Чернігів туристичний
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Чернігів туристичний Чи перетвориться місто легенд на міжнародний туристичний центр © Геннадій Друзенко, LL.M. Директор по Центральній та Східній Європі, Williams WorldWide Group
Турист Турист – це насамперед той, хто витрачає, а не заробляє в місці перебування Турист – це особа, що відповідає таким критеріям: Відвідує місце інше, ніж місце її постійного проживання. Візит до місця перебування триває менше 12 місяців. Місце перебування, її юридичні та фізичні особи не є джерелом прибутку для туриста. турист проводить бодай одну ніч в призначеному для ночівлі помешканні у місці перебування.
Кілька цифр Міжнародний щорічний “туристообіг” наближається до 1млрд. осіб щорічно (922 млн. у 2008; 880млн. у 2009 роках відповідно) Доходи від туризму (обороти міжнародної туристичної індустрії) наближаються до $1трлн. щорічно. У 2009 році кожен іноземний турист “інвестував” в економіку країни перебування в середньому $ 970/ € 690 Туристична галузь наразі генерує більш як 9% світового ВВП Туристична галузь забезпечує 235 млн. робочих місць, що складає 8% в глобальному вимірі
Розподіл іноземних туристів за регіонами у 2009 році Європа була та залишається регіоном, на який припадає більше половини усіх іноземних туристів!
Найбільш відвідувані іноземцями країни світу за даними Всесвітньої туристичної організації У 2007 та 2008 роках Україна входила до десятки країн, найбільш відвідуваних іноземними туристами! Місце в світі 2008 (2007) Країна Кількість іноземних туристів у2009/2008/2007 млн. Місце в світі Країна Кількість іноземних туристів у 2009/2008/2007, млн. 1 Франція 74.2/79.2/80.9 8 Німеччина 24.2/24.9/24.4 2 США 54.9/57.9/56.0 9 Малайзія 23.6/22.1/21.0 3 Іспанія 52.2/57.2/58.7 10 Мексика 21.5/22.6/21.4 4 Китай 50.9/53.0/54.7 Україна 20.7/25.4/23.1 5 Італія 43.2/42.7/43.7 РФ 19.4/21.6/20.6 6 Вел.Британія 28.0/30.1/30.9 Таїланд 14.1/14.6/14.5 7 Туреччина 25.5/25.0/22.2 Польща 11.9/13.0/15.0
Хто витрачає закордоном найбільше? Громадянство Витратили за кордоном як туристиу 2009 Витратили за кордоном як туристиу 2008 Витратили за кордоном як туристиу 2007 1 Німеччина $81.2млрд. $91.0 млрд. $83.1 млрд. 2 США $73.2 млрд. $79.7 млрд. $76.4 млрд. 3 Великобританія $50.3 млрд. $68.5 млрд. $71.4 млрд. 4 Китай $43.7 млрд. $36.2 млрд. $29.8 млрд. 5 Франція $38.5 млрд. $41.4 млрд. $36.7 млрд. 6 Італія $27.9 млрд. $30.8 млрд. $27.3 млрд. 7 Японія $25.1 млрд. $27.9 млрд. $26.5 млрд. 8 Канада $24.2 млрд. $27.2 млрд. $24.7 млрд. 9 РФ $20.8 млрд. $23.8 млрд. $21.2 млрд. 10 Нідерланди $20.7 млрд. $21.7 млрд. $19.1 млрд.
Хто з іноземців найчастіше відвідує Україну? За даними Держприкордонслужби за 2009 рік Громадянство іноземців, що відвідують Україну В абсолютному вимірі, млн. осіб У відсотковому вимірі 1 РФ 6.95 34% 2 Молдова 4.34 21% 3 Білорусь 3.0 14% 4 Польща 2.54 12% 5 Румунія 1,08 5% 6 Угорщина 0,81 4% 7 Словаччина 0,54 3% 8 Німеччина 0,21 1% 9 США 0,12 0,6% 10 Узбекистан 0, 1 0,4% Інші 1,07 5% Разом 20,7 100%
Міста, які найчастіше відвідують іноземці Джерело: Euromonitor International Місто Кількість іноземців, що відвідали місто у 2009 році, млн. Кількість іноземців, що відвідали місто у 2008 році, млн. 1 Лондон 14,059.0 15,033.2 2 Бангкок 9,985.8 10,209.9 3 Сінгапур 9,682.7 10,115.6 4 Куала-Лумпур 9,400.0 8,935.0 5 Анталія 8,867.7 8,295.6 6 Нью-Йорк 8,479.0 10,786.1 7 Дубаї 7,783.0 7,584.5 8 Париж 7,749.9 8,375.0 9 Стамбул 7,543.3 6,682.7 10 Гонконг 7,010.6 7,290.4 24 Прага 3,667.2 4,033.5 25 Москва 3,618.0 4,414.5 26 Київ 3,523.8 3,700.0 27 Пекін 3,435.1 3,423.5 28 Відень 3,361.8 3,552.0
Конкурентні переваги України на глобальному туристичному ринку Належність до європейського культурно-історичного простору (найбільш популярного на туристичній мапі світу) Географічна близькість до Євросоюзу Безвізовий в'їзд до України для громадян практично усіх розвинутих та сусідніх країн (ЄС, США, Японія, Росія тощо) Радикальне здешевлення гривні проти основних світових валют Євро-2012 Починаючи від 1 січня 2011 року, звільняється від оподаткування прибуток підприємств, отриманий ними від надання готельних послуг у готелях категорій "п'ять зірок", "чотири зірки" та "три зірки"
Візитна картка Чернігова Чернігів – столиця Чернігівської області, одне з найдавніших міст України Перша згадка – 907 рік Населення – 297 тис. Відстань від Києва – 140 км. автошляхами, 209 км залізницею Час їзди з/до Києва - 1,5-2 год. автотранспортом, 2,5-3 год. залізницею Найближчі аеропорти: київські літовища “Бориспіль” та “Жуляни” Головні атракції – Національний архітектурно-історичний заповідник “Чернігів стародавній”, до складу якого входить 29 унікальних пам’яток архітектури та історії, шість з яких домонгольського періоду Туристообіг: за словами міського голови, Чернігів у 2010 році відвідало 0,5 млн. туристів Щорічно Національний архітектурно-історичний заповідник “Чернігів стародавній” відвідують більш як 200 тис. осіб (у 2008 році - 255 тис.) 2009 року туроператори та турагенти Чернігівської області обслужили 14 607 українських та 3 300 іноземних туристів, а також 14 255 екскурсантів (за всіма показниками – менше 1% по Україні в цілому)
Готельне господарство міста та області В місті діє 12 закладів, що надають послуги з тимчасового розміщення (ТІЦ подає інформацію про 6 готелів). В Чернігівській області працює 64 готельних заклади Номерний фонд готельних закладів Чернігівщини – 1 470 номерів (більше третини припадає на м. Чернігів), в яких 4 183 ліжкомісць Мають власний веб-сайт – 3 готелі, з них 3-хмовний - 2 Мережевих готелів - 0 Середньорічна заповнюваність готелів: По місту – 60% (?) По області в цілому – 30% Протягом 2009 року готельні заклади Чернігівщини обслужили 68,5 тис. осіб., з них 9,6 тис. іноземців. Це приблизно стільки ж, скільки обслужили готелі Чернівецької чи Івано-Франківської областей і менше ніж готелі Черкащини (74, 3 тис.) чи Хмельниччини (80,7 тис.) і значно менше ніж у Львівській (292,7 тис.).
Візитна картка туристичного Йорка Основні туристичні атракції: Йоркський кафедральний собор – найбільший собор у Північній Європі Старе місто в межах мурів часів Римської імперії В 2009 році Йорк був 7-м в Об’єднаному Королівстві за відвідуванням британцями і 13-м за відвідуванням іноземцями 2008 року Йорк відвідали 7,1 млн. гостей (3% від відвідувачів Йоркширу), з них: 5,9 млн. екскурсантів (що не ночували в місті) 1,2 млн. туристів, що проводили в місті в середньому 2,64 доби кожен Кількість людино-ночей (2008) – 3,168 млн. Близько 80% гостей міста - відвідувачі, які в Йорку не вперше, 99% готові рекомендувати Йорк як місце відпочинку друзям 2009 року гості міста “інвестували” в економіку Йорка ” більш як £443 млн. (7% від “туристичних” надходжень в економіку Йоркшира - £6,515 млрд.) Екскурсанти залишали в Йорку в середньому £175, а туристи - £258 на добу Найбільша частка витрат на харчування (£70 млн.), шопінг (£51 млн.) та проживання (£46 млн.) Станом на 2008 рік туристична індустрія створила в Йорку 22 910 робочих місць
Готельна інфраструктура Йорка В Йорку : 180 закладів готельного типу та 63 апартаментів із самообслуговуванням 10 кемпінгів, 2 молодіжні хостели та 2 студентські гуртожитки 178 з 180 закладів готельного типу можливо он-лайн бронювання через єдиний сайт сайт: http://www.visityork.org Номерний фонд закладів тимчасового розміщення Йорка – 8 760 ліжкомісць, з яких цілорічно працює - 4 737 Розподіл гостей міста по готельних закладах, залежно від типу та категорії: 3-4 зіркові готелі – 34% 1-2-зіркові – 7% Guest Houses та B&B – 31% Кемпінги – 3% Апартаменти – 3% Молодіжні хостели – 3% У друзів та рідних – 16% Середня завантаженість готельного сектору 50,6% (у ліжко-вимірі), 64.2% (у номерному вимірі)
Йорк та корпоративний туризм Близько 50 залів, обладнаних для проведення конференцій та корпоративних заходів Щороку відбувається 25 тис. корпоративних заходів: конференцій, зустрічей, зібрань тощо. З них: 41% - організовують/замовляють бізнес-структури 35% - органи державної та муніципальної влади 24% - третій сектор 66% - одноденні заходи, 34% - передбачають бодай одну ніч у Йорку Бінес-структури витрачають на організацію та проведення заходів бл. £100 млн. щороку (2006 - £98.4 млн.). З них 2/3 – витрати, пов'язані з проживанням і 1,3 – не пов'язані У заходах щороку беруть участь до 1 млн. учасників, що проводять у Йорку 1.6 млн. делегато-днів Більшість заходів відвідують менше 50 учасників (в середньому - 36), воднораз у 10% - беруть участь більш як 100 осіб
Зальцбург Ансамбль історичного центра (старого міста) Зальцбурга від 1997 року є об'єктом світової культурної та природної спадщини Головні туристичні атракції: Кафедральний собор (поч. XVII ст.) Абатство Св. Петра (засноване бл. 700 р. по Р.Х., архітектурний ансамбль XII-XX ст. ) Фестивальний район та вулиця Гетрайдегассе Фортеця Гогензальцбург (ХІ ст.) Площа Моцарта (XІX ст. ) Дім, в якому народився Моцарт, та будинок, в якому жив геніальний композитор Резиденція єпископа Цвинтар Св. Петра Церква Св. Себастьяна Палац Хелбрунн з парком та палац та парк Мірабель Канатна дорога
Туристичний Зальцбург у цифрах Щороку в місті відбувається близько 4 тис. культурних заходів У 2007 році місто відвідало бл. 6,7 млн. гостей. З них: екскурсантів – бл. 5,5 млн. провели в місті бодай одну ніч - 1.173.137 Вони провели в місті 2.152.945 людино-ночей (2.2 млн. – в 2010 році) З них на долю громадян Австрії припало 25,5 % Екскурсанти проводять в місті в середньому 5 годин і витрачають € 30 В середньому турист проводив у місті 1,8 дні Туристична індустрія (готельне та ресторанне господарство) створила в місті бл. 7 тис. робочих місць (20 тис. в межах землі Зальцбург) Товарообіг туристичної та дотичних індустрій сягає € 500 млн. щорічно, що складає бл. 25% ВВП міста.
Готельне господарство Зальцбурга Готельне господарство Зальцбурга (включаючи передмістя)складається зі: 194 готелів (з них 126 у місті) 50 В&B (з них 33 в місті) 101 апартаментів (з них 65 у місті) 4 паломницьких готелів (всі в межах міста) 9 молодіжних хостелів (всі в межах міста) 3 кемпінги (всі в межах міста) 19 садиб (всі поза межами міста) Разом – 380 закладів, що надають послуги з тимчасового розміщення (з них 240 – в межах міста) Інформацію про всі ці заклади можна знайти через сайт www.salzburg.info. Через цей сайт можна також здійснити онлайн резервацію. Тільки готелі мають номерний фонд, спроможний одночасно поселити більш як 10 тис. осіб (в межах землі Зальцбург – більш як 190 тис.) 2007 року зальцбурзькі готелі були зайняті в середньому на 53,5% (в 2010 році – на 49,6%)
Зальцбург Інші цікаві факти У Зальцбурзі діє: більш як 500 ресторанів 80 кафе 60 барів та нічних клубів 60 спеціалізованих пивних та винних закладів 100 спеціалізованих ресторанів 38 ресторанів швидкого харчування 11 ресторанів для гурманів 131 сертифікований екскурсовод Екскурсії по центру проводяться: пішки; на велосипеді; в кареті, яку везуть коні; в мікроавтобусі 11-мовний офіційний туристичний веб-сайт Зальцбурга відвідують в середньому 278.819 осіб на місяць чи 3.34 млн. на рік, кожен відвідувач проглядає в середньому 6 сторінок
Європейські туристичні міста в цифрах Туристичний потенціал середніх історичних міст України – 1 млн. відвідувачів та $ 100 млн. прибутку від туризму щорічно Місто Насе-лення, тис. Гостей(туристів) тис. осіб на рік Іноземних туристів, тис. (2007) Готельних закладів (ліжко-місць) Валовий прибуток від туризму Дарем 43 3.700 (400) 78 $290млн. Йорк 193 7.100 (1.200) 253 257 (8.670) $850млн. Зальцбург 149 6.700 (1.173) 874 132 (10.688) $1млрд. Гейдельберг 145 4.000 (500) 245 бл. 100 (5.000) - Інсбрук 118 5.000(985) 536 190 (16.000) $600млн. Брюгге 117 4.000 (1.250) 641 112 (9.600) - Стретфорд-на-Ейвоні 26 3.800 110 - Единбург 468 40.000 (3.800) 1.338 1.243(37.775) $3.400млн.
Люблін – місто натхнення На час вступу до Євросоюзу (2004 р.) Люблінське воєводство (2,15 млн. осіб) було офіційно визнано найбіднішим регіоном ЄС Люблін розташований в 175 км від Варшави Люблін – один з наукових центрів Польщі, в якому діє 2 класичних університети та 4 спеціалізованих, а також 5 приватних вищів Загальна кількість студентів сягає 100 тис. В Любліні діє: 13 музеїв музичний та драматичний театри, філармонія… В 2009 році Люблін відвідали 191 тис. туристів, які провели в місті 304,8 тис. людино-ночей, з них закордонні – 41,7 тис. Туристобіг Любельщини у 2010 році склав 1,5 млн. осіб
Готельно-ресторанне господарство міста В Любліні 26 закладів, що надають послуги з тимчасового розміщення У Люблінському воєводстві – 298 (з них цілорічно працюють 177) Номерний фонд Любліна – 2 391 ліжкомісця, з яких: 1 614 місць в готелях (з них більше 1 тис. в готелях 4* та 3*) 1146 – в інших закладах тимчасового проживання Додатково в літній час в місті вивільняється 8,5 тис. ліжкомісць в студентських гуртожитках Місто планує збільшити готельну базу на 25% впродовж найбілижчих років В 2009 році в місті діяло 173 ресторани та інших закладів громадського харчування Номерний фонд Любельщини – 18 742 ліжкомісць, з них цілорічних – 11 088)
Що робити, якщо не поталанило приймати фінальну частину ЄВРО 2012? Україна: Київ Донецьк Харків Львів Польща: Варшава Вроцлав Гданськ Познань
Скільки країни та міста витрачають на маркетинг? Індонезія - $136 млн. Великобританія - $ 70 млн. Ірландія - € 50 млн. Каліфорнія - $50 млн. Шотландія – $ 40 млн. Провінція Онтаріо (Канада) – $32 млн. Штат Мічиган - $17 млн. Уельс - $14 млн. ----- Лас-Вегас – $83 млн. Вашингтон - $14 млн. Бірмінгем - $ 15 млн. Новий Орлеан - $10 млн. Квебек - $9 млн. Торонто - $6,8 млн. Мельбурн - $7 млн. Мемфіс (США) – $7,5 млн. Сідней - $4 млн. Стретфорд-на-Ейвоні – $0,5 млн. Мапа Європейських міст – членів European Cities Marketing
Ефективний маркетинг міста (на прикладі “Інсбрук Туризм”) Протягом туристичного сезону 2007-2008 (листопад-листопад) спеціалізована агенція “Інсбрук Туризм”, що відповідає, зокрема, за маркетинг міста на глобальному туристичному ринку взяла участь у 58 міжнародних туристичних заходах, з яких: 18 – семінарів; 15 – спеціалізованих туристичних ярмарків; 10 – виставок-ярмарків 10 – рекламних турів 3 – виставок-семінарів 2 – інші заходи Туристично-маркетингові заходи, у яких протягом 2008 року брав участь “Інсбрук Туризм” проходили у 28 країнах (від Аргентини і Бразилії до Японії та Тайваню) та більш як у 50-ти різних містах Бюджет “Інсбрук туризм” на 2010 рік складав €12,8 млн. (для порівняння: бюжет-2008 дорівнював €15 млн.) і розподілений таким чином: 45% (€5,76 млн.) – маркетинг та реклама 35% (€4,48 млн.) – поліпшення інфраструктури 15% (€1,92 млн.) - організація та проведення заходів 5% (€ 0,63 млн.) – адміністративні витрати
Маркетинговий бюджет Любліна 2007 - 2 371 645 zł або $ 854 тис. 2008 - 3 941 869 zł або $1 656 тис. 2009 - 5 090 758 zł або $ 1 629 тис. 2010 - 4 273 690 zł або $ 1 453 тис. 2011 - 3 120 000 zł або $ 1 092 тис.
Кілька цифр з офіційної статистики Києва та аеропорту «Бориспіль» Минулого (2010) року столицю України – скориставшись послугами туроператорів - відвідало майже 280 тис. іноземців і 323тис. туристів з України Воднораз 1,5 млн. мешканців Києва подорожували протягом року до інших країн, купуючи турпродукти у туроператорів та турагентів України Пасажиропотік аеропорту «Бориспіль» у 2010 році склав 6.7 млн. пасажирів, що приблизно вдвічі перевищує сукупний пасажиропотік усіх інших аеропортів України Проектна потужність тільки терміналу D аеропорту «Бориспіль», який буде введений в експлуатацію в поточному році, - до 9 млн. пасажирів на рік, а головних повітряних воріт України загалом – 15 млн. Мільйонні туристичні потоки щорічно обертаються в двох годинах їзди від Чернігова!
До Чернігова приїде мільйон туристів, якщо: Усвідомить туризм як високоприбуткову галузь господарства та “точку зростанння” економіки регіону Побудує ефективне приватно-муніципальне партнерство в туристичній сфері Чітко визначить перспективні туристичні ринки та активно маркетуватиме на них місто Знайде “свої” ніші на туристичному ринку, зокрема розвиватиме екскурсійний, зелений та корпоративний туризм Сповідуватиме та реалізовуватиме кластерний підхід до розвитку туризму, позиціонуватиме себе як головний туристичний хаб Сіверського туристичного кластеру Розроблятиме та запроваджуватиме інноваційні туристичні продукти Приводитиме у відповідність до європейських та світових стандартів туристичну інфраструктуру міста, насамперед готелі, заклади громадського харчування, транспорт, роздрібну торгівлю Активно розвиватиме подієвий туризм: “Жодного вікенду без фестивалю в теплу пору року” Пролобіює запуск швидкісного поїзда підвищеного комфорту Київ-Чернігів-Київ Знайде форми взаємовигідної кооперації з іншими середніми (до 500 тис.) туристичними містами України
Дякую за увагу! Thank you for your attention! Merci pour votre attention! Vielen Dank für Ihre Aufmerksamkeit Dziękuję za uwagę! Спасибо за внимание!
Схожі презентації
Категорії