діагоналі довільного чотирикутника і кут між ними, то площа чотирикутника дорівнює півдобутку його діагоналей на синус кута між ними: d А В d о С D 1 2
Розв’яжи задачу: 1. Знайти площу трикутника, якщо дві сторони і кут між ними дорівнюють відповідно: 2 см, 3см і 300 2. Обчислити площу паралелограма, якщо суміжні сторони паралелограма і кут між ними дорівнюють відповідно: 6см,7см і 1500. 2см 3см 7см 6см
Моніторинг рівня знань: Записати формули для обчислення площі трикутника. Записати формули для обчислення площі многокутника. Записати формули для обчислення площі паралелограма. Записати формулу для обчислення площі чотирикутника.
Підсумок уроку та повідомлення домашнього завдання Зверніться до тих завдань, які ми ставили на початку нашого уроку. Як ви думаєте, чи досягли ми поставленої мети? Проаналізуйте ситуації уроку. Що допомагало вам досягти успіху, щоб взяти це як рецепт на інші уроки, в повсякденне життя. Домашнє завдання: Завд.9 №4,5,6(б).
Схожі презентації
Категорії