X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Можливості фізики щодо формування основних груп компетентностей учнів

Завантажити презентацію

Можливості фізики щодо формування основних груп компетентностей учнів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

     Можливості фізики щодо формування основних груп компетентностей учнів. Виступ на засіданні міського об'єднання вчителів фізики   Миколаївський науково-методичний центр вчителів  

Слайд 2

Девіз: Дієслова, які стимулюють творення ідеї. ● Помітити ● Скомбінувати ● Пристосувати ● Модифікувати ● Збільшити ● Використати по – іншому ● Вилучити чи зменшити ● перевернути чи переставити Алекс Осборн  

Слайд 3

Слайд 4

Слайд 5

Девіз: «Для того щоб удосконалити розум, треба більше роздумовувати, ніж заучувати» (Рене Декарт)  

Слайд 6

Слайд 7

Заснована в 1821р. командиром Чорноморського флоту, губернатором Миколаївським і Севастопольським, адміралом шотландцем Олексієм Грейгом (1775-1845). Морська обсерваторія забезпечувала Чорноморський флот морехідними картами, навчала штурманів, виконувала атестацію навігаційних приладів, велася наукова праця. З 1913 р. обсерваторія стає філією Пулковської обсерваторії. З 1992 р.- самостійна наукова установа. При ній діє музей з унікальною колекцією астрономічних приладів. На сьогоднішній день, Миколаївська обсерваторія є єдиною і найстарішою науковою спорудою в Україні, яка діє, як і раніше. Обсерваторія є членом Євроазійського і Європейського астрономічного товариств. інформація з сайту: vse-tut.com.ua

Слайд 8

Девіз: «Щоб уникати помилок, треба набиратися досвіду; щоб набиратися досвіду, треба робити помилки.» (Лоуренс Дж. Пітер, канадський педагог)  

Слайд 9

Коментування учнями проведених ними експериментів, розв’язаних ними задач. Застосування взаємоопитування та взаємоперевірки з можливими подальшим коментуванням. Організація групової роботи. Проведення нестандартних уроків, уроків-змагань, КВК, уроків-судів. Використання комунікативних прийомів – навчальна реклама, навчальний диспут. Проведення захистів творчих робіт. Забезпечення толерантного спілкування учнів у процесі роботи на уроці та в позакласних заходах.

Слайд 10

Девіз: «Людина освічена – та , яка знає, де знайти те, чого вона не знає.» (Георг Зіммель, німецький соціолог)  

Слайд 11

Написання учнями повідомлень, рефератів, самостійних творчих робіт. Використання експериментальних завдань з поясненням та обґрунтуванням учнівських результатів, виступи на конференціях.  Використання випереджальних завдань, що передбачають активну самостійну та самоосвітню діяльність учнів. Організація інтелектуальних конкурсів, ігор, предметних тижнів, які передбачають самостійне опанування учнями певних питань та їх самоосвітню діяльність. Проведення зустрічей із науковими працівниками з метою стимулювання самоосвітньої діяльності учнів. Поради щодо пізнавальних видань, телевізійних передач, навчальних програм, літератури тощо як засобів для самоосвіти.

Слайд 12

Девіз: «Допитливість створює вчених та поетів» (Анатоль Франс, письменник)  

Слайд 13

Слайд 14

Примітною особливістю сьогодення є різке збільшення обсягу знань, які потрібно засвоїти у школі. Постійне оновлення інформації потребує від людини наявності таких рис, як мобільність, здатність самостійно навчатися протягом життя, поглиблювати знання, вдосконалювати вміння та навички відповідно до запитів суспільства. Тому на допомогу стає вчитель – творчий, креативний,сучасний.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Фізика