Можливості фізики щодо формування основних груп компетентностей учнів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Можливості фізики щодо формування основних груп компетентностей учнів. Виступ на засіданні міського об'єднання вчителів фізики Миколаївський науково-методичний центр вчителів
Девіз: Дієслова, які стимулюють творення ідеї. ● Помітити ● Скомбінувати ● Пристосувати ● Модифікувати ● Збільшити ● Використати по – іншому ● Вилучити чи зменшити ● перевернути чи переставити Алекс Осборн
Девіз: «Для того щоб удосконалити розум, треба більше роздумовувати, ніж заучувати» (Рене Декарт)
Заснована в 1821р. командиром Чорноморського флоту, губернатором Миколаївським і Севастопольським, адміралом шотландцем Олексієм Грейгом (1775-1845). Морська обсерваторія забезпечувала Чорноморський флот морехідними картами, навчала штурманів, виконувала атестацію навігаційних приладів, велася наукова праця. З 1913 р. обсерваторія стає філією Пулковської обсерваторії. З 1992 р.- самостійна наукова установа. При ній діє музей з унікальною колекцією астрономічних приладів. На сьогоднішній день, Миколаївська обсерваторія є єдиною і найстарішою науковою спорудою в Україні, яка діє, як і раніше. Обсерваторія є членом Євроазійського і Європейського астрономічного товариств. інформація з сайту: vse-tut.com.ua
Девіз: «Щоб уникати помилок, треба набиратися досвіду; щоб набиратися досвіду, треба робити помилки.» (Лоуренс Дж. Пітер, канадський педагог)
Коментування учнями проведених ними експериментів, розв’язаних ними задач. Застосування взаємоопитування та взаємоперевірки з можливими подальшим коментуванням. Організація групової роботи. Проведення нестандартних уроків, уроків-змагань, КВК, уроків-судів. Використання комунікативних прийомів – навчальна реклама, навчальний диспут. Проведення захистів творчих робіт. Забезпечення толерантного спілкування учнів у процесі роботи на уроці та в позакласних заходах.
Девіз: «Людина освічена – та , яка знає, де знайти те, чого вона не знає.» (Георг Зіммель, німецький соціолог)
Написання учнями повідомлень, рефератів, самостійних творчих робіт. Використання експериментальних завдань з поясненням та обґрунтуванням учнівських результатів, виступи на конференціях. Використання випереджальних завдань, що передбачають активну самостійну та самоосвітню діяльність учнів. Організація інтелектуальних конкурсів, ігор, предметних тижнів, які передбачають самостійне опанування учнями певних питань та їх самоосвітню діяльність. Проведення зустрічей із науковими працівниками з метою стимулювання самоосвітньої діяльності учнів. Поради щодо пізнавальних видань, телевізійних передач, навчальних програм, літератури тощо як засобів для самоосвіти.
Примітною особливістю сьогодення є різке збільшення обсягу знань, які потрібно засвоїти у школі. Постійне оновлення інформації потребує від людини наявності таких рис, як мобільність, здатність самостійно навчатися протягом життя, поглиблювати знання, вдосконалювати вміння та навички відповідно до запитів суспільства. Тому на допомогу стає вчитель – творчий, креативний,сучасний.
Схожі презентації
Категорії