Усний журнал на тему «Знаю.Розумію.Вмію.»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Методичний паспорт проекту Усний журнал на тему «Знаю.Розумію.Вмію.» Підготувала викладач БПАЛ Прудка Н.В.
Методичний паспорт проекту Учасники проекту – учні I - IІІ курсів Тип проекту: частково пошуковий, дослідницький Термін реалізації: 2 тижні. Актуальність: формування основних компетенцій особистості засобами взаємонавчання в малих групах. Мета: навчити учнів працювати з різними джерелами інформації, формувати науковий світогляд, представити результати проекту через публічний виступ; розвивати творчі здібності , вміння взаємодіяти в групах, бажання вивчати навколишній світ; виховувати екологічну свідомість, цінувати й раціонально використовувати природні ресурси. Форма представлення результатів роботи: проведення усного журналу з фізики «Знаю. Розумію. Вмію.».
Хід проведення І етап – установчо-мотиваційний Підготовка робочих матеріалів, аналіз проблеми, визначення ідеї, розподіл обов’язків, актуалізація опорних понять теми, відбір змісту та шляхів розв’язання Учням повідомляється тема майбутнього проекту та ставляться випереджувальні завдання, відповідно до яких учасники діляться на групи: 1. Теоретики - вивчають біографії та вклад вчених – фізиків у розвиток науки. 2. Енергетики – досліджують історію розвитку електричних явищ, законів та межі їх застосування. Вивчають проблему раціонального використання енергоресурсів у повсякденному житті. 3. Ювеліри - вивчають практичне застосування кристалів, аморфних тіл у науці і техніці.
ІІ етап – змістовно-пошуковий Знайомство з джерелами інформації,відбір головного, виконання досліджень, аналіз інформації, обмін думками, розробка форми проекту, оформлення проектів, тренування перед захистом проектів.
презентування проекту; обговорення результатів застосування; самооцінка роботи над проектом. ІІІ етап – системно-узагальнюючий
План навчального проекту Автор навчального проекту Прудка Надія Володимирівна Місце роботи: Березівський професійний аграрний ліцей Назва проекту: Усний журнал «Знаю.Розумію. Вмію. » Ключове питання: Чи спрямоване використання навчальних знань з фізики на розвиток особистісної культури? Тематичні питання: - Який вклад наукової і культурної спадщини видатних фізиків і інженерів, в тому числі українських, у розвиток фізики? - Яка значущість та можливості економії енергоносіїв для кожного особисто і для країни в цілому? – Як будова та властивості твердих тіл враховується при виготовлення виробів з коштовного каміння? Змістові питання: Які відкриття яких видатних українських фізиків увійшли до світової скарбниці фізики? Які вчені іншої епохи відображали досягнення фізики як науки того часу? Як ефективніше використовувати дію електричного струму у побуті? Чому так важливо досліджувати тверді тіла ? Що таке поліморфізм?
Навчальні предмети, з якими пов’язаний проект:історія, інформатика, математика Навчальні цілі та очікувані результати: Учні набувають вміння самостійно працювати з різними джерелами інформації, включаючи комп’ютер, оволодівають навичками аналізувати результати своїх зусиль, виділяти найбільш значимі масиви інформації для розкриття проблеми, навчаються ефективно спілкуватися один з одним, доходити спільних думок, прислухатися один до одного,посилюється процес взаємонавчання.
Діяльність учнів: поділ на групи за напрямками діяльності (теоретики, енергетики, ювеліри) Час, необхідний для реалізації проекту - 2 тижні Матеріали та ресурси: фотоапарат, відеокамера, проектор, комп’ютер. Програмне забезпечення, друковані матеріали, ресурси інтернету: Програма мультимедійних презентацій Power Point, текстовий редактор Microsoft Word, Д.Д.Біда «Інтерактивні уроки фізики», видавнича група Основа «Азбука уроку:планування, методика, технологія проведення, аналіз», видавнича група Основа «Позаурочна робота з фізики». Т.М. Попова «Культурно-історичний розвиток фізики й техніки в персоналіях», Основа, 2009. otherreferats.allbest.ru›Физика и энергетика›00206358_0.html posibnyky.vntu.edu.ua›fizika/319nnn.htm br.com.ua›Реферати українською›Phisica/8682.htm referatuk.at.ua›publ/22-1-0-7 Оцінювання знань та вмінь : за результатами перегляду усного журналу учнями, викладачами та самооцінкою учасників проекту
Захист проекту на тему: «Вчені-фізики» (Група «Теоретики» - Сахаров Р., Лободинська О., Зубкова А.)
Захист проекту «Енергодарій» (група «Енергетики» - Коленченко Е., Вандер О., Цимбаленко Я.)
Захист проекту «Кристалічні та аморфні тіла» (група «Ювеліри» - Цапок І., Киселяк А, Греб О.)
Схожі презентації
Категорії