Океан і людина
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета: Розширити поняття про Світовий океан і його ресурси, удосконалювати практичні уміння і навички роботи з підручником і картою, сприяти екологічному вихованню учнів Тип уроку: комбінований щелкните, чтобы…
Помилка картографа Капі: Знайдіть помилки у розповідях мандрівника. т. Гольфстрім знаходиться в Тихому океані. т. Лабрадорська омиває узбережжя Азії. Найбільші припливи спостерігаються у Мексиканській затоці. Бенгельська течія знаходиться в Індійському океані Канарська течія омиває узбережжя Австралії Найбільші хвилі спостерігаються в Північному Льодовитому океані Від цунамі найбільше потерпають о-ви Великої Британії т. Західних вітрів омиває північне узбережжя Африки Бразильська течія сприяє охолодженню материка Південної Америки щелкните, чтобы…
У Великому океані жила маленька рибка Тін. Вона не знала своїх батьків, але у неї було багато друзів: медуза – Ріна, морська зірка – Ніка, яка чудово себе почувала на підводній скелі і змінювала своє забарвлення: від синього до рожевого. Тін плавала серед заростей ламінарії і коралових поліпів, і завжди питала поради у мудрого краба, який жив на самісінькому дні, часто здіймаючи невеличкі хмаринки з жовтого мулу і червоної глини, які товстим шаром покривають дно океану. Біля мудрого краба проживали чудернацькі риби які світяться у суцільній темряві. Рибка Тін також товаришує з дельфіном Роз, який знає багато інтелектуальних ігор. А старенька бабуся Камбала, яку відразу і не помітиш, може розповісти про величезні поклади заліза і марганцю, у неї є навіть карта з географічними координатами цього багатства. щелкните, чтобы…
Але у Тіна є і багато ворогів. Найголовніші: акула Челсі і морська змія і Мурена р-р-р, а також Тін дуже боїться потрапити до рибальських сітей. Дуже непросте життя у маленької рибки Тін. Робота з підручником. Який вид ресурсів представляє собою рибка Тін і її друзі? Усі живі організми, які людина використовує для своїх потреб називають біологічними ресурсами. щелкните, чтобы…
Групи живих організмів планктон нектон бентос у перекл.. з активно організми, що грецької мандрівний пересуваються мешкають на дні моря рибка тін, акула челсі краби, морські зірки,актинії, мікроскопічні водорості дельфін роз,кити, коралові поліпи, молюски, бактерії,медуза. тюлені,черепахи, камбала,скат. морська змія щелкните, чтобы…
ВОДА Опріснювачі Видобування Країни Перської затоки,США НАФТА І ПРИРОДНИЙ ГАЗ Перська затока, Північне море, Мексиканська затока, Затока Аляска ЗАЛІЗНО-МАРГАНЦЕВІ РУДИ Тихий і Індійський Океани КАМ’ЯНЕ ВУГІЛЛЯ Північне море, Жовте море Мінеральні ресурси щелкните, чтобы…
Енергія припливів ПЕС Росія,Франція, США, Японія Гідротермічні станції Дейтерій у морській воді Паливо термоядерних реакторів Енергетичні ресурси океану щелкните, чтобы…
Робота в групах Гра «Чорне- біле» Учні отримують чорні і білі квадрати. Спочатку складається карта негативного впливу людини на океан: 1. Аварія танкерів (мах Середземне море,Ч орне море, Біскайська затока) 2. Забруднення у зв’язку з видобуванням нафти, природного газу(о. Маракайбо, Карибське море, Північне море, Перська затока, затока Аляска, Середземне море, Мексиканська затока, Червоне море ). 3. Забруднення побутовими відходами (Чорне море, Азовське море, Середземне море, Балтійське море) 4. Випробування ядерної зброї (Тихий океан) 5. Зменшення біологічних ресурсів (Середземне море, Чорне море, Азовське море) Позитивний вплив. 1.Транспортні шляхи 2. Енергетичні ресурси(США, Росія, Японія) щелкните, чтобы…
Висновок уроку: Шляхи розв’язання проблем: раціональне природокористування і охорона біологічних ресурсів океану, попередження аварії танкерів, нерозповсюдження ядерної зброї на території океану. щелкните, чтобы…
Схожі презентації
Категорії